wasmiddel

Het is natuurlijk altijd nog een betere keuze dan alle andere agressieve producten die op de markt zijn.

Sorry Binc, maar ik moet hier toch wel om lachen.

Ja ik ben het met je eens dat je niet gestressed in de rondte moet lopen over 'beste' keuzes, dat 'zondigen' best moet kunnen, etc.

Maar altijd weer als iemand een keuze maakt die toch niet zo heel verstandig was dan reageert hij of zij op bovenstaande gequote wijze.

Overigens verwonder ik me er wel over hoezeer je dit oppakt (dus ik vermoed toch een puntje) want ik zet hier alleen maar de info neer dat Marcel's Green Soap niet natuurlijk is zodat de info nog wel zuiver blijft. Wat jij doet moet je zelf weten, echter lijk je toch bevestiging te zoeken in het feit dat je nu zondigt.

Ik zit dit met een grote grijns te schrijven. Lighten up, maak die troep van Marcel op en koop daarna vervolgens gewoon een wat beter product (ja want er is slechter, maar ook beter).

 
Wat is je punt heks?

Dat ik over sommige dingen anders denk? Je hebt de info toch bij de fabrikant opgevraagd en gekregen?

Als jij nu met een grijns aan het typen bent is dat een leuk begin van de dag toch?
 
Wat is mijn punt? Hierboven staat alles al wat ik wilde zeggen. Lees het anders nog een paar maal door, laat het even bezinken en als je het dan nog niet vat dan is dat maar zo. Volgens mij staat er niets moeilijks.

Overigens was de grijns niet om je uit te lachen maar omdat het een mooi typisch staaltje sociologie en psychologie is. Misschien heb je er wat moeite mee dat iemand iets vriendelijk bedoelt. Laat het gewoon even rusten zo, want we komen er niet verder mee.

Marcel's Green Soap is niet 100% natuurlijk, zoals hij wel suggereert op zijn site.

Verder is daar de kous mee af.
 
Ik bedoelde met het puntje dat vermoedde eigenlijk.

Ik heb overigens wel je boodschap begrepen. En voor sommigen zal je onderbouwing over dit product zeker toegevoegde waarde hebben.

Alleen krijg ik de indruk dat jij je drukker maakt om de spullen die ik gebruik dan dat ik zelf doe. Ik heb gewoon geen zin om in perfectionisme te leven. Het klopt dat er vast betere producten op de markt zijn. Zal ik niet ontkennen. Ik pak gewoon waar ik op dat moment zin in heb.

Ik voel mezelf niet uitgelachen heks. Ik zei alleen maar dat het een mooi begin van de dag is voor jouw om de dag te beginnen met een lach. Dat betekent niet dat ik mezelf uitgelachen voel.
 
Alleen krijg ik de indruk dat jij je drukker maakt om de spullen die ik gebruik dan dat ik zelf doe.

Heb ik je ergens aangesproken in het eerste bericht Binc? Nee, dat heb ik niet.

Jij geeft aan dat je het toch blijft gebruiken en ik reageer daar bezorgd en met goede raad op. Iets wat blijkbaar niet zo goed valt bij je. Prima, deal ermee want ik ben nou eenmaal een vrouw, een zorgzaam type en de gezondheid van anderen gaat mij aan het hart.

Je blijft echter ook alsmaar je 'zondiging' verdedigen. Dat is opvallend. Van mij mag het hoor, je vermaakt je er maar mee echter als ik je de spiegel voor houd dan sla je van je af. Dat is dus die typische sociologische en psychologische reactie die elk mens geeft bij het voorhouden van een spiegel.

Verder vervuiling van dit draadje is nou niet meer nodig toch?

Laten we het hier nou maar weer verder over informatie over wasmiddel en schoonmaakmiddel hebben. Het draadje over Binc is elders wel te vinden.
 
Ik zit dit met een grote grijns te schrijven. Lighten up, maak die troep van Marcel op en koop daarna vervolgens gewoon een wat beter product (ja want er is slechter, maar ook beter).

Hierover had ik eerder ergens hierboven al aangegeven dat de spullen van Marcel niet het enige is wat ik in huis heb.




Laten we het hier nou maar weer verder over informatie over wasmiddel en schoonmaakmiddel hebben. Het draadje over Binc is elders wel te vinden.

Gezien bovenstaande reactie geloof ik niet dat ik degene ben die aan dit draadje een draai geeft alsof het over mij gaat. Dat kwam vanuit jou met onderstaande reactie, naast een vage reactie met een puntje dat je mij ergens mee denkt te raken? Maar dat maakt mij niet uit. Ik heb het niet op mezelf betrokken aangezien de verwondering bij jou vandaan komt met onderstaand bericht. Ik zeg daarop alleen maar dat ik zover niet wil gaan. Prima toch?

Wat een wonderlijke reactie Binc voor iemand die zo enorm met haar gezondheid bezig is.


Dat jij zorgzaam bent, dat siert je en is tot op bepaalde hoogte een goeie eigenschap.
Zoals gezegd zullen er zeker leden van het forum zijn die je informatie ter harte nemen. Het is fijn dat he het gedeeld hebt. Voor wat betreft mezelf ga ik me er niet zo druk om maken. Desondanks, dankjewel voor je bezorgdheid.
 
Ik wil jullie niet storen in het gezellige onderonsje, maar als jullie klaar zijn wil ik ook nog iets vragen.
Ik kan namelijk nergens terugvinden dat die Marcel beweerd of suggereert dat zijn producten 100% natuurlijk zijn.
Wel dat de verpakking voor 100% gemaakt is van gebruikt plastic.
 
Ben,

Heksje heeft de gegevens van de ingrediënten opgevraagd. Daaruit blijkt dat het niet helemaal natuurlijk is.
 
Ik zal eens vragen aan hem of hij ook een mannenlijn kan ontwikkelen...zonder parfum, maar wel met stoere geuren van etherische olien ;-)
 
Tip van de dag: Koop een Kangen apparaat en maak je eigen schoonmaak water. Kun je ook je eigen (stoere) etherische olie aan toevoegen.
100% meukvrij En geen verpakking!

 
Dat suggereert hij naar mijn idee toch ook helemaal niet?

Nee, dat klopt Ben. Evenmin als dat ik dat aangegeven heb. Ik heb het ook niet gehad over het feit dat het 100% natuurlijk is. Wel over het feit dat ik het lekker vind ruiken.
 
Hoi Tanja,

Ik zou dolgraag willen. Maar mijn portemonnee wil niet mee werken helaas ?
 
Dit is ook nog een optie Zonne. Maar zelf vind ik het niks. Ook heb ik de wasnoten in verleden gebruikt. Dat vond ik ook niet het resultaat hebben wat ik wilde.


https://www.nudge.nl/ideas/wassen-met-marseillezeep/
 
Marcel's Green Soap suggereerde eerder wel dat de producten natuurlijk waren. Inderdaad heb ik zojuist op de site gezien dat hij de informatie aangepast heeft. Goed van hem.

Wasnoten en marseillezeep zijn mij nooit goed bevallen. De was wordt er niet schoon van. Wasmachinemonteurs raden het gebruik ten sterkste af omdat de machine vol vet / wasluis komt te zitten.

 
Dat was dus ook mijn ervaring idd met zeep en wasnoten. Bah, vieze vette doffe ellende wat echt niet goed kan zijn voor je wasmachine. Kleding ook niet schoon en fris met Zeep en wasnoten. 1 keer gebruikt maar nooit weer.
 
Ik ben er van overtuigd dat het klopt wat je zegt Heks.

Op de etiketten van zijn website is nog te zien dat hij predikt met de drie beloftes van Marcel's green soap.
1) ruikt fantastisch 2) maakt geweldig schoon 3) 100% natuurlijk (in vrij grote letters, terwijl ik bij de ingredienten in het klein ook parfum vermeld ziet staan.)

Mocht ik langs de natuurwinkel of ekoplaza komen, dan ga ik toch eens kijken of de etiketten daar ook nog niet zijn veranderd. Zo nee, dan zal ik hier absoluut een opmerking over gaan maken.
Zo wie zo begrijp ik niet dat dit soort winkels zo'n product in hun assortiment opnemen.

Ondanks zijn gedane aanpassing op de website, ben ik niet bepaald over deze ondernemer te spreken. Afhankelijk of het etiket in de winkels ook al is aangepast, heeft hij in eerste instantie toch de boel proberen te flessen. Mij maak je niet wijs dat zo iemand geen weet had dat parfum niet natuurlijk is.
 
Het etiket is wel degelijk aangepast. Ik zag het net idd ook op oudere verpakkingen dat er 100% natuurlijk ooit op gestaan heeft. Dat is nu niet zo.


https://imgur.com/a/8mEilFq
 
Dan zou dat is in ieder geval verstandig zijn. Wel jammer dat zo iemand er eerst op gewezen moest worden. Uiteindelijk dus misschien wel netjes opgelost, maar vind het geen product voor benoemde winkels.

Ik zie nu trouwens wel staan FULL OF NATURE'S GOODNESS en ALL NATURAL INGREDIENTS WITH....Zit er in deze jasmine oranges variant dan ook geen toegevoegde parfum meer?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan