Waaraan stierf de oermens?

Over zwakke jongens en sterke meisjes: vergeet de recentste animatiefilms niet van Pixar, Disney, Dreamworks zoals Brave.

En natuurlijk de oer-powergirl Pippi.

 
@gezondheid

Dat is predictive programming. Via films en games worden ideeen in ons bewustzijn geprent, die dan uiteindelijk makkelijker te realiseren zijn .. als we ons er niet van bewust zijn. Ik vond de hunger games het beste voorbeeld, dat is een satanische film dus weet wat je doet. Een stoere vrouw in de hoofdrol en een behoorlijk suffe jongen, een metroseksuele elite, en een sadistisch concept. Mensen die zoiets bekijken hebben doorgaans echt geen idee wat het met je bewustzijn doet, het is een echte war on consciousness.

Maar ik weet ook nog wel dat we via Ciske de Rat moesten wennen aan het idee van gescheiden ouders. Op een gegeven moment ga je het gewoon zien, die Nederlandse films hebben dat sowieso sterk.

 
Quote:
Op een gegeven moment ga je het gewoon zien


Hetzelfde heb ik met 'historische' films. Op die manier kunnen ze geschiedenis zo herschrijven en het publiek conditioneren dat ze nooit het tegendeel zullen accepteren.

Het afschilderen van moslims als zijnde gelijk als terroristen en allerlei andere racistische stereotypen komen heel vaak voor in films. Hier zie je heel duidelijk de Zionistische normen en waarden geprojecteerd. Heel gevaarlijk, maar "we moeten het niet zo zwart-wit zien." :?

Gescheiden ouders, vrij seks, vrij alcohol gebruik, zinloos geweld, geweld als oplossing, geld als oplossing, vrij drugsgebruik, respectloze omgang met de ouders, de overheid als authoriteit, valse indrukken van veiligheid, dubbele moralen enz. Ja, het is niet makkelijk objectief te blijven kijken.

 
Piramides In Europa.

http://xandernieuws.punt.nl/content...en-dat-de-mens-niet-is-ontstaan-door-evolutie

Volgens professor Osmanagich tonen de oudste piramides aan dat de bouwers op het gebied van bouwkunde, energie en astronomie verder ontwikkeld waren dan nu. Probleem is dat mainstream wetenschappers, archeologen, historici en antropologen vastgeroest zitten in hun oude overtuigingen en daarom maar moeilijk de over de hele wereld gevonden bewijzen van deze geavanceerde beschaving kunnen accepteren.

http://plazilla.com/bosnische-piramides-zetten-gevestigde-wetenschap-voor-raadsels

http://www.archeologie-nieuws.nl/archeologie-news.asp?grens=1611

De genezingskamers van het labyrint van Bosnië.

In het labyrint zijn drie kamers ontdekt en een klein blauw meertje.

Ter plekke zijn energiemetingen verricht waaruit bleek dat de ionisatie van de lucht hier maar liefst 43 keer hoger is dan gemiddeld in de buitenlucht. Dit maakt deze vertrekken heuse “genezingskamers”

Metingen in 2011 hebben aangetoond dat er nul negatieve elektromagnetische straling is alsmede geen kosmische radioactieve (achtergrond)straling in de tunnels. De sculpturen die bij de ondergrondse waterstromen werden geplaatst blijken een magische werking te hebben. Zij zetten alle negatieve straling om in positieve.

Dit maakt dit ondergrondse complex één van de veiligste ter wereld en is daarom een ideale plek om het menselijke lichaam te doen regenereren en herstellen.

Zoude de rockefellers en rothschild hier stiekem op vakantie gaan XD

 
Quote:
Op een gegeven moment ga je het gewoon zien


Ja, leuk is anders. Ik kan nergens meer naar kijken.

 
Thijs,

Films en games zijn inderdaad erg krachtige tactieken om mensen te brainwashen en om de ideeën uit films/games nog eens werkelijkheid te maken ook.

Je moet heel bewust zijn van deze conditionering, wil je hier niet aan onder lijden en aan meewerken.

En over dat computerspel "the last of us" waar ik vorige post over had. Hier wordt nog eens uitgebreid duidelijk gemaakt dat feminisering ook in games toeslaat.

http://manboobz.com/2013/07/04/the-last-of-us-has-evil-feminism-ruined-the-zombie-apocalypse/

Gezondheid,

 
Vrysuyver.

Quote:
Ik denk dat men ook een groter collectief bewustzijn had.


Ja dat ook.

Maar geen tijd druk..

Ik denk dat het wel aardig werken was, alicht geen slavernij maar hoog discipline zeker.

Ze waren veel slimmer geen moeite met onthouden en dus misschien geen Schrift nodig.

Bobinalexander. Bij Je onderste link staat ook een reactie dat op google de piramide maar uit één hoek te zien is.. Veel mensen reageren erg sceptisch, zou de overheid/elite reden hebben om dit te verzinnen?

Ook best apart een steen waar bubbelend geluid uit komt..

 
Deze piramide bestaat uit volledig rechthoekige betonblokken en is zeer nauwkeurig op het kosmische Noorden gericht. (foutmarge van 0 graden, 0 minuten en 12 seconden

Dit bewijs is keihard.

het is niet zomaar een toevallige Berg die op een Piramide lijkt en hoe komen al die tunnels en gangen er dan in ??? en de STONE BALLS rond de Piramide

Er is een bebaalde mystiek waar wij niks van af weten. dat weet ik zeker.

μυστικός, mystikos, 'geheimzinnig'

 
Quote:
(foutmarge van 0 graden, 0 minuten en 12 seconden


Ja heb het gelezen maar keihard bewijs? Geen enkele plattegrond gezien die dat aangaf.

Maar dat is ook niet waar ik aan twijfel.

al is er wel een reactie die zegt dat deze vorm maar vanaf één hoek te zien is,kan ik het bestaan van de piramide goed geloven natuurlijk dat hij nog maar van een.kant te zien is kan door zand ophoping komen aan eenkant bv.. En de tunnels ook, energie straal ook nog en dat ze die vonden en er een giga piramide op zetten, geloof ik. Maar sculpturen die energie positief maken.. Als of ze iets gevangen hebben en in die stenen beelden gestopt ofzo?? En een steen waar geluid uit komt? Het word me iets te dan hoor.

Die grote ballen weten ze niet en worden rond de hele wereld gevonden las ik in reacties op die site

 
@Robinalexander

Mystiek is de stroming binnen de georganiseerde religie die is doorgegaan met een oudere spiritualiteit. Het is de stroming die niets heeft met het volgen van regeltjes. Eigenlijk kon men met dit labeltje doorgaan met wat steeds moeilijker gemaakt werd bij de opkomst van het Romeinse Rijk.

In 1896 werd de Berlijnse Codex ontdekt: een document met religieuze uitspraken waarvan men dacht dat die in de 9e eeuw allemaal verbrand waren door de kerkautoriteiten.

Jezus zegt daarin: ik ben een lamp voor wie mij vasthoudt, een spiegel voor wie ogen heeft om te zien, ik ben een deur voor wie op mij klopt.

Een lamp, een spiegel, een deur? Wat heeft dat te maken met een historische figuur waarvan wordt gezegd dat we die moeten aanbidden? Niets. Precies. Dat is mystiek.

Het gaat om zelfkennis, en dat zeggen ook Middeleeuwse boeken over het bewustzijn, wat er allemaal mogelijk is met een heldere geest. Een connectie met het goddelijke.

Mysterieus en donker wordt het pas als geheimen in verkeerde handen vallen. Volgens mij is er iets met de Kabballah: de heilige graal. Daarmee leer je sterker te zijn dan materie, dus ook zwaartekracht etc. In de oude joodse mystiek mocht je daar op je 40e pas kennis van nemen. Bepaalde geheimen zijn in handen gekomen van de vrijmetselarij die dit gebruiken om macht uit te oefenen over anderen.

Over piramides: het kan een energy-grid zijn geweest. Je hebt zulksoort gebouwen overal op de wereld ; en mensen zeggen dat ze een hoger bewustzijn hebben in en om zulke sites. Ik heb dat zelf nooit gevoeld maar ik geloof dat wel. De theorie is dan dat oudere beschavingen ons iets aanreiken, om het menselijk bewustzijn toch nog een beetje op peil te houden gedurende deze duistere tijden (waarvan zij wisten dat die eraan zaten te komen).

 
De piramide van de zon staat in Visoko Bosnië.

Ik ben daar een half jaar lang ongeveer twee keer per week langsgereden en die hele piramide is mij nooit opgevallen! Grrr!

 
Interessant Thijs bedankt.

De term mystiek verwijst ook naar de achterliggende leer over kennis en persoonlijke ervaringen van toestanden van bewustzijn voorbij de normale menselijke perceptie. (Wikipedia)

 
Interesant topic..maar als vrouw zijnde vindt ik feminisering niet erg {tot op bepaalde hoogte}..waarom zou een vrouw niet beter kunnen vechten dan een man? weet jij veel wat voor een trainingen ze daar allemaal voor gehad heeft..;-}

Ben het er wel mee eens dat mannen "man" moeten kunnen zijn..en daar hoort inderdaad bij jongens,vechten,voetballen,ruw stoeien etc. bij. Ik merk dat jongens en mannen heel erg behoefte hebben aan grenzen..grenzen moeten gesteld worden doe je dat niet dan krijg je grenzeloos gedrag.In mijn ogen is een tik {geen mishandeling!} dan een prima hulpmiddel..duidelijk..dat is wat ieder kind en mens nodig heeft..duidelijkheid.En ik ben het er mee eens dat de maatschappij en opvoeding ed. tegenwoordig meer onduidelijkheid schept.Ik leg daarvoor echter niet de schuld bij de feminisering..maar bij mensen die zelf niet na "willen" denken..dat nooit geleerd hebben en zich laten leiden door iets.En dan denk ik dus meer aan geloof..kerk..en idd media..

 
Mooi stuk Thijs..ik geloof ook zeker in bepaalde energievelden..sterker nog : alles is energie en energie moet stromen.

Wij mensen kunnen een heleboel met onze energie..als we maar weten hoe..

 
Quote:
Ik merk dat jongens en mannen heel erg behoefte hebben aan grenzen..grenzen moeten gesteld worden doe je dat niet dan krijg je grenzeloos gedrag.In mijn ogen is een tik {geen mishandeling!} dan een prima hulpmiddel..duidelijk..dat is wat ieder kind en mens nodig heeft..duidelijkheid.


En meisjes en vrouwen niet? Die hebben geen duidelijkheid nodig? Die kennen uit zichzelf al grenzen? Dit klinkt heel erg als: mannen zijn net kinderen, het is maar goed dat wij vrouwen ze begrenzen. Een beetje betuttelend, vind je niet? Geen wonder dat je schrijft:

Quote:
als vrouw zijnde vindt ik feminisering niet erg


Jij voelt je duidelijk prettig in een oestrogeen systeem dat ronduit vijandig is voor jongens en mannen. En dat maakt het allemaal OK?

Quote:
waarom zou een vrouw niet beter kunnen vechten dan een man? weet jij veel wat voor een trainingen ze daar allemaal voor gehad heeft.


Vrouwen horen niet te vechten, punt. Vrouwen zijn verzorgers, mannen zijn beschermers en verdedigers. Mannen hebben niet voor niets meer spierkracht en een harder, gespierder lichaam. Dit is nu precies waar het om draait. Je komt met de gebruikelijke feministische bullshit aan dat vrouwen precies hetzelfde moeten kunnen als mannen, waarbij je totaal voorbij gaat aan de fysieke verschillen tussen beide geslachten.

Quote:
En ik ben het er mee eens dat de maatschappij en opvoeding ed. tegenwoordig meer onduidelijkheid schept.Ik leg daarvoor echter niet de schuld bij de feminisering..maar bij mensen die zelf niet na "willen" denken..dat nooit geleerd hebben en zich laten leiden door iets.


We worden bespeeld. Het doel is het verbreken van de krachtigste eenheid die de mens van oudsher heeft gekend: de gezinseenheid. De eerste die je daarbij moet uitschakelen is de verdediger/beschermer, de man. Er is een frontale aanval op mannen en jongens gaande en uit jouw reactie blijkt dat ook jij je 'laat leiden door iets'. Doe dus niet alsof jij het spel doorziet, want jij maakt er keihard deel van uit!

Mike

 
Natuurlijk kunnen vrouwen ook wat mannen kunnen en soms kunnen ze dat beter. Soms. Uitzondering op de regel.

Natuurlijk kunnen mannen ook wat vrouwen kunnen en soms kunnen ze dat beter. Soms. Uitzondering op de regel.

Voor beide gevallen geldt: om een uitzondering te kunnen zijn heb je toewijding, discipline, focus en doorzettingsvermogen nodig. Of talent.

Maar dat wil niet zeggen dat de maatschappij maar moet accepteren dat vrouwen precies mogen en kunnen doen wat mannen kunnen en mogen doen.

Nog verder doorgevoerd is een verwachting scheppen dat mannen geforceerd worden om taken over te nemen waar de vrouw bij uitstek heel erg geschikt voor is en verwachten dat de man het minstens zo goed moet kunnen en anders is hij een watje of niet 'ontwikkeld' genoeg.

Wat is er mis met het verschil tussen man en vrouw te laten bestaan? En dan heb ik het niet over dat vrouwen over het algemeen slechter behandeld worden dan de man, want dat vind ik ook niet kunnen. Dat is discriminatie en dat is in geen enkel geval acceptabel.

Maar elkaars sterke punten benutten is niets mis mee. Het benadrukken dat de sexe er totaal niet toe zou doen vind ik heel erg gevaarlijk.

 
Ben het met jou eens Vrysuyver..tuurlijk zijn er verschillen tussen man en vrouw en zijn er verschillen en is het ook goed als die verschillen geaccepteerd worden.Ik geloof daarbij in gelijkwaardigheid en in het individu! want een mens ongeacht of het een man of vrouw is heeft ook persoonlijke voorkeuren en talenten die mischien niet helemaal in het hokje Man of het hokje Vrouw passen.

Mike..ik geloof ook niet dat vrouwen horen te kunnen vechten of moeten kunnen vechten.Dat is de taak van de man..daar zijn mannen voor gebouwd! alleen als een individuele vrouw dat wel kan dan vindt ik niet dat daar gelijk ongeloofwaardig over gedaan hoeft te worden.Ik geloof in gelijkwaardigheid met een "positieve" benadrukking over de verschillen man/vrouw waardoor juist de eenheid tussen beide de kracht van de mens wordt.

Ik voel me niet prettig in een oestrogeen systeem zoals je dat zo mooi omschrijft..maar ik voel me ook niet prettig in een traditioneel systeem..waarom niet? omdat ik niet het gevoel heb dat ik hier alleen op de wereld ben voor kinderen opvoeden/een gezin oid.Wat dat betreft is het systeem echt niet alleen vijandig voor mannen maar ook voor vrouwen!

Pfft dat eerste stukje heb ik inderdaad een beetje krom getypt..zo zwart/wit is het niet bedoelt.

Natuurlijk hebben meisjes ook duidelijkheid nodig..maar ik bedoelde meer dat meisjes {volgens mij..correct me if i'm wrong} minder de neiging hebben om grenzen op te zoeken.

 
Quote:
Pfft dat eerste stukje heb ik inderdaad een beetje krom getypt..zo zwart/wit is het niet bedoelt.

Natuurlijk hebben meisjes ook duidelijkheid nodig..maar ik bedoelde meer dat meisjes {volgens mij..correct me if i'm wrong} minder de neiging hebben om grenzen op te zoeken.


Er is een rollenverschuiving gaande, waarbij meisjes agressiever worden en jongens passiever en volgzamer. Als docent maak ik dit voortdurend mee, ik heb vaak meer met meiden te stellen dan met jongens!

Voor wat betreft 'gelijkheid' tussen man en vrouw raad ik je aan het volgende artikel te lezen:

http://www.angryharry.com/esEqualityNotAchievable.htm

De vrouwen zijn al in de meerderheid, dus er kan alleen al op basis van aantallen geen gelijkheid zijn tussen man en vrouw. Verder geeft de auteur aan dat als je extremisten (in dit geval feministen) hun zin geeft, ze altijd meer willen en nooit tevreden zijn. Alleen de agressieve groeperingen, zoals feministen, winnen. Voor feministen zal er dus NOOIT sprake zijn van gelijkheid tussen mannen en vrouwen, want dan valt de hele basis van hun dogmatische ideologie (mannenhaat) weg!

Daarnaast geeft hij aan dat de samenleving specifieke eisen stelt voor specifieke functies, die zowel voor mannen als voor vrouwen gelden, waardoor er automatisch wordt gediscrimineerd (onderscheid gemaakt) tussen 'geschikte' en 'ongeschikte' kandidaten.

Ten slotte voert hij, m.i. terecht, aan dat gelijkheid nastreven tussen twee geslachten die van nature niet gelijk zijn absurd en contraproductief is en leidt tot een permanente oorlog tussen man en vrouw en een ondermijning van het traditionele gezinsleven. Dit is waar feministen hun bestaan aan ontlenen! En in het kader van 'verdeel en heers' snap je nu misschien waarom overheden blij zijn met feminisme:

http://www.angryharry.com/esWhyGovernmentsLoveFeminism.htm

Mike

 
Gelijkheid is GEEN natuurlijk verschijnsel en leidt tot uitsterving:

Quote:
Every plant in the jungle must be the same species of plant. No plant can be taller than any other plant. Every plant must have exactly the same amount of sunlight and living space. No plant can eat more food than other plants. No plant must be allowed to be different from the other plants.

And, by the end of it all, we do not have a jungle. We have sameness and, in fact, death.

And the same will happen to us, if we are not careful.

We will no longer really be human beings. We will just be similar cogs inside some kind of huge biological machine. A bit like ants.


http://www.angryharry.com/esGoingRoundInCircles.htm

Quote:
So, let me talk about an extreme example of 'inequality' - the fact that millions of people the world over are suffering from food shortages.

Now, one could argue the case for more to be done by appealing to notions of 'equality'.

"People in some parts of the world have a bountiful supply of food while other people have almost no food. This is huge inequality, and we must aim for much more equality."

Applause. Applause.

This sounds like a good political ploy, does it not? - to point out that this gross inequality of food supply is just so blatantly unfair that something absolutely must be done to make things more equal.

So, Yes; it is a good political ploy.

But, in fact, we could solve this particular 'equality' problem by making sure that everybody suffers from starvation!


Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan