wei , vermoeide benen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter elmo
  • Startdatum Startdatum
@Alexandra rv, sorry rendez vous=afspraak. Ja ja je hebt gelijk :lol: wou weer even het autistje uithangen. Weet je, voel me soms wel heel autistisch, kan zo ineen kruipen en gewoon geen contact meer hebben, kan soms maanden zijn. Ziekelijk noem ik dat haha.

Enfin ben dus vanmorgen naar de gynecoloog geweest, was daar niet meer geweest sinds 2008, controle gedaan, resultaten in een week. Toch al opgemerkt een cyste v 4.5cm op linker eierstok. Ik denk niet dat ik me er druk hoef over te maken, zal hier op forum wel wat over lezen.

Bloedtest binnen : heb resultaten op topic diabeet/ prediabeet gezet.

Osteopaat nu juist in namiddag. Kan zeggen, interessant, zeer interessant. Uurtje geweest, heeft alles even gecheckt op rug, schouders, nek, benen, etc en eraan gewerkt daar ik inderdaad soms beenpijnen heb en dit ook gemeld. Daarna nieren, lever nagekeken en zei dat nieren ok zijn en lever, daar heb je het al, overbelast. Dus wat betekent dat voor ons, hup naar de volgende leverreiniging. Heb nu wel hoofdpijn en lage rugpijn en voel me duizelig. Hij meldde dat ik dingen kon voelen na zijn behandeling en dat ik niet ongerust moest zijn. Volgende afspraak in 2 weken. Zal vervolgd worden.

 
Ook dat herken ik, autistische trekken bij mezelf. Nu mijn bijnieren versterkt zijn heb ik daar veel en veel minder last van. Ook heel erg fijn hoor!

 
Dit topic begon over wei-poeder, daarom een vraag hierover.
Mijn kleindochter (15) heeft een grote pot weipoeder gekocht van Body en Fit.
ingredienten:
geinstantiseerde wei-eiwit concentraat
" " hydrolisaat
isolaat
fructose
betacaroteen
guargom x xantaangom
sucralose en acesulfaam -K

Ze eet geen Wapf en geen eieren, maar wel als het in pannekoeken zit of in eigen gemaakte gehaktballetjes. Drinkt geen melk.
Wel roomboter op brood en keltisch zeezout en kokosolie in eten.
Eiwitten verteren dus slecht?
Kan het verder nog kwaad en waarom?

 
Over de eiwitten kunnen andere beter antwoord geven.

Kan het verder nog kwaad en waarom?
Acesulfaam-K is een zoetstof uit de categorie aspartaam. Daar zou ik ver bij uit de buurt blijven. Er wordt zelfs gezegd dat Acesulfaam-K schadelijker is dan aspartaam.
 
Ze eet al die goede dingen niet maar wel wei uit een plastic pot??
Wei is zwaar overgewaardeerd en marketing is een sterke factor om koopgedrag te sturen.
EET VOEDING!!
ad
 
Dat die zoetstof niet bepaald gezond is heb ik gisteren ook gelezen. Eigenlijk weet ik niet waarom ze het heeft gekocht. zal het nog eens vragen. Ze sport in ieder geval niet. Misschien via school? Bovendien echt een meisje dat niet bepaald wil luisteren, (puberleeftijd) dus moet ik met iets zinnigs komen.
Over aspartaam had ik haar al overtuigd, inmiddels eet ze ook wat yoghurt (van AH), maar is een begin.
Misschien zijn er nog ergens artikelen te vinden die dit produkt NIET aanprijzen maar de gevaren ervan vermelden.
Ik ga nog maar eens verder zoeken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan