G
Guest
Guest
Bijna een jaar geleden heb ik dit topic opgestart en mijn verhaal hier gedaan. Ongelooflijk hoe de tijd vliegt. Inmiddels begin ik sommige dingen beter te begrijpen. Ik ben nu een paar weken bezig met het lezen over candida. Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat ik daar momenteel last van heb na alle stress van de afgelopen tijd. Maar ik denk dat dit al langer aanwezig is zonder dat ik het in de gaten heb gehad. Ik denk voor de hele periode van de afgelopen 10 jaar dat ik allerlei vage klachten had die alleen maar toe namen en verergerde. De laatste 2 jaar mogen er gedeeltelijk vanaf getrokken worden omdat ik stukje bij beetje op krabbelde. Maar dit afgelopen jaar is het teveel geweest voor mij denk ik. Het is een poos goed gegaan. Afgelopen zomer toen de stress weg was en ik alleen woonde. Daarna kwam weer de stress van het tijdelijk terug in huis wonen van mijn ex. November ging ie weg. En sedert dien ging het even iets beter. Ik denk dat dat kwam door meer rust. Maar de vermoeidheid is toegenomen vanaf die tijd. En nu terugkijkend over de hele periode kan ik er denk ik niet omheen. De stress heeft zijn tol geeist en ik moet mezelf weer opnieuw zien op te lappen. Alleen deze keer gaat het niet zo makkelijk als afgelopen zomer. Dat komt denk ik door ontgifting verschijnselen of dat alles er nu uit klapt wat ik van binnen nog op slot had staan. Ik heb in al die jaren nooit gehad dat ik zoveel behoefte heb aan slaap! Op de dag als ik vrij ben val ik soms in slaap. Ik kan iplv om 6 uur of half 7 wakker worden nu om half 10 uit mezelf wakker worden. Buiten de dagen dat ik moet werken dan. Dit laatste moet echt tot een einde gaan komen zodat alle stress weg is. Maar dat heb ik nog even niet helemaal in de hand. Het is wel zuur dat nu ik deze vermoeidheid net heb, ik weer aan het werk moet. Het is best zwaar om te werken en de ontgifting van mijn lijf die ik merk.
Voornamelijk richt ik mezelf nu op voldoende maagzuur, zuurstof, vitamine c. Die 3 neem ik dagelijks in elk geval hoog gedoseerd naast de wapf voeding en nog een paar andere dingetjes. Wel besef ik des te meer wat stress in rap tempo kan aanrichten. Als iemand nog tips heeft voor die candida zijn ze van harte welkom.
Voornamelijk richt ik mezelf nu op voldoende maagzuur, zuurstof, vitamine c. Die 3 neem ik dagelijks in elk geval hoog gedoseerd naast de wapf voeding en nog een paar andere dingetjes. Wel besef ik des te meer wat stress in rap tempo kan aanrichten. Als iemand nog tips heeft voor die candida zijn ze van harte welkom.