WWG1WGA!

Alsof mijn lange posts van vanochtend nog niet genoeg duidelijk maken, hier bevestiging van Gen. Flynn:

Mike

Dark to light:

Verdere bevestiging van de door mij gemaakte punten van vanochtend. Zie inmiddels vorige pagina voor mijn uitgebreide uiteenzetting.

Mike

Dark to light, de duisternis voedt het licht:

Snap je nou waarom 'scare event necessary'? Zie ook mijn lange uiteenzetting op de vorige pagina.

Mike

Dankjewel voor de uitleg Mike. Ook ik snap het niet meer. Ik begrijp uit je post dat de white hats deze explosie in gang zouden hebben gezet. Dit is toch niks voor de white hats om slachtoffers te maken? in 1 maand tijd zijn er explosies geweest in Noord Korea, China, explosie in Irak en eergisteren ook een brand bij St.Paul en dan de explosie in Beiroet. Jij had het gisteren ook nog over Bagdad.

Nu weer dit in Dubai

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1155564388/grote-vuurzee-door-brandende-markt-bij-dubai
Dit alles allemaal in 1 maand?

Ook las ik dat de haven van Beiroet bekend staat om vervoer van vreemde goederen. Iets met Alibaba en de 40 rovers. Kindersmokkel? En die krater die na de explosie zichtbaar is. Zou dat ook een tunnel kunnen zijn?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan