Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Bijna een jaar geleden heb ik dit topic opgestart en mijn verhaal hier gedaan. Ongelooflijk hoe de tijd vliegt. Inmiddels begin ik sommige dingen beter te begrijpen. Ik ben nu een paar weken bezig met het lezen over candida. Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat ik daar momenteel last van heb na alle stress van de afgelopen tijd. Maar ik denk dat dit al langer aanwezig is zonder dat ik het in de gaten heb gehad. Ik denk voor de hele periode van de afgelopen 10 jaar dat ik allerlei vage klachten had die alleen maar toe namen en verergerde. De laatste 2 jaar mogen er gedeeltelijk vanaf getrokken worden omdat ik stukje bij beetje op krabbelde. Maar dit afgelopen jaar is het teveel geweest voor mij denk ik. Het is een poos goed gegaan. Afgelopen zomer toen de stress weg was en ik alleen woonde. Daarna kwam weer de stress van het tijdelijk terug in huis wonen van mijn ex. November ging ie weg. En sedert dien ging het even iets beter. Ik denk dat dat kwam door meer rust. Maar de vermoeidheid is toegenomen vanaf die tijd. En nu terugkijkend over de hele periode kan ik er denk ik niet omheen. De stress heeft zijn tol geeist en ik moet mezelf weer opnieuw zien op te lappen. Alleen deze keer gaat het niet zo makkelijk als afgelopen zomer. Dat komt denk ik door ontgifting verschijnselen of dat alles er nu uit klapt wat ik van binnen nog op slot had staan. Ik heb in al die jaren nooit gehad dat ik zoveel behoefte heb aan slaap! Op de dag als ik vrij ben val ik soms in slaap. Ik kan iplv om 6 uur of half 7 wakker worden nu om half 10 uit mezelf wakker worden. Buiten de dagen dat ik moet werken dan. Dit laatste moet echt tot een einde gaan komen zodat alle stress weg is. Maar dat heb ik nog even niet helemaal in de hand. Het is wel zuur dat nu ik deze vermoeidheid net heb, ik weer aan het werk moet. Het is best zwaar om te werken en de ontgifting van mijn lijf die ik merk.

Voornamelijk richt ik mezelf nu op voldoende maagzuur, zuurstof, vitamine c. Die 3 neem ik dagelijks in elk geval hoog gedoseerd naast de wapf voeding en nog een paar andere dingetjes. Wel besef ik des te meer wat stress in rap tempo kan aanrichten. Als iemand nog tips heeft voor die candida zijn ze van harte welkom.
 
Aankomende donderdag heb ik een sollicitatie gesprek via een ander bureau. Inmiddels door gekregen wat voor bedrijf het is. Het is tot mijn grote teleurstelling een farmaceutisch bedrijf. Website bekeken. O.a de vaccinaties voor goede gezondheid worden hartelijk aanbevolen en gepromoot.
De branche bevalt me niet maar de functie weer wel. Lastig! Huidige werksituatie is ook niet je van het bij mijn werkgever.
 
Als je aangenomen wordt: verstand op nul en vanuit deze baan snel weer solliciteren naar een baan die beter bij je past.
Misschien kun je ons dan trakteren op inside info van de MM. (Medische Maffia) ;-)
 
Ik ben in mijn gesprekken altijd goed geweest en ook aangenomen. Als ik mijn best doe in het gesprek ben ik daar niet bang voor. Maar het moet wel Eem branche zijn waar ik achter sta. Bij dit bedrijf worden vaccinaties gemaakt! De functie is contractbeheer. Dus voor hier zou die info idd heel interessant zijn. Maar het is een overheidsorganisatie. En net als dat ik bij de politie werkte gaat daar screening aan vooraf en geheimhoudingsplicht. Dit is alleen het soort bedrijf denk ik waar je dingen mee maakt die je niet wilt. Zo was het bij de politie ook. Bij die laatste wil ik nooit maar dan ook nooit meer werken. Maar goed, een klein beetje info voorzichtig delen ben ik niet bang voor. Binnen bepaalde grenzen dan. Het is meer de functie die ik leuk vind. Niet zo een soort bedrijf. Zie je me gaan naar me werk met melk, kefir, bottenbouillon en een flesje waterstofperoxide...???
 
Binc als het zou lukken met deze baan zou dat mooi zijn. En melk, kefir en bouillon meenemn moet kunnen. Gewoon weinig erover vertellen. waterstofper. hoeven ze niet te weten, je hebt toch geen liter in je tas?
Stiemum te weten zien te komen hoe het zit met die vaccinaties. Gewoon niet laten merken hoe je erover denkt. Dus eerst maar een cursus toneelspelen doen.
 
Nee geen hele liter idd. Maar ik neem wel in totaal een liter kefir/melk mee incl nog andere dingen zoals kaas. Maar goed, ik mag zelf weten wat ik naar binnen wil werken toch.

Opdracht is voor 2 maanden. Inkoop contracten inventariseren, analyseren of ze nog door moeten lopen en of er nog gebruik van word gemaakt. Uit onderhandelen of opzeggen. Ik heb dit werk eerder gedaan maar dan bij de politie. Je krijgt wel inzicht in informatie dan. Maar niet over de maak van die cocktails of zo. Eerder kosten en voorwaarden en de partijen waarmee de contracten gesloten zijn. Is tenminste wel mijn eigen toko dan zonder bemoeienissen van anderen. Dat vind ik zelf prettiger werken dan in een teamverband.
 
vanmiddag gehoord dat ik een 2e gesprek heb, na mijn gesprek van eerder deze middag.
Gevoel is een beetje dubbel ten aanzien van de branche. Maar goed, ik ga gewoon het 2e gesprek in.
Gesprek vanmiddag ging goed. Heb niet eens mijn best gedaan, maar vooruit. Ik heb nog even om het allemaal te laten bezinken.
 
Zou mooi zijn als je daar kunt beginnen. Eerst maar eens weg bij je vorige baas. Dan zie je later wel weer verder.
 
We gaan het afwachten Liesje. Misschien zit ik nog wel vast aan mijn vorige baas. Voorlopig ben ik nog steeds in dienst. Maar goed, dat zal mij verder een rotzorg zijn. Hij denkt mij te irriteren dat ik elke week op kantoor moet komen maar het tegendeel is waar. Nu ik met dat been zit, wat volgens de artsen veroorzaakt word door verkeerd zitten krijgt ie nog een kadootje van mij. Ik ga namelijk een ergonomische werkplek eisen. De afgelopen weken heb ik niet achter een normaal bureau gezeten en ook geen normale stoel. Ik zat in de vergaderzaal. Maar ik vond dat prima en heb er ook niet over nagedacht verder omdat ik nergens last van had. Nu denk ik zelf niet dat de oorzaak het zitten is maar wel de H2O2. Wanneer ik dus een normale werkplek ga eisen die arbo verantwoord is heeft ie een probleem. Want dat kan ie niet bieden op kantoor. Dus hij kan wel willen dat ik elke dag om 9 uur daar kom werken en hij denkt ook dat ie daarmee aan de winnende hand is om mij te treiteren. Het tegendeel is echter waar. Want ik hoef niet te komen wanneer er geen normale werkplek is. Dus zal mijn voorstel zijn dat ik vanuit huis de dingen doe die hij van mij verlangt.
Maar dat ga ik hem nu nog niet vertellen. Pas wanneer ik mezelf volgende week beter ga melden en de dag aan ga geven dat ik weer ga beginnen. Laat hem nu nog maar even in de overtuiging dat ie mij heeft waar ie wil. Hij gaat namelijk die werkplek helemaal niet eens kunnen realiseren. Alles is bezet dus geen werkplekken en er is ook geen ruimte om een extra werkplek te realiseren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.159
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan