Mike, om nog terug te komen op je vraag. Er word mij wel steeds meer duidelijk omtrent de relatie met mijn ex. Dit komt toch ook omdat hij toch betrokken word in de therapie. Ik weet dat jij het hier niet mee eens bent, maar voor mij geeft het helderheid. Ik wist gewoon niet meer wat er nu werkelijk gebeurde omdat het zoveel was.
Wat ik wel merk is dat het hem geen moer interesseert. Soms word gevraagd over dingen na te denken zoals welke behoeftes je hebt in een relatie. Voor mij is dat met stipt op nummer 1 veiligheid. En dat is wat ik miste. Ik voelde mij niet veilig. Ik voelde mezelf ook niet geaccepteerd om wie ik ben waardoor ik heel veel dingen waar ik het niet mee eens was ook niet meer direct kenbaar maakte. Als ik dat deed werden mijn basis behoeften ook nog eens ontnomen. Ik kom dus wel iets verder om sommige dingen op orde te krijgen in mijn hoofd. Dat lukte mij voor een paar maanden geleden niet goed. Ook heb ik nog contact gehad met elkedageenei, wat ik ook als zeer prettig heb ervaren.
Verder ben ik pas helemaal van hem af als ik uit dit huis ben en mijn nieuwe woning opgeleverd word. Er zijn hier en daar namelijk nog wel dingen waardoor we toch met elkaar in contact moeten blijven. Dat kan mogelijk veranderen wanneer mijn werkgever weer mijn volledige salaris gaat betalen. Hoe dit laatste zich gaat ontwikkelen weet ik ook niet. Het kan alsnog voor de rechter komen als hij mijn werkgever niet over gaat tot betaling voor de uren die ik kan reïntegreren in 1e spoor volgens de bedrijfsarts. Het moet wel heel raar lopen wil hij nu nog steeds niks doen, na de loonsanctie die hij ook nog eens van UWV heeft gekregen. Uiteindelijk hoop ik dat er een outplacement traject komt waarbij hij en ik afscheid van elkaar kunnen nemen. Ook heb ik lang na gedacht of ik dit juridische traject met mijn werkgever voort moest zetten. Dat had ook te maken met wat Gerard eerder schreef. Inmiddels heb ik dit los gelaten. Ook omdat de arbeidsdeskundige van UWV heeft gezegd dat als werkgever zegt geen werk te hebben, wat ie het eerste jaar dus al zei, had ie meteen al 2e spoor in moeten zetten. Is toen niet gebeurd. Ik heb wel nagedacht over de woorden van Gerard of dit met wraakgevoelens te maken heeft. Ik denk van niet. Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor mezelf op kom. Dat ik ook mijn best doe om mijn toekomst veilig te stellen, ongeacht hoe de relatie tussen mij en mijn werkgever zich ook zal ontwikkelen. Het kan nog alle kanten op, behalve dat het nog een vruchtbare arbeidsrelatie op zal leveren. Dat laatste is dan heel jammer. Maar opgeven ga ik gewoon niet doen in dit stadium. Mits ik natuurlijk aan de slag kan in een andere functie via het 2e spoor traject wat nu nog loopt. Feit blijft dat de leugens op papier nog steeds binnen blijven komen waardoor ik dus ook in verweer ga. Ik voel mezelf alleen zoveel sterker dan voorheen.
En dan wil ik ook nog wat anders kwijt. Ik wil graag eerlijk als mensen op dit forum last hebben, of het als vervelend ervaren dat er veel geschreven word over katten. Ik kreeg een beetje de indruk vanuit Liesje omdat ze zei dat er niet meer zoveel over voeding word geschreven. Het is niet mijn bedoeling over de scheef te gaan, maar ik weet van mezelf wel dat ik mezelf behoorlijk ergens heel fanatiek in vast kan bijten. En ik kan mezelf ook voorstellen dat sommigen dit misschien als irritant ervaren. In dat geval mag dat ook heus wel gezegd worden tegen mij. Ik wil namelijk geen mensen weg jagen. En eerlijk is eerlijk, dit forum gaat over voeding en gezondheid. Dus als ik door sla, zeg het dan gewoon. Ik ben niet van porselein. Mijn wens is alleen dat ook in de kattenwereld meer kennis komt over wat wij weten.