WWG1WGA!

Er zijn nog veel vragen over de explosie in Beiroet, laat staan die andere. Of alle explosies in het midden-oosten afkomstig zijn van de white hats weet ik niet, het is teveel om allemaal tegelijk uit te zoeken. In de loop van de dagen en weken zal er ongetwijfeld meer informatie naar buiten komen en deze zal ik hier uiteraard plaatsen. Voor wat betreft het maken van slachtoffers, hier had ik zelf al een tweet over geschreven gisteren in respons op Todd Burgun (Joe M):

Mike

@bastiaan, ik zie zelf ook graag feiten. Maar waarom zou Trump überhaupt zichzelf uitspreken over die twijfel? Dood is dood toch? Waarom daar dan nog aandacht aan besteden met deze uitspraak van Trump? Het is slechts mijn vermoeden dat Trump denkt da Epsteinnog leeft.

Ja, wie weet welke info er nog naar buiten komt. Zo las ik ook over de exacte coordinaten. Zou ik moeten zoeken want heb dat niet meer open staan. Mijn pc ontploft zowat met alles wat er open staat. Maar vind dat ook zoiets vreemds. We moeten maar gewoon afwachten wat we nog tegen gaan komen.

Wilde deze van 4 augustus dus ook nog plaatsen. Ook toeval?

https://www.mprnews.org/story/2020/08/04/huge-fire-damages-building-under-construction-in-downtown-st-paul

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan