Vrouwelijke rondingen

Trouwens wel veelzeggend deze clip, aangezien het uiteindelijk een verleidelijke maar satanische plek blijkt te zijn. Die slang zegt eigenlijk alles, dit is de verraderlijke vrouwelijke natuur. Ik schreef het al eerder: Satan is een vrouw.

Mike

Een mooi voorbeeld van hoe MK ultra in de praktijk gaat van dicht bij huis. Hoe een 'ster' onder controle kan worden gehouden door een ziekelijke afhankelijkheid van roem. De moeite waard om te kijken, je hoeft de conclusies van de interviewster natuurlijk niet te delen.

Hij zegt geen rare dingen? Hij zegt alleen maar rare dingen. Deze jongen komt vanaf het begin tot het einde van de documentaire over als een opgebrande, depressieve en kwetsbare jongen, behalve op de momenten dat hij in zijn act is (het moment dat er contact is met fans of als hij op het podium staat). Er lijkt ook maar één iemand te zijn waar voor hij echt gevoel durft te tonen en dat is zijn vader.

Uit de documentaire blijkt ook overduidelijk dat hij ziekelijk bezeten is van een verlangen naar roem en materialistische bevrediging, 'rijk en beroemd zijn is het hoogst haalbare'.

Wat het meest zorgelijk is is dat jonge mensen hem als onaantastbaar en in zekere zin perfect zien. Deze 'artiest' is erg makkelijk in te zetten om welke boodschap je maar wil te verkondigen.

Ik zegt niet dat dit geval daadwerkelijk onderdeel van MK ultra is. Het gaat er om dat deze documentaire wel goed laat zien hoe je iemand volledig onder controle gehouden kan worden om daar grote groepen mensen mee te beïnvloeden.

Niks denk ik Mike.

Maar ze maken die docu als je het zo noemen wil wel heel zwaar met de muziek enzo. Hij wil succesvol zijn. Nou en? En tieners zoeken altijd rebelse figuren uit om leuk te vinden. En wat die jonge zegt klopt. Macht en rijkdom maken mannen aantrekkelijk bij vrouwen.

Complotdenker

Verkeerde topic dus. Interessant, dat zeker, maar meer iets voor het geopolitieke subforum.

Mike

Om dit soort 'rondingen' ging mijn topic dus niet:

http://media.tpo.nl/2017/10/03/rtl-5-komt-2018-curvy-supermodel-modellenjacht-dikke-fotomodellen/

Mike

https://blackdoctor.org/451093/lisa-bonet-vegan-diet/
Ja mooie vrouw maar veeeeeeeeeeeeeeeel te mager en vegan, tsjaa...

Ik neig zelf ook naar zo'n vorm hoofd en eet al jaren ontzettend veel vet. Je genen en bouw SUCKS in dit geval! Had ik als twintiger nog mooie volle wangen nu als bijna veertiger mag er wel wat bij en ik vreet me rond aan eieren, ghee, lever, vette vis, bottenbouillon. Ik baal echt van mijn slanke gezicht maar wel vet op mijn benen. Ben een gelukkige met lipoedeem fase 1 al 20 jaar onder controle maar toch...
Ben soms wel jaloers op vrouwen met mooie volle wangen op latere leeftijd.

Wie t weet mag t zeggen

Ik vind dat zij wel erg ingevallen kaken heeft. Eerste indruk van Lisa is dat die wangen opgespoten zijn. Maar goed, kan ook bedrog zijn.

Ik had afgelopen zaterdag een verjaardag van de kids van me broer. De moeder van mijn schoonzusje zei, je hebt een lekkere bolle toet gekregen. Ze kende mij van in de rijd dat ik dunner was. Veel te dun overigens en altijd een zieke uitstraling. Waarom jij dan in je gezicht niet aan komt is wel gek met alles wat je eet.

Ja helaas, mijn gezicht wordt smaller naarmate ik ouder wordt. Baal er ook echt van, en als ik ff stress heb tsjakkaaa gelijk van mijn toet!

Enige verklaring die ik heb...

"Deze groep is er om elkaar te helpen bij het gezond leven en fit zijn met Lipoedeem. Wij allen hebben namelijk de ervaring dat je wel degelijk invloed kan uitoefenen op deze aandoening waarvan de oorzaak ligt in het niet goed functioneren in je (veneuze) vaat stelsel. Veelal hoor en lees je dat Lipoedeem een stoornis is in de aanmaak van vetweefsel. Recente onderzoeken wijzen uit dat dit niet vanuit het vetweefsel komt maar dat de oorzaak ligt in de bloedvaten (venen) die je afvalstoffen afvoeren. Het niet goed functioneren van het (veneuze) vaatstelsel heeft dermate invloed op het lichaam dat er diverse klachten kunnen ontstaan, waaronder Lipoedeem. Verder onderzoek hiernaar is nog een volle gang en wij volgen dit dan ook op de voet."

Lipoedeem is dus een afwijking zwakte in t veneuze stelsel. Dus de boel stagneert bij t bindweefsel. Zou t zijn dat daardoor voedingsstoffen de huid minder goed bereikt, en dan heb je zwaarte kracht en hoofd zit boven? Bij koud weer heb ik t snel heel koud. Bij koude lucht worden mijn handen en huid snel koud. Bij hitte wordt ik juist weer heel warm.

Oei dat is een ingewikkeld verhaal zeg. Sterkte ermee. Ik weet zo niet een pas klaar antwoord voor je helaas.

Dat je het zo koud hebt kan ook door je schildklier komen. En is je lever in goede conditie?

Hi Elke dag een ei,

Nou ik denk als dat zo is, de basis ligt bij mijn zwakke bloedvaatjes.
Mijn schildklier is 2 x gemeten bij Marijn en hij is altijd tegen de hoge kant, nooit te laag.

Hallo Debsy Ann, ik hoef jou waarschijnlijk niet uit te gaan leggen dat (teveel) stress een enorme sloper is, met alle ongewenste gevolgen van dien. Ik begrijp dat je dus wens om weer een vollere toet te krijgen.
Zo te zien eet je voldoende goede vetten. Maar is het niet zo dat in dit geval er sprake kan zijn van een onvoldoende collageen aanmaak?
Ik krijg ook het idee dat je dit probleem wil proberen op te lossen op een natuurlijke wijze en niet met naalden.

Dat klinkt logisch Ben. Vit c zou een oplossing kunnen zijn dan denk ik?

Simpel zal het idd niet zijn. Maar kan wel een goeie toevoeging zijn.
Ben benieuwd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan