Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben gister bij het consultatiebureau geweest (antroposofische) ze vroegen of we ons zoontje nog wilde laten vaccineren. Daarop antwoorde we stellig nee. Toen begon ze met haar verhaal dat we toch maar beter wel de tetanus konden geven. Want stel dat hij valt en tetanus krijgt fan zijn de gevolgen niet te overzien. En stel dat hij op ze negende nog ziektes heeft door gemaakt als nog te vaccineren. Want als je als volwassenen ziek word het echt heftig zou zijn.
Echt weer pure bangmakerij. Wist niet dat ze nog zo voor de vaccinaties zijn daar.
Maar ergens heeft ze me toch wel een beetje bang gemaakt met het tetanus verhaal. Dit komt omdat ik daar net even te weinig van weet. Voor die andere ziektes ben ik niet bang, daar heb ik genoeg over gelezen. Het boek vaccenvrij heb ik al een lange tijd geleden gelezen maar dat tetanus verhaal is niet echt blijven hangen. Het boek lig nu bij iemand anders, dus even terug bladeren kan ik niet. Kan iemand mij gerust stellen omtrent tetanus?
En kent iemand echt een goede homeopaat in de buurt van rotterdam?
Toch wel fijn om zo iemand achter de hand te hebben.
Dankje voor je reactie. Zo dacht ik ook al een beetje.
Wist alleen niet als hij verlopen was en je hem dan als nog krijg in het ziekenhuis dan eigenlijk ook niet meer baat.
Maar weet ook iemand hoe het komt dat het hele lichaam verkrampt?
Toch wel raar dat zo vaccen dat tegen zou kunnen houden.
Zat zelf ook al te bedenken dat als je wel gevaccineerd bent je als nog ziek zou kunnen worden. Werkt dat ook zo met tetanus? Ondanks je hem netjes herhaald je het toch kan krijgen? Of werkt de tetanus wel 100%?
Mijn kind is gebeten door een hond toen ze nog niet was ingeent. Toen zijn we begonnen met dtp. Ze zas toen 1.5 jaar. Die reeks heeft ze gehad met half jaar tussenpozen. Tetanis kan dus achteraf mocht je dat willen.