WWG1WGA!

https://www.frontnieuws.com/een-dode-en-meerdere-gewonden-bij-mesaanvallen-in-birmingham-de-avond-was-multicultureel/

Mike

Ik ga verder geen voorspellingen doen, maar ik denk dat aanstaande vrijdag 9/11 wel een hele bijzondere dag gaat worden. Julian Assange in court en ik lees op Twitter dat er hier en daar in Amerika wat problemen (tests?) zijn met stroom. Black-outs?

Via de Messenger van Fakebook! kreeg ik dit soorgestuurde bericht van een vriendin en wil graag toetsen of jullie bekend zijn met Signal, loopt het daadwerkelijk via satelliet en is het wel mogelijk te verbinden via deze app in eventuele noodsituaties zonder internet.

Ik heb ook Signal gedownload en ik heb het uitgetest terwijl ik wifi en mobiele verbinding uitgeschakeld had, maar het versturen van de berichten werkte niet... Dus hoe zit dat dan?

Kevin

In reactie op de tweet van 6% Mel Q:

Of er aanklachten gaan komen in oktober weet ik niet, maar dat ons een 'October surprise' te wachten staat is zo goed als zeker. Het kan ook zijn dat er een 'plotselinge doorbraak' is m.b.t. HCQ.

Trump wil dat Biden getest gaat worden op de aanwezigheid van drugs voorafgaand aan het verkiezingsdebat en hij zal zelf ook een drugstest laten afnemen. Wat als de test van Biden de aanwezigheid van HCQ in zijn bloed of urine aantoont? Dan is er 'plotsklaps' geen noodzaak meer voor een vaccin, want dan is er een medicijn. En het goede is, HCQ werkt ook preventief en dus als vaccin!

Ja maar, hoe zit het dan met die ontwikkeling en testfase van dat vaccin, deze zijn toch ook allemaal in werking gezet? Het kan heel goed zijn dat Trump de grote farmaceutische bedrijven onder druk gaat zetten om HCQ i.c.m. zink en een antibioticum injecteerbaar te maken bij wijze van vaccin. Mochten deze farmaceuten hier niet toe bereid zijn, dan heeft hij altijd nog Kodak achter de hand om dit wel te doen. HCQ met aanvullingen zal dan zowel in slik- of prikvorm verkrijgbaar zijn.

Mike

T147u0bduuvx1pvustszit6lldbczktar.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug