Even een interessant bericht uit het 'veld'
Afgelopen weekend was ik bij een kleinschalige Qanon-bijeenkomst in het noorden. Naast het feit dat het zeer motiverend was om met gelijkgestemden samen te zijn en van gedachten te wisselen, sprak ik daar ook met Tilasmi Frigge. (Hij is o.a. bekend van
De Ommekeer.) Ik begreep van hem dat er iets gaande is met een leger, een groep hele sterke mannen. In de komende maanden zullen we daar meer van zien in NL. Er is ook een overleg geweest tussen hem en verschillende alternatieve nieuwszenders, zoals OPN en hij noemde er nog enkele. Dit heeft ook met deze leger-inzet te maken. Dit gebeurt allemaal onder de radar en veel meer wilde hij er niet over kwijt. Wat ik uiteraard volkomen logisch vind, want je moet niet je strategie verraden
Ik vroeg Tilasmi of ik hierover mocht delen of niet, en hij antwoordde bevestigend. Het stond immers ook al op Twitter.
Nu heb ik na afloop even zijn Twitter-account afgespeurd en zo kwam ik bij deze tweet:
<p lang="nl" dir="ltr">Ik ben vandaag door 2 ex-militairen benaderd die mij al een tijd volgen op Youtube.<br>Er is enorme roering binnen het leger over de gang van zaken in Nederland.<br>Zij zoeken kanaal om boodschap over te brengen.<br>Binnenkort informele ontmoeting met De Ommekeer!</p>— Tilasmi Frigge
(@LokaalGeld)
July 18, 2020 <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Ik weet niet precies wat ik erover moet denken. Maar toch een interessante melding. Ik zou zeggen: houd zijn Twitter-account in de gaten.
Daarnaast was ik op de demo in Groningen, waar oa Willem Engel ook sprak. Er waren zo'n 200 mensen. Kleine opkomst, maar hopelijk groeit het hier in 't noorden ook snel groter!