Vrouwelijke rondingen

Het valt mij op dat steeds vaker het satanssymbool openlijk gebruikt word door oa Stacey Rookhuizen, Claudia de Brey.

Ze doen dit onbewust. Ze willen allebei uitstralen dat het 'stoere wijven' zijn en dan kom je al gauw uit op het clichematige gebaar dat met rock wordt geassocieerd. In die hoek zijn doodskoppen en andere 'stoere' symbolen ook schering en inslag. We zitten dit elkaar dagelijks aan te leren en herspenspoelen elkaar onbewust!

Mike

Ik vraag me af of ze het onbewust doen, zeker bij de Brey. Maar gelukkig zie ik ze bijna nooit en als ik ze zie switch ik onmiddelijk. Kan ook provoceren zijn.

Komt in mooi :roll: rijtje voor

http://projectvega.wordpress.com/2008/04/01/bekende-nederlandse-vegetariers/

dit waren ook eens haar woorden

Claudia de Breij sprak haar onvrede hierover uit op Twitter: 'Vuile vieze @keesvdstaaij, brand toch in de hel. SGP: wat ongelijk is, niet gelijk behandelen. #duomoederschap.'

vegetarisme brengt je al snel in verbinding met 'the dark side'. Anthony Bourdain had in zijn kerstspecial van No Reservations een 'vegan chef from hell'. :mrgreen:

Mike

Is Henk nu ook al geblokkeerd?

Wat jammer,vond hem zo aardig en had goede adviezen!

Ik snap er niets meer van :cry:

@Danielle, voor het geval dat je dat niet hebt meegekregen dat staat in het topic: controle vs zelfredzaamheid.

Quote:
Hetzelfde overkomt andere geprogrammeerde artiesten, zoals bijv. Michael Jackson

Volgens mij is Michael Jackson juist vermoord omdat hij zichzelf wilde vrijbreken en de mensen wilde waarschuwen.

(5:05)

Een goed artikel over mainstream popartiesten en occulte symboliek:

http://endoftheamericandream.com/archives/the-jay-z-illuminati-conspiracy-are-beyonce-and-jay-z-seducing-our-kids-into-the-occult

Mike

@Mike: Jay-Z en Beyonce zijn vaker genoemd in artikelen aangaande het occulte. Maar zijn zij dan "onbewust" beinvloed, onder dwang, of eigen wil? Want ik kan me herinneren dat Beyonce een streng veganistisch dieet volgde in haar zwangerschap (kan natuurlijk niet checken of dat echt zo was), en dat wordt juist weer gepromoot om onvruchtbaar te worden. Of zet ik nu 2 totaal verschillende dingen bij elkaar? Volgens mij niet..

Jay-Z is echt een ingewijde en kan dus niet meer beschouwd worden als een onwetende artiest die gemanipuleerd wordt. Van Beyonce wordt op sommige sites ook beweerd dat zij een ingewijde hogepriesteris is. Hetzelfde wordt ook wel eens over Madonna beweerd. Geen idee of het ook echt zo is.

Mike

Quote:
Mike bedoel je daarmee dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht ?

En is het daarom dat sommige artiesten heel veel succes hebben terwijl er veel betere rondlopen die het niet hebben ?

Er zijn zoveel voorbeelden bekend van artiesten die inderdaad hun ziel aan de duivel hebben verkocht. Niet alleen muzikanten, ook filmsterren, schrijvers etc. zijn behoorlijk beinvloed door de duistere machten. En dat is al heel lang zo, sinds de oprichting van Hollywood is het niet anders. Dit is geschiedenis en dus geen geheim.

Britney Spears is ook een MK Ultra slachtoffer. Zoek maar op "Britney Spears" en "MK Ultra" in YouTube.

Even weer terug naar topic:

Wat vinden jullie van dé Sophia Loren in haar hoogtijdagen? Bloedmooi nietwaar? Ze had een prachtig katachtig gezicht met goede bone structure en een volslank lichaam.

Goh Mike, ik vind haar niet bepaald dun en tenger. Kan je er een vrouw tegenover zetten waarvan jij vindt dat zij volslank is. En dan niet aankomen met Nigella Lawson, want die draagt volgens mij aardig corrigerend ondergoed.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan