Hallo Tanja, leuk van je te horen. Nee,33H2O2 is voor mij als een glaasje water, mijn man gruwelt al van 21 maar hij kan dan wel bitterzout drinken en ik vind het AFschuwelijk
Stenen verlies ik zeer goed bij de reiniging, honderden klein en groot in alle kleuren.
Stoelgang, ook niet moeilijk, elke dag één of 2 keren. Maar ik wil meer... ik wil leeglopen, ik wil al die rommel van de laatste 40 jaren eruit, al die antibioticas, anesthesie, morfine, pillen, etc. Wil terug vrolijk worden.
Bang? Bang om het gif eruit te laten? Ben ik bang? Heb ik het idee dat ik bang ben? Heb ik controle? Goede vragen? Denk het niet, Tanya, ben meer van just do it, ik denk er niet zoveel bij na.
Kijk nou, heb heel mijn leven eigenlijk geen vlees, vet gegeten, 15j vegetarian, en wanneer ik dit forum vond, heb het ged enkele weken gevolgd en gelezen en hups, just erin gesprongen. Ik denk veel, das waar maar over andere dingen, niet over dit verhaal.
Mijn denken is over mensen, eerlijkheid, liefde, gevoel etc daar ik zelf nogal gevoelig ben voor de prikkels vd buitenwereld (mensen, nieuws ) dus kom niet zoveel buiten en kijk ook geen tv.
Ik weet niet wat het is, word er vrij down van en dat is of course stress. Ik droom van diaree hebben :lol: , alles eruit maar het komt maar niet.