vragen over het niet vaccineren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Ik ben een tijdje zelf niet actief geweest op het forum, maar ik zag er toch nog geregeld eens even op want goede tips zijn altijd welkom. De reden dat ik zelf niet meer zo actief ben, is omdat ik deze levensstijl heel goed heb weten toe te passen in mijn leven. Het gaat goed met me en het is voor mij duidelijk en ik weet de goede keuzes te maken. Gaat het wat minder dan weet ik eigenlijk ook wel waar het aan ligt.

Ik ben nu 28 weken zwanger. Het gaat goed met me. Nu ik zwanger ben denk ik ook veel na over de voeding van mijn kleintjee. Ik heb op de amerikaanse site het artikel over voeding voor baby's gelezen en uitgewerkt en ga ik zeker te weten toe passen!

Nu ik zwanger ben denk ik natuurlijk ook over het vaccineren na. Mijn vriend en ik hebben al besloten om niet te vaccineren. Toch heb ik een aantal vraagjes daarover. Vragen die me nog door mijn hoofd spoken.

Wij (en het meeste ik) eten nu al een tijdje volgens de wp tradities. Dit heb ik echter niet mijn hele leven gedaan. Toch hoop ik door hoe ik nu leef toch zo'n gezond mogelijk kind op de wereld te zetten en haar ook te voeden met het beste, maar omdat ik niet altijd zo heb geleefd heeft dat misschien ook wel een beetje invloed. Ik wil haar dus niet laten vaccineren. Heeft mijn eerst ongezonde levensstijl ook gevolgen voor haar als ik haar niet laat vaccineren(want dan heeft ze toch een beetje een achterstand)of door haar zo goed mogelijk te voeden zorg ik er wel voldoende voor dat haar imuumsysteem sterk genoeg wordt tegen ziektes?

Ik kan zolang mogelijk mijn kind de beste voeding geven maar op een gegeven moment komen ze ook bij vriendjes of vriendinnetjes of later gaan ze op eigen benen staan. Ik hoop dan dat ik ze een goede basis heb meegegeven en dat hun imuumsysteem sterk genoeg is, maar wanneer je niet vaccineert en later eten ze slechter, heeft dat dan geen gevolgen?

en ouders wat als jullie kindje ziek wordt? wat doen jullie dan? hebben jullie contact met goede homeopatische artsen? en hebben jullie ook standaard middelen (vitaminen enz.) in huis om wanneer ze ziek zijn te kunnen geven? Wat is handig om standaard in huis te hebben?

Je hebt ook een paar ernstige ziektes zoals polio en zeggen dan wanneer je ze niet laat vaccineren, de kinderen uit het buitenland andere ongevaccineerde kinderen dan besmetten en zo weer zorgt voor een uitbraak. Ten eerste hoe groot is de kans dat ze die ziekte krijgen denk ik dan? en wanneer ze dat krijgen zegt dat al wat over een leefomstandigheden of kan ik dan zo niet zien?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties, tips en adviezen!!

Petrah,

Je bent onderhevig aan de gebruikelijke bangmakerij, een veel toegepaste tactiek. Houd voortdurend in het achterhoofd dat vaccins kwik, aluminium, aspartaam, smaakversterker, formaldehyde en lichaamsvreemd DNA bevatten. Hoe goed denk je zelf dat dit je kind behoedt voor ziektes?

Het is zeker niet ondenkbaar dat jij en je vriend voedingstekorten hebben doorgegeven aan je kind, maar elke dag dat jij zo door blijft eten word jij (en je kleine) sterker en gezonder. Mocht je kind dan overhoopt toch ziek worden, dan valt het te genezen op basis van de natuurlijke medicijnen die de mens altijd al tot zijn beschikking heeft gehad: voedsel en kruiden. Waarom denk je dat een arts een 'recept' uitschrijft? Synthetische medicatie is hooguit 100 jaar oud, vroeger schreef men altijd een op maat samengestelde voedselcombinatie uit!

Laat je de kop niet gek maken, vertrouw op de helende kracht van de natuur. Ik ken zelf ouders die bewust gekozen hebben om hun kinderen niet te vaccineren. Zij hebben megagezonde kinderen die vooral heel helder uit hun ogen kijken. slimmer zijn en dingen sneller oppikken. Met 1 ouder heb ik nog regelmatig contact. Toen er kinkhoest uitbrak op de school van haar kind en haar dochter begon te hoesten heeft ze op mijn aanraden haar dochter enkele druppels H2O2 in een glas water gegeven. WEG hoest, binnen enkele dagen!

Mike

Dat is dan misschien ook wel een tip voor Haluk van die h202. Dit omdat zijn kinderen al zo lang hoesten.

Toen er kinkhoest uitbrak op die school....

Ongetwijfeld waren al die kinderen ingeent!

Quote:
Toen er kinkhoest uitbrak op die school....

Ongetwijfeld waren al die kinderen ingeent!

Precies, ja! Mooie 'bescherming' is dat!

Mike

Petrah, met borstvoeding voorkom je heel wat kinderziektes en daarbij is bv heel goed voor de ontwikkeling van de kaken!

Hoi Petrah,

Ik ben wel benieuwd hoe lang je WAPF hebt gegeten voor je zwanger werd? Hoe verloopt verder je zwangerschap? Weinig tot geen klachten als ik het zo lees? Spannend! Een aanrader is het boek "Supernutrition for babies", ken je dat al? Verkrijgbaar via Amazon.

Ik gebruik dat boek voor mijn eigen dochter van 7,5 maand. Ze eet nu avocado's, eggyolks (met mini-stukjes rauwe runderlever!), en BB-bouillon. Fruit heeft ze nog niet gehad. Helaas wist ik pas van WAPF toen ze een paar maanden oud was.. Best spannend he, je kind niet laten vaccineren. Ook wel logisch toch, als je jarenlang te horen krijgt dat het zo goed is. Onze dochter is ook niet gevaccineerd. Mijn voornemen bij acute ziekte is Vit. C toedienen, of H2o2. Verder hebben we hier in het dorp een homeopathisch arts die ik kan raadplegen bij noodgevallen. In jouw geval volop borstvoeding blijven geven bij ziekte, schijnt geweldig te helpen! Ik geef mijn dochter de WAPF-formule, maar BV blijft het allerbeste!

Hallo San,

Ik at nog maar 3 maandjes ofzo WAPF toen ik zwanger werd. Daarvoor was ik al wel 2 a 3 jaar bezig met biologische voeding. Geen rotzooi meer enz, maar ik at niet genoeg dierlijke vetten, want ik dacht ik mag geen yoghurt en niet zo veel vlees eten. Dat is niet goed. Op den duur ging het weer iets slechter met me. Ik miste dus iets. Aangemeld op dit forum en mijn situatie uitgelegd en toen zeiden ze dat ik veel te weinig dierlijke vetten at en ik dus met het onvruchtbaarheidsdieet bezig was. Klopte ook wel want ik was niet vaak ongesteld. Paar maandjes WAPF: veel dierlijke vette, volle melkproducten, rauwe melk en zie daar nu ben ik 28 weken zwanger!!

Ik at dus al geruime tijd echt gezond, maar ik miste wel een paar essentiele dingen.

Ik ken het boek. Misschien ga ik het ook wel kopen. Ik heb het artikel op de site gelezen en dat vond ik al super, dus het boek zal een goede aanvulling zijn.

Inderdaad spannend om je kind niet te laten vaccineren en dat alleen omdat je bang wordt gemaakt. Nou nu ik weet wat er allemaal in zit, mij niet gezien. Wat een troep en dat krijgt zo'n klein mensje. Als je daar goed overnadenkt dan kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat het onzin is.

Vraagje aan u: wat voor vit. c heeft u in huis? Ik ga ook bv geven. Heb ik super veel zin in om mijn kindje het beste te geven wat er bestaat. Hopen dat het lukt!!

Ik zou zeggen ga zo door met het voeden van uw kindje! Dan groeit ze gezond op!!

Hallo Mike!

Het klopt inderdaad dat ik onderhevig ben aan bangmakerij, maar na die opsomming van troep wat er in de vaccins zit, ben ik juist daar bang voor. Niet normaal. Mijn vriend en ik hadden het erover. Hij zei dat is toch niet normaal dat dat er in zit. Dat is zeer giftig en wat heeft ons kind er aan: we doen het NIET!!!

Dat H202 kun je dat ook kopen en dan ongeopend lang bewaren of wanneer je het open is kan het dan ook wel lang staan?

Petra

Petrah,

je kan je kinderen voor allerlei "ziektes" laten ondersteunen bij homeopaten.

Lees maar eens een keer de info op de website van Tinus Smits. Even googlen denk ik, Tinus is overleden maar zat in een groepspraktijk waar ze allemaal gelijkdenkend zijn.

Bij Juglen Zwaan heb ik volgens mij gezien komt de NVKP (nederlandse vereniging kritisch prikken) een lezing houden over vaccineren, misschien wat voor jou.

Ook kan je eens vragen bij www.vaccinvrij.nl Door Frankema, die heeft haar kinderen niet laten vaccineren en weet er ook veel van, mocht je nog twijfelen. Als ik het opnieuw kon doen kwam er nooit meer een spuit in mijn kinderen. Ik heb een kind met dyslexie en gedrag, nog een met klassiek autisme en epilepsie (na BMR begonnen) en de 3e heeft moeite met concentreren. Ik zeg niet dat vaccins de enige oorzaak zijn, maar helpen doet het ook zeker niet!

Heel veel wijsheid wens ik je.

Petrah, dr. Moolenburgh heeft in zijn boeken geschreven over kinderziektes. Best mogelijk dat je kinderen de ziektes krijgen, die bijna elk kind vroeger kreeg. Niets mis mee. Ons immuunsysteem krijgt volgens hem een enorme boost van koorts. Daarom volgens hem niet de koorts dempen tenzij extreem natuurlijk. Moolenburgh is Moermanarts en heeft meer dan 50 jaar praktijk gevoerd. Hij is zeker geen voorstander van vaccinatie m.u.v. Polio. Titels van Moolenburghs boeken zijn o.a. U kunt meer dan u denkt en Ziekte als lot en kans. Erg prettig om te lezen. Ook koffieklysma's worden daar besproken bij de behandeling van kanker ter ontgifting. Laat je vooral niet bang maken door het consultatiebureau of wie dan ook. Goede zwangerschap!

Ik was eerder bij tijd en wijle ook wel een redelijk kuddedier, onbekend maakt ook vaak onbemind, zeg maar. Nu kan ik er van genieten dat (in ieder geval qua gezondheid) niet meer te zijn, zeker nu er verschil op te merken is.

Hallo,

Ik heb op een reformatorische middelbare school midden in de bible belt gezeten, dus het merendeel van de leerlingen daar was niet gevaccineerd. Toch heb ik in de zes jaren dat ik daar op school zat meerdere malen meegemaakt dat leerlingen overleden aan mazelen, of ernstig hersenletsel er aan overhielden. Als er dan zo'n mazelen hoos door die dorpen ging (of rode hond, etc) dan waren er ontzaglijk veel mensen weken aan een stuk heel erg ziek.

Kan iemand mij iets meer uitleggen over de oorzaak van die doden of permanente schade vanwege typische vaccinatieziekten?

Quote:
Toch heb ik in de zes jaren dat ik daar op school zat meerdere malen meegemaakt dat leerlingen overleden aan mazelen

Meerdere middelbare scholieren die binnen een paar jaar tijd overlijden tgv mazelen omdat ze niet gevaccineerd zijn?

Weet je zeker dat dat de doodsoorzaak was? IK heb daar namelijk niets over gezien in de media. Het lijkt mij toch dat de vaccin lobby dat met beide handen zou aanpakken om de huidige en vooral toekomstige vaccins te promoten?

Een slecht voedingspatroon, die een gebrekkige weerstand oplevert. Met uitsluitend niet vaccineren kom je er niet, de bescherming moet van binnenuit komen!

Mike

Quote:
Weet je zeker dat dat de doodsoorzaak was? IK heb daar namelijk niets over gezien in de media. Het lijkt mij toch dat de vaccin lobby dat met beide handen zou aanpakken om de huidige en vooral toekomstige vaccins te promoten?

Die dorpen zijn hartstikke gesloten. Denk je dat iemand die religieus gezien tegen vaccineren is, het aan de grote klok gaat hangen als er iets gebeurt? Nee, dat is een straf van God, hoofd buigen en accepteren.

Quote:
Die dorpen zijn hartstikke gesloten. Denk je dat iemand die religieus gezien tegen vaccineren is, het aan de grote klok gaat hangen als er iets gebeurt? Nee, dat is een straf van God, hoofd buigen en accepteren.

Hebben ze dan wel medische hulp gehad/geaccepteerd? Of hebben ze de kinderen min of meer aan de handen van god overgedragen?

En stiekem worden er velen toch gevaccineerd door de ouders! Ik ken mensen die zich op de middelbare school lieten vaccineren, waren speciale tijden waarop scholieren zich konden laten inenten.

Op de 1 of andere manier is de boodschap van vaccineren sterker dan de boodschap van god en de angst voor de gemeenschap. Best knap staaltje propaganda.

Nee die mensen zelf zullen dat niet doen maar de artsen in het ziekenhuis wel lijkt mij.

Als er zoveel jonge mensen aantoonbaar dood gaan simpel omdat ze geen mazelen vaccin gehad hebben dan had ik verwacht dat dat door deze artsen van de daken zou worden geschreeuwd.

Ja, ze gaan wel naar de huisarts, nemen anti-biotica, ed. Maar veel huisartsen zijn ook gewoon van de kerk. Ik denk dat het er vaak mee te maken heeft dat er bovenop de ziekte een complicatie komt (longontsteking) terwijl het lichaam sterk verzwakt is.

Ik weet het, van die vaccinatie. Soms staan er dan busjes bij de scholen waar mensen griepvaccin in een suikerklontje kunnen komen nemen, vroeger althans. Zo heeft mijn moeder het gedaan toen de griep rondwaarde op haar school.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan