WWG1WGA!

doet mij denken aan een joodse letter die ook voor 6 staat. Zie bv het energiedrankje dat monster of zoiets heet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3691152657580359&set=p.3691152657580359&type=3

3x6 natuurlijk heel toevallig
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3691152584247033&set=p.3691152584247033&type=3

@wida de link die je geplaatst hebt doet het niet. Maar Twitter bericht was duidelijk. Ben wel benieuwd op welk leger hij doelt. Millitaire leger of Qanon.

Naïef, jou linken doen het ook niet.

Geen idee waarom de laatste tijd zo vaak geplaatste linken het niet doen. Misschien ligt het aan de software van het forum ofzo.

@Binc, fijn dat t bericht duidelijk is. Sorry, ben nieuw met Twitter en html, dus ben nog aan 't leren hoe te embedden e.d.
<p style="text-align: left;">Ik vroeg Tilasmi of het iets met Q te maken heeft, maar hij zei van niet...</p>

Wida, wat gaat hier precies fout? Zo te zien zit je in de visuele modus. Om te citeren de " gebruiken en NIET links uitlijnen 4 stappen naar rechts. Embedden geen enkel probleem, doet de software zelf,. Gewoon knippen en plakken in je post zonder gebruikmaking van de functies boven het tekstveld.

Mike

Wida, als je doelt op het plakken van een tweet dan gewoon op het pijltje rechts onder van de tweet kiezen voor tweet kopieëren. En dan hier plakken. Dus niet uit de balk van je browser.

Epstein leeft nog. En Trump weet het.

https://m.theepochtimes.com/trump-not-sure-if-epstein-killed-himself_3449489.html?ref=brief_News&utm_source=morningbriefnoe&utm_medium=email&utm_campaign=mb&__sta=fn.hg.mljuswhupxbhkmns%7CFHT&__stm_medium=email&__stm_source=smartech

Als die explosie in Beiroet een whitehat operatie was,wat is dan het nut daarvan?
Vanaf het moment dat Trump aantrad als president zijn de white hats aan de slag gegaan met het neutraliseren van (nucleaire) hotspots wereldwijd, om te voorkomen dat de Deep State een nieuwe wererldoorlog ontketent. Saoedi-Arabie is geneutraliseerd, Noord-Korea is geneutraliseerd, China is geneutraliseerd, Rusland is geneutraliseerd, Syrie is geneutraliseerd.

En nu wordt Iran geneutraliseerd. De lange arm van Iran reikt zeer ver binnen het midden-oosten. Nu is de Libanese tak (Hezbollah) aangepakt en een opslagplaats van wapens bij een haven (!) geneutraliseerd. Israel wordt als laatste bewaard, die zijn aan de beurt na Iran. Het enige wat de Deep State dan nog over heeft is hun binnenlandse 'leger' van antifa/BLM-strijders en die worden momenteel ook volop aangepakt. Het spel is zo goed als gespeeld, ook al lijkt dit af en toe niet zo.

Mike

Epstein leeft nog. En Trump weet het.
Ik kan dat niet concluderen uit het stuk dat je er bij post eerlijk gezegd. Er staat alleen maar in dat hij twijfelt of het misschien wel moord was ipv zelfmoord.

Vanaf het moment dat Trump aantrad als president zijn de white hats aan de slag gegaan met het neutraliseren van (nucleaire) hotspots wereldwijd, om te voorkomen dat de Deep State een nieuwe wererldoorlog ontketent. Saoedi-Arabie is geneutraliseerd, Noord-Korea is geneutraliseerd, China is geneutraliseerd, Rusland is geneutraliseerd, Syrie is geneutraliseerd.

En nu wordt Iran geneutraliseerd. De lange arm van Iran reikt zeer ver binnen het midden-oosten. Nu is de Libanese tak (Hezbollah) aangepakt en een opslagplaats van wapens bij een haven (!) geneutraliseerd. Israel wordt als laatste bewaard, die zijn aan de beurt na Iran. Het enige wat de Deep State dan nog over heeft is hun binnenlandse ‘leger’ van antifa/BLM-strijders en die worden momenteel ook volop aangepakt. Het spel is zo goed als gespeeld, ook al lijkt dit af en toe niet zo.

Mike

Mike,
Mij intrigeert het enorm hoe je de dingen die iedereen kan aanschouwen jij daar deze conclusies uit trekt.
Ik beweer zeker niet dat het fout is ik ben zeker iet achterlijk als het om berichtgeving gaat maar de linkjes leggen en dan jouw conclusies trekken dat lukt mij niet altijd even goed zoals als jij dat doet.
Mogelijk ligt mijn zwaartepunt van interesse op een ander vlak neemt niet weg dat ik dit soort conclusies van je met grote interesse lees.

Ik merk dat er vraag is om verdere duiding over wat er nu allemaal gaande is. Godsgeschenk, Vuurvogel, Binc en jokejoke hebben in deze topic en andere topics aangegeven dat ze het allemaal niet meer kunnen volgen en ik vermoed dat er meer mensen zijn die hiermee worstelen. De belangrijkste vraag die ik lees is: als de white hats over alle bewijs beschikken, waarom rollen ze dat hele zootje dan niet op, waarom moeten we deze fake 'coronacrisis' doormaken? Mijn antwoord hierop is dit:

Deze operatie vindt plaats op twee niveaus, een aards/materieel niveau en een spiritueel niveau. Op het aardse niveau is het idd een kwestie van arresteren, berechten en executuren. Waarom dat laatste? Omdat je de satanische bloedlijnen voorgoed moet doorsnijden en daarvoor past maar 1 remedie: letterlijk uit deze wereld helpen. Dit is echter al meerdere keren in de geschiedenis gebeurd, getuige de val van diverse hoogstaande beschavingen die plotseling in verval raakten door dezelfde krachten die ons nu wereldwijd opnieuw in de greep hebben. Als we de bijbel mogen geloven is het verhaal van de Ark van Noah ook zo;'n gebeurtenis geweest, waarbij God zelfs persoonlijk ingreep door het hele zootje onder water te laten lopen. Denk ook aan de legende van Atlantis, dat overstroomde. Maar telkens weer duikt het Kwaad opnieuw op in weer een nieuwe gedaante.

Daarom ook The Great Awakening. Als wij voor eens en voor altijd korte metten willen maken met deze krankzinnigheid, dan zullen wij [ze] moeten doorzien door controle te krijgen over onze eigen geest, ONZE mind control i.p.v. die van [hen].  Hoeveel zin heeft het om die hele club op te pakken en de strop of de kogel te geven, terwijl de grote massa voor geen meter door heeft hoe [zij] ooit aan de macht gekomen zijn en ons al zo lang in angst en haat gegijzeld hebben weten te houden?

OK, dus je snijdt de huidige bloedlijnen door. Denk je niet dat er na verloop van tijd weer een centrale bankier opstaat die met mooie praatjes ons weet te bedriegen? Denk je niet dat ze oneindig veel varianten hebben op hetzelfde thema? Wil je een 'socialer' geldsysteem? Huppekee, komt-ie: social credit. Het bestaat al als alternatief en waarschijnlijk haak je nog voordat je de helft van deze link hebt gelezen af, omdat het systeem weer hopeloos ingewikkeld wordt gemaakt. En zo strooien ze ons telkens zand in de ogen, deze lui zijn niet dom en moeten niet worden onderschat! Gebuik je gezond verstand: sociaal krediet. Zijn deze twee niet in tegenspraak met elkaar? Hoe sociaal is het als geld nog steeds gebaseerd is op kredietverstrekking door een centrale macht, deze keer gebaseerd op een waarde die aan arbeidsinspanningen wordt toegekend? I rest my case. Zolang wij het hele spel niet doorzien zullen er nieuwe bloedlijnen de kop op blijven steken, zoals dit al vele duizenden jaren is gebeurd, en zal centralisering van macht door een 'elite' ons lot blijven zijn en verwelkomen wij onze eigen slavernij.

Een ander voorbeeld is de bevrijding van Europa door de geallieerden, waar Amerika een belangrijk onderdeel van uitmaakte. Zij hebben toen de kastanjes voor ons uit het vuur gehaald en ons bevrijd van de tirannie die ons wachtte als de nazi's hun plan hadden weten te vervolmaken. Nu, 75 jaar later, laten we ons vrijwillig opsluiten, mondkapjes aanpraten en wachten we met de mouw al opgestroopt ons ons verplichte vaccin en ons biometrische gezondheidspaspoort, zonder dat er ook maar 1 kogel is afgevuurd! Zo lang deze krachten nog in staat zijn om ons als makke schapen naar de slachtbank te leiden zal er NOOIT een structurele oplossing komen voor deze stoorzender in onze collectieve menselijke evolutie.

Vandaar The Great Awakening. Het op aards niveau opruimen van alle huidige spelers is een koud kunstje, maar het tweede - en belangrijkste - niveau is onze spirituele ontwaking. Het feit dat doorgewinterde forumleden die hier al jaren mee bezig zijn nog steeds met de vraag worstelen waarom er toch maar geen eind lijkt te komen aan deze zware beproeving die we allemaal doormaken zegt mij genoeg. Sometimes you can't tell people, you must show them. Ik kan alinea's vol schrijven en heb dit ook gedaan in de loop der jaren, ook nu weer een lange tekst, maar het zijn maar woorden. Nu maken we het door, nu BELEVEN we het. En we leren in sneltreintempo wat [hun] tirannieke en dictatoriale agenda werkelijk inhoudt en waarom het zo belangrijk is dat we opkomen voor onze vrijheden en rechten.

De white hats laten het ons VOELEN, met als bedoeling dat we samen met de militairen in opstand komen tegen [hen]. Het is tijd om spiritueel volwassen te worden en niet langer te kijken als kleine kinderen naar politici, militairen, God of wie dan ook om het voor ons op te knappen. WIJ moeten het doen, gezamenlijk. Dit betekent alle onderlinge meningsverschillen opzij zetten en het GEZAMENLIJKE doel - vrijheid - voor ogen houden, want anders zijn we allemaal gedoemd tot slavernij, niemand uitgezonderd. Het is nu of nooit, we krijgen niet nogmaals deze UNIEKE kans. WWG1WGA!

Mike

Mij intrigeert het enorm hoe je de dingen die iedereen kan aanschouwen jij daar deze conclusies uit trekt.
Kwestie van de Q-posts goed lezen. Deze resoneren met mij op een niveau dat ik me gelukkig prijs dat ik nu mag leven. Veel hiervan wist ik intuitief al jaren, lang voordat Q zich manifesteerde. Dit is voor mij 1 grote bevestiging van mijn GEWETEN. Ik heb het altijd al geweten en heb me mijn hele leven voorbereid op dit moment in de geschiedenis van de mensheid.

Mike

Vraag me niet waar ik het gelezen heb, want dat kan ik niet meer vinden, zoveel info komt voorbij.
Er wordt gesuggereerd dat [zij] nog DENKEN in controle te zijn. Dat daardoor ook alles nog doorgaat voor de schijn. Het komt naar mijn idee tegenstrijdig over. Ik begrijp het niet meer 🙄😬

Dat klopt. Q schrijft: it was over before it began. Er is maar 1 manier waarop de white hats kunnen bewerkstelligen dat de NWO-agenda nog steeds wordt uitgerold. Dat is enerzijds de black hats laten voelen dat hun agenda gedwarsboomd wordt, waardoor ze haast beginnen te krijgen en versneld hun agenda uitrollen, en anderzijds ze net genoeg speling geven dat hun narcistische en psychopathische gevoel van onoverwinnelijkheid gevoed blijft. Het is een uiterst tactisch en exact kat-en-muisspel, waarbij de DS niet beseft dat zij allang de muis zijn, reeds vanaf het begin. Dit spel wordt uitgespeeld voor ons, anders worden wij nooit echt wakker, zie vorige lange post. Wij moeten zien welke hel op aarde [zij] voor ons in petto hadden. You're watching a movie, enjoy the show.

Mike

Dank voor je uitleg Mike, dat helpt. Misschien komt het door teveel en te vaak zoveel info. Vind je het gek na 12 maanden non-stop lezen en onderzoeken 😆
Die ellende geeft een laagje eelt op m'n ziel. Maar wat ik ook ervaar sinds een half jaar, is diep van binnen een heel goed gevoel wat niet weggaat. Ik kan het niet omschrijven. Dat kan dus bestaan naast de dagelijkse onzekerheid 🤔
Dat wou ik even kwijt 😊

You're welcome. These people are stupid. Ze hebben niet door dat ze bespeeld worden, omdat hun narcistische persoonlijkheid en mindset dat niet toelaat in hun gedachtewereld. Hoogmoed komt voor de val.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan