Vrouwelijke rondingen

heel interessant over overgewicht en bijnieruitputting of andere body types. Hij legt alles geweldig uit en verklaart waarom sporten niet voor iedereen werkt.

Hier een video over welke oefening je nodig hebt om af te vallen bij de verschillende body types

Ik heb de video's nog niet bekeken maar voorzichtig zeg ik nu al...bullshit. Vet afvallen wordt voornamelijk bereikt door optimale voeding(ja, met individuele aanpassingen). Training mbt cal. verbranding is onlogisch maar eerder een consequentie van activiteit. Spiermassa opbouwen of op z'n minst behouden is van cruciaal belang. Krachttraining (met als kenmerk alle spiervezeltypen activeren en een diepe vermoeidheid van de fasttwich vezels binnen een specifieke tijd,anaeroob.) is hier superieur in.
ad

Dat was ook mijn eerste gedachte, ad. Typisch westers om het zo hopeloos ingewikkeld te maken met al die lichaamstypes en daarop afstemde voeding en beweging. Ik heb lezingen bekeken van zwarte activisten en regelmatig zeggen ze dat ze echt geen flauw idee hebben hoe wij blanken denken. Waarom moeten we alles altijd zo academisch benaderen? Gelukkig hebben jij en ik nog gewoon gezond verstand!

Mike

Wel eens gehoord van Body Dismorphic Disorder (BDD)? Dat is een verstoord lichaamsbeeld en dus zelfbeeld. Het is consumptisme dat dit in de hand werkt:

http://rinf.com/alt-news/breaking-news/consumer-culture-feeding-body-image-anxiety-bdd-sufferer-tells-rt/

Mike

"Mooi" zijn voor het geld waarvan ze tijdelijk kan genieten, waarna al spoedig een tol betaald kan worden welke met geen enkele munt betaald kan worden.

Een collega zij een keer: weetje waarom al die modellen zo mager zijn? Toen zij ik nou? Omdat al die ontwerpers homo zijn en diemagete vrouwen lijken net jongetjes zo zonder rondingen. Vond het niet gek bedacht.

Mijn vriend vind het geen probleem als ik een paar kilo meer zo zijn maar mager vind hij apsoluut niet aantrekkelijk. Soms wijs ik een vrouw aan in een blad of film waarvan ik denk die is toch mooi? Dan is het andwoord vaak nee dat is er een zonder heupen of kont. En dan kijk ik nog een keer en dan denk ik oo ja hij heeft gelijk.

Mijn vriendinnen met breden heupen en kont in vergelijking met hun middel hebben over het algemeen niks te klagen qua mannelijke aandacht.

Ik ook niet eigenlijk terwel ik me lang lelijk heb gevoeld omdat ik dus ook brede heupen heb in vergelijking met mijn middel. Lang wilde ik ook zo als op die foto zijn.

En toen ik voeding en fysieke degradatie had gelezen was alle twijfel weg. Zelfs over mijn wat ik eerst te brede gezicht vond. Ik ben gewoon sexy ????

(En zo als Heksje zegt gezond want ik eet??)

Sexy Complotdenker ?

Dunne vrouwen moeten doktersverklaring overleggen om in Frankijk modellenwerk te blijven doen
Modellen moeten bij shows al aantonen dat BMI in orde is

http://media.tpo.nl/2017/05/05/vrouwen-bmi-modellen-frankrijk/

Lees ook dit uitstekende artikel van ROK:

An “hourglass” figure on a woman, for those who are unfamiliar, is similar to an hourglass or a classic glass Coca-Cola bottle in shape. This means decent boobs, small waist, and big butt, usually with the waist being 7:10 to the hips and/or bust. It’s measurable beauty that delights the senses.

http://www.returnofkings.com/27951/why-is-the-beautiful-female-hourglass-figure-being-attacked

Mike

Die foto hierboven van Victoria secret toen ik alleen die foto snel zag dacht ik dat het een dame was die lag te creperen vd honger in de savanne van Afrika ?

Echt geloof mij hoor geen enkele man die dat toch mooi zal vinden??
Ik ben zoo blij dat ik weer ben aangekomen wat voller staat mij echt veel beter al zeg ik het zelf?

Ik roep altijd (lekker politiek incorrect) Dat mannen die op vrouwen met een jongetjes lichaam vallen gewoon verkapt homo zijn of pedo... met jongetjes lichaam bedoel ik dan mager geen heupen kont of tieten.

Ik heb er geen studie van gemaakt om te weten of het waar is maar ik vind dat gewoon leuk om te zeggen ??.

Complotdenker

tjha.. ik ben zelf vrij mager, geen volle heupen, kont en cupje B. En ook nog eens een kort koppie, maar zie er wel vrouwelijk uit verder. Roeien met de riemen die je hebt he.

ff de knuppel in het hoenderhok gooien...wat een gelul allemaal, smaken verschillen, en een mooie vrouw niet te dik, want er zijn er al zoveel, ja ja ook mannen met een gigantische buiken maar zeggen ik voel me goed...gelul allemaal....en ja ooit zei iemand kim je met een metroman, en ja dat ben ik, zorg dat ik een mooi lijf heb, weten vrouwen te waarderen en mannen ook....:)
Er is voor mij maar 1 oplossing....Ga voor de spiegel staan, naakt en zeg dan tegen jezelf, jeetje wat een tegen lijf heb ik toch......en door de jaren heen, ik ben 63 moet je veel moeite doen om gezond te leven en een mooi lijf te hebben. en ja dat heb ik, waar een infarct al niet goed voor is....:)
En voor alle mensen die denken het gaat om het hart denk ik bullshit,het zei zo....
Neem van mij aan dat er weinig mannen en ook vrouwen van 60+ zijn die ik waanzinnig aantrekkelijk vind....Ik doe mijn best door gezonde leefstijl, sporten en de kg in de gaten te houden.
Groet kim, en nee ik ben geen vrouw maar een man.:)

Kim, je bent een oestrogene man, een betaman, een 'cuck'. Je moeder heeft te veel stress gehad toen ze zwanger was van jou en je hebt nog geluk dat je niet spontaan bent geaborteerd:

Women going under chronic high levels of stress tend to produce damaged, weaker male babies if they aren’t just spontaneously aborted by the sheer levels of stress and adrenal hormone surging through them. Only female babies survive. This is not coincidental since the high-cortisol women tend not to have attractive bodies, almost as an evolutionary “dead end” or “out of order” sign for the man’s Y-chromosome to look elsewhere.

Study: Smoking While Pregnant May Lead To Gay Babies

Pregnant women suffering from stress are also more likely to have homosexual children of both genders because their raised level of the stress hormone cortisol affects the production of foetal sex hormones.

9/11-Linked Miscarriages Suggest Boys More Vulnerable to Stress

Males are more vulnerable to the negative health effects of stress in the womb.

After the terrorist attacks of Sept. 11, 2001, there was a small but real rise in the number of miscarriages across the country — especially for women who were pregnant with boys.

http://www.returnofkings.com/27951/why-is-the-beautiful-female-hourglass-figure-being-attacked

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan