wasmiddel

Dank je Binc

Op één etiket (HANDZEEP) staat dus ALL NATURAL INGREDIENTS met nog wel dus parfum als ingredient en op een andere etiket (ALLESREINIGER) zie ik staan ALL ACTIVE INGREDIENTS ARE NATURAL

Met het etiket van de handzeep wordt de boel naar mijn idee dus nog steeds belazerd.
 
De ingrediënten lijst van de handzeep heb ik niet duidelijk op de foto staan. Van de allesreiniger wel. Zal morgen nog een keer kijken goed en dan daarvan een foto maken.
Had wel gelezen dat de juist de geur van de handzeep erg blijft hangen.
Staat ook in de review van Monique. En ook ik vind dat niet zo fijn dus ik gebruik deze niet echt.

Om nu al meteen te roepen dat de boel in de maling word genomen zou ik iets terughoudender zijn.
 
Monique? Bedoel je hierbij soms Monique van der (In)Vloed met haar slogan Meukvrij met Monique? Best wel lastig die N en M zo naast elkaar op het toetsenbord.
Het begint al een beetje op een SOAP te lijken met die Marcel en Monique.

Maar alle gekheid op een stokje, ik zou graag willen weten waarom ik iets terughoudender zou moeten zijn.
Ik ben ook benieuwd hoe jij het dan zou willen benoemen.
Mijn constatering is dat dat er zowel aan Marcel en zijn productenlijn best wel een LUCHTJE zit.
En dan hebben we het verder nog alleen maar over de parfum gehad. Had begrepen dat Heks het ook nog over een conserveringsmiddel had dat niet van natuurlijke oorsprong zou zijn.
Verder zie ik bv ook nog Benzyl Salicate staan (Benzyl Salicylate). Wordt vaak benoemd als natuurlijk bestanddeel, maar kan ook best wel een synthetische bereiding hebben ondergaan.

 
Na het lezen van Ben zijn berichten zie ik dat onze reacties elkaar in de ochtend hadden gekruist. Ik heb dit bericht van Ben dus gemist en vroeg me dan ook af waar zijn reactie bleef. Uitgebreid ga ik er nu niet meer op in want hij heeft toch besloten niet meer te komen.

Maar wanneer je niet zeker bent of een bepaalde stof synthetisch is of natuurlijk, vind ik dat commentaar niet meteen zou moeten bestaan uit dat de fabrikant de boel besodemieterd.

De discussie die ik met Heksje had over dit product ging mij te ver. Ik heb al vaker aangegeven dat ik niet zo paranoia wil leven. Dat men iemand anders van het tegendeel wil overtuigen staat iedereen natuurlijk vrij. Alleen de discussie die ik met heks kreeg over dit product ging ineens niet meer over wat ik wel of niet zou moeten gebruiken maar werd op een vage en onduidelijke manier door heks persoonlijk gemaakt. Naar mij gericht wel te verstaan, zonder dat heks daar verdere toelichting op gaf toen ik ernaar vroeg. Mijn standpunt was op dat moment al dat ik niet in dergelijke stress ga leven van angst voor vervuiling in een dergelijk product. En dat is ook nog steeds mijn antwoord naar Ben over de genoemde stoffen hierboven.

Misschien heeft Ben gelijk en is de blog van Monique niet transparant over dit product en zitten er wellicht slechte stoffen in.
Ik denk alleen dat ik daar geen last van zal hebben en ik ga mezelf er ook al helemaal niet druk om maken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan