WWG1WGA!

Deze partij staat ook wel bekend als de Falangisten en zij hebben een bloedbad aangericht in een Palestijns vluchtelingenkamp en een aangrenzende wijk in Beiroet in 1982. Nederlandse militairen die naar Libanon zijn gestuurd zijn hier zwaar getraumatiseerd van teruggekomen.

Mike

Niet mee eens. Als je de twee draadjes van Carlos Osweda leest hebben ze naar alle waarschijnlijkheid Iraniers gedood. Bovendien staan de white hats ook toe dat er onschuldige mensen tijdens de rellen zijn gedood en dat er ouderen in verzorghuizen ten onrechte dood zijn gegaan door de lockdowns. Q-post 521, 14-1-2018: Not everything will be clean.

Mike

Interessant draadje over de gelijkenissen tussen de oorlog in voormalig Joegoslavie en wat er momenteel gaande is in Amerika:

https://threadreaderapp.com/thread/1290613653184577537.html

Mike

Als al die belangrijke wereldleiders en kerkelijke leiders al gepakt zijn en handelen in naam van Q, wie kan hier dan nu nog achter zitten?

Als ze alles al hebben, wat hebben ze dan nog niet?

Dorothé

Goede vraag. Alle DEW's moeten toch wel overgenomen zijn? Anders was Trump er allang niet meer. Misschien was het gepland door white hats.
Ik begrijp het niet meer.
Ook als ik de draadjes lees en lange samenvattingen over wat er volgens iemand gebeurd zou moeten zijn de afgelopen jaren. Daar wordt gesproken over social media die al overgenomen is, maar alles wordt nog steeds gelijk gecensureerd. Ik hoop natuurlijk dat het waar is. Zie ik iets over het hoofd?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan