Waaraan stierf de oermens?

Quote:
Zbigniew Brzezinski speelt ook een grote rol


Naar mijn idee is hij een grote oorlog strateeg. De master-mind achter alle buitenlandse interventies van de laatste decennia.

 
De meeste mensen die dit gaan onderzoeken komen niet verder dan dat het allemaal draait om geld. Zij hebben net geldsysteem dat we nu kennen zelf uitgevonden en weten dat geld een illusie is, een illusie om hen in de lagere geledingen van de machtspyramide als speeltje mee te geven en om hen chantabel te houden.Het gaat veel verder dan geld: deze club hangt een zeer duistere, satanische spiritualiteit aan die zich keert tegen het leven en zich bedient van omkeringen. O-bla-bla is een Democraat en die worden aangestuurd door Brzezinsky. Republikeinse presidenten worden aangestuurd door Kissinger. Achter de schermen is een elite van 13 satanische (psuchopathische) bloedlijnen, waaronder de Rothschilds, de Rockefllers, de Warburgs, etc.

Mike

 
Quote:
In ieder geval trokken ze niet de wijde wereld rond om complete continenten te onderwerpen en koloniseren. Dat is pas zo'n 8.000 jaar geleden ontstaan. Conflicten waren daarvoor altijd lokaal en gebaseerd op verdediging van territorium.


ja ik dacht kan dat zo zijn omdat de populatie voor die tijd er veel te klein voor was?

wat peru betreft, ja ik vind het moeilijk te geloven dat ze de gesteente en dergelijke van ver weg en groot hoogte verschil op een makkelijke wijze konden winnen in de mate dat het ging zonder extreem arbeidt.

en de cocaïne hadden ze in een soort gordel tasje men ik te herinneren.. medicinaal?

Quote:
ik merk dat jij nog wel een weg et gaan hebt qua deprogrammering en bewustwording!


ja wat ik lees over bepaalde agenda's en wereldwijd bewust dingen sturen tot mind control vind ik een erg moeilijk onderwerp, ook omdat het zo breed rijkt en daarom de mogelijkheid dat dat zou kunnen onmogelijk lijkt.. er is gewoon zoveel van invloed, dan lijkt het echt onmogelijk dat ze de wereld beheersen.

zoals pas las ik wat dat de wereld oorlog 2 ook in de agenda stond volgde ik niet.. nischien ook omdat ik de nodige puzelstukken nog niet (voledig) gelezen heb, maar ja lange weg nog :-)

 
Quote:
ook omdat het zo breed rijkt en daarom de mogelijkheid dat dat zou kunnen onmogelijk lijkt..


Een kwestie van een hele doordachte strategie hebben en erg veel doorzettingsvermogen. De doordachte strategie kwam enkel omdat de maatschappij destijds nog niet zo heel erg ingewikkeld was als dat het nu is.

De factoren van destijds bestaan nu nog wel, maar waren toen veel makkelijker te onderscheiden dan nu. Maar waar die meesterbreinen hun inspiratie vandaan haalden.... Brrr....

 
Ik heb hem nog niet bekeken maar ik denk dat deze je veel info kan geven codexx. Hij is ondertiteld.

 
Quote:
Conspiracy dat betekent niet dat er een club is die zelf alles weet van in balans blijven en gezond oud worden, terwijl ze ons de aardappelen geven. Het is nog bijna eerder tegenovergesteld: zij zijn ver weg van zichzelf, ook een hoop drugsgebruik natuurlijk.


Quote:
Achter de schermen is een elite van 13 satanische (psuchopathische) bloedlijnen


@ Codexx: in aanvulling op bovenstaande citaten van Thijs en Mike: een zeer belangrijk kenmerk van psychopaten is dat zij de eigen natuur afschrikwekkend vinden/ontkennen: dus daarom ondersteunen zij zichzelf en hun gezondheid inderdaad waarschijnlijk niet.

 
Quote:
ja wat ik lees over bepaalde agenda's en wereldwijd bewust dingen sturen tot mind control vind ik een erg moeilijk onderwerp, ook omdat het zo breed rijkt en daarom de mogelijkheid dat dat zou kunnen onmogelijk lijkt.. er is gewoon zoveel van invloed, dan lijkt het echt onmogelijk dat ze de wereld beheersen.


Hier een veelzeggend citaat van niemand minder dan Amschel Rothschild:

Quote:
Give me control of a nation's money supply, and I care not who makes it’s laws.


Wil je de wereld beheersen, dan moet je de controle hebben over de basisbehoeftes van alle mensen ter wereld. Deze zijn: voedsel, energie, water en geld. Als je het voor elkaar krijgt om de macht hierover te centraliseren, dan is het dus mogelijk voor een relatief kleine groep om de macht te krijgen over de massa. Het is eenvoudiger dan je denkt!

Iemand die dit voorzag, was Thomas Jefferson, toen hij zei:

Quote:
I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies. If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around [the banks] will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered. The issuing power should be taken from the banks and restored to the people, to whom it properly belongs.


Mike

 
Quote:
wat peru betreft, ja ik vind het moeilijk te geloven dat ze de gesteente en dergelijke van ver weg en groot hoogte verschil op een makkelijke wijze konden winnen in de mate dat het ging zonder extreem arbeidt.


Ook slavenarbeid is iets van de laatste 8.000 jaar. En deze structuren zijn veel ouder. Don't believe the hype!

Wereldwijd zie je op elkaar gestapelde stenen die geslepen zijn. Als we de slijpoppervlakken echter nabootsen met lasers, onze meest verfijnde technologie, blijkt dat er geen lasertechnologie is gebruikt en dat de oude technologie onze meest geavanceerde technologie ver overtreft! Op deze manier konden ze de stenen zo passend maken, zonder enige vorm van cement.

Persoonlijk geloof ik dat hier de term 'vrijmetselaar' vandaan komt. Dat is metselen (bouwen) zonder cement. De vrijmetselaars beschikken dus over de geheimen achter deze mysterieuze technologie en deze geheimen hebben te maken met de manipulaie van energiefrequenties, waardoor we de natuur naar onze hand kunnen zetten, bijv. door de zwaartekracht op te heffen. Deze technologie zou de complete mensheid ten goede kunnen komen, maar wordt helaas tegen ons ingezet.

Mike

 
Ja... Volgens wiki... (Tja ik heb al eerder van hier vernomen dat dat niet alles is) leefde de inca op in de 13e eeuw en in 1492 kwam kolumbus en halverwege 16 e eeuw was het gedaan met de inca.. Dus.. Inplaats van 300 jaar is deze cultuur al vele. Duizenden jaren oud??

Ik snap nie waarom over zoiets gelogen word.

En onze machine bouw.. Tot op 1000ste millimeter nauwkeurig en zij overtreffen dat?

 
Quote:
Ik zat laatst naar een voorstelling voor kinderen te kijken dat ging over, dat meisjes met rokjes ook best brandweerman kunnen worden. De 'jongen' in dit stuk werd belachelijk gemaakt, hij bakte er niks van, werd gesaboteerd, het meisje bluste de brand. Het wordt er al vroeg ingestampt.


Ik word hier heel verdrietig en kwaad van. Het lijkt wel of dit forum de enige plek is waar de onderdrukking van jongens en mannen aan de kaak wordt gesteld. En zoals gewoonlijk lopen we in Nederland weer mijlenver achter de feiten aan, terwijl we denken in de voorhoede te lopen. Verdiep je maar eens in deze artikelen van angryharry.com:

http://www.angryharry.com/notefeminismforstudents.htm?main

Mike

 
Er is iets met Peru. Ik heb een tijdje terug een interview gehoord met Lloyd Pye, Brian Foerster & Jerry Willis. (link)

Hun bevinden bij Amaru Muru vond ik wel overtuigend. Amaru Muru is een soort van stenenformatie, maar in de juiste positie en met de juiste toonfrequentie kun je in contact komen met een tijdloos bestaan. Lokale sjamanen (zijn die er nog?) schijnen de tonen te kennen. Het is wel lekker bizar allemaal, het zijn een paar plekken die ooit aan een meer lagen, waarvan een deel nu is opgedroogd en heel ver uit de buurt van de bewoonde wereld..

 
Niet alleen Peru, maar heel Zuid-Amerika. Wat te denken bijv. van Pumapunku in Bolivia?

http://en.wikipedia.org/wiki/Pumapunku

Mike

 
Quote:
En dan is de verklaring: ja heel veel slaven en flink doortimmeren met je beiteltje.


Yeah, right. Wat waren het toch een primitieve, bijgelovige prutsers, onze voorouders. :roll:

En wat te denken van Gobleki Tepe in Turkije?

http://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6bekli_Tepe

Mike

 
Dit is, vind ik, een goede docu over dit onderwerp.

Eindelijk eens engineers aan het woord die het officiële verhaal in twijfel trekken.

 
Mike! Pumapunku.. Ik ben echt onder de indruk!..

Een NL site.

http://www.google.nl/url?sa=t&s...AJ&usg=AFQjCNEA3BPGmZ0EuOH5l9L6GzRM_VliNQ

Ze hebben echt GEEN idee hoe en wat, en inderdaad of we het deze tijd na kunnen maken, of alleen maar de immense zware stenen tot hoogte brengen met onze mega machines als dat zij deden, al is het een raadsel wij die "zij" zijn..

Er staat, er is geen enkel Schrift gevonden of bekend van een betreffende beschaving maar die zou wel degelijk nodig zijn.. Ik vraag me nu zelfs af! Hoezo??! Als ze dat! Kunnen bouwen kunnen ze berekenen met gemak uit het hoofd! Soort van vergaderingen zouden letterlijk in het hoofd blijven enzo!

Hier schik ik dan echt van.. Het verschil tussen hun.. En ons!! Zo ver gedegenereerd..!

Het valt nu wat je altijd duidelijk probeert te maken 5 voor 12..

 
Quote:
Ik zat laatst naar een voorstelling voor kinderen te kijken dat ging over, dat meisjes met rokjes ook best brandweerman kunnen worden. De 'jongen' in dit stuk werd belachelijk gemaakt, hij bakte er niks van, werd gesaboteerd, het meisje bluste de brand. Het wordt er al vroeg ingestampt.


Het kan nog wel veel extremer, dan moet je vooral naar een computerspel kijken die net paar maanden geleden uit is gekomen. In computerspel "The last of us" gaat over een volwassenman en het 14-jarig meisje die samen moeten zien te overleven in een apocalyptische wereld waar veel zombies en overlevende criminele bendes heersen. Dat jonge meisje in het spel is minstens net zo gevaarlijk of zelfs gevaarlijker dan Rambo(Rambo, de Vietnam veteraan oorlogsheld uit films).

En o ja, in het spel ontmoet het jonge meisje een jongen(overlevende in het spel) die net zo oud is, de jongen kan niet vechten, durft bijna niets, is doodsbang en wordt zo geïnfecteerd door zombiebijten, maar het 14-jarige meisje is erg sterk, onverslaanbaar, schiet veel zombies(of criminelen) dood, zij is bloedlink en extreem gevaarlijk, zelfs als zij gevangen wordt genomen door criminelen wist ze zichzelf te bevrijden en criminelen stuk voor stuk af te maken.

Erg extreem natuurlijk, maar is weer zo'n voorbeeld van waar feminisering er naartoe heen leidt.

Gezondheid,

 
maarten, Ik denk dat men ook een groter collectief bewustzijn had. En ze werden niet afgeleid van hun vraagstuk en er was geen tijdsdruk.

Wij worden zo geforceerd om te presteren en om bezittingen te verwerven, dat ons leven compleet op slot zit. En daarmee ook ons hoofd.

Zij hadden meer vrijheid, zowel van verplichte 9 tot 5 arbeid (of nog meer uren), als van andere verplichtingen dan hun eigen motivatie om gezamelijk tot een doel te komen.

Ja, het is 5 voor 12.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan