Even snel een paar opmerkingen tussendoor:
Alfa linoleenzuur moet zijn: alfa liponzuur (aminozuur)
Ik wordt gek van mezelf van dit soort fouten. ik erger me al 20 jaar aan mezelf, klinkt triest maar het blijft de waarheid. Helemaal nu met het detoxen van de metalen, is mijn IQ record low!!. Maar tegenwoordig (sinds 3 weken) doe ik aan acceptatie. Voor mij een geheel nieuw concept
Werkt trouwens zeer goed! Stukken minder last van emotionele stress (meest slechte vorm van stress voor de bijnieren).
@finally-true-answers: Sporten en sporten zit dag en nacht verschil in. Ik crosstrain lekker rustig en ontspannen. Zodat ik mijn beweging krijg en ik mijn afvalstoffen afvoer. Daarnaast trek ik ook alle kwik dat niet meer helemaal vast zit van de detox, los en komt het in de bloedbaan en voer ik dit af met Zeolite. Oh ja en "dit soort "cardio" is gewoon te saai en geestdodend", heb daar niet zo last van. Heb in de 20 jaar dat ik nu de klachten heb wel zo'n ijzeren wil opgebouwd, dan ik helemaal niet meer nadenk of ik iets wel of niet leuk vindt. Zou ik dit wel doen, dan had ik deze jaren simpelweg niet overleefd en zou ik mijn regime
niet volhouden. Heb ook al een keer 6 maanden lang alleen salade en wat vlees gegeten, puur voor mijn bijnieren.
Excuses, was vergeten dat ik ook nog vlees etc eet. Ik heb een tijdje kefir gebruikt, dit is aan te raden voor iedereen die last heeft van de darmen / mensen die last hebben van candida. Ik heb het een tijd gebruikt en het beviel perfect. Op het moment ligt de kefir als ijsklomp in de vriezer, dacht er laatst nog aan, misschien binnenkort weer. Kefir is echt superieur aan welke probiotic dan ook! Mocht iemand interesse hebben, koop dan niet de poeder variant maar een levende cultuur. Daarnaast doe ik vaak 2 gekookte eieren op mijn salade en eet ik af en toe kip. Wat ik wel veel eet zijn amandelen. Beste is 30 minuten voordat je gaat slapen. Is zowel goed voor de bijnieren, als de slaap alswel voor mijn metalen detox.
@watisgezond: Detoxen is eerlijk gezegd geen goed idee als je veel zware metalen in het lichaam hebt zitten. Antioxidanten zoals vitamine C, zijn uiteraard zeer belangrijk voor het lichaam, echter is vitamine C een antagonist. Het trekt wel de zware metalen los van de oppervlakkige lagen van lichaamsweefsels, echter het voort de metalen niet af. Hierdoor krijg je last van herdistributie en een toename van psychologische klachten. Ik ga hier verder op in, in mijn volgende posting over Cutler protocol.
Bedankt voor jullie feedback!