Hoi Hamster, ik heb inmiddels wel wat ervaring met ontgiftigingsreacties.
Het blijft een gevoelskwestie, maar ik herken die reactie van twee andere situaties dat ik voor het eerst een bioresonantiesessie achter de rug had en ook van de twee keren dat ik biofotonentherapiesessies deed.
Die vermoeidheid van die behandelingen dat was zeker een ontgiftigingsreactie.
Normaal ben ik wel vermoeid, maar de gradatie als er geen andere oorzaak is, die verraadt mij dat het een ontgiftigingsreactie was.
Als ik ineens vroeger wakker ben dan anders EN uitgerust (het gevoelsmatige verschil tussen uitgerust en niet uitgerust moet je bekend voorkomen), dan vat ik het op als positief: ik ben normaal niet op mijn best sochtends.
Zoals je weet ben ik normaal meer een avond- en soms ook een nachtmens.
In elk geval zeker niet een ochtendmens: soms word ik wel wakker dan, maar meestal slaap ik daarna opnieuw weer.
Mayke die heeft als ontgiftigingsreactie na de ademhalingsoefeningen nu slijm in de ontlasting.
Een andere kennis van mij met ook lyme heeft dezelfde ontgiftigingsreacties op een duur en ingewikkeld kruidenprotocol: zij weet net zo goed als Mayke dat het een ontgiftigingsreactie is in haar geval in reactie op de kruiden omdat de reactie voor die kruideninname niet optrad: net zoals Mayke weet dat die slijm pas in haar ontlasting zat sinds de ademhalingsoefeningen.
Anderen hebben die slijm in de ontlasting van koffieklysma's.
Ik herken dat zelf tot nu toe niet van de koffieklysma's noch van de ademhalingsoefeningen die ik tot nu toe deed.
Bij iedereen pakt het weer anders uit.