WWG1WGA!

Die afbeelding van de Schuman Resonantie heeft mogelijk te maken met QFS (Quantum Financial System) zie dit artikel

Dit Twitter account is er 1 om te volgen denk ik.

Die afbeelding van de Schuman Resonantie heeft mogelijk te maken met QFS (Quantum Financial System) zie dit artikel

Alpha, ik zie de link tussen de invoering van QFS en de Schumann niet zo goed, heb je daar meer info over?

Er staat een link copy van ella ster van haar twitter account waarin ze op haar site 10 links laat zien met artikelen.
Ik kan het nergens meer vinden.
Kan iemand het aub nog een keer posten.

Logische vraag Medusa, ik ben er niet helemaal zeker van.

Via deze tweet, die door Martin Geddes werd geretweet, kwam ik tot die conclusie of tot een idee hierover.

In de Tweet staan een 3tal afbeeldingen, 1 met tekst in het Engels. Nu is mijn Engels redelijk goed maar dit is ingewikkelde kost.

Je bedoelt deze vast, ik snap er ook niet veel van. Jammer dat ik dit niet even door de vertaler kan halen. Of alles overtypen.....Ga ik misschien wel doen ;-)

Tbtneitnitclhnz39zccwtvl38tc1bsso.jpg

Ik heb de vertaling opgegeven. Was bijna klaar toen ik opeens alles kwijt was. Nu geen zin meer om het hele verhaal weer opnieuw in te typen bij DeepL....

Vertaling: misschien lijkt 't op 3 november wel alsof Trump geeft gewonnen, maar u moet niet raar opkijken dat als al die oh-zo-betrouwbare mail-in ballots zijn geteld, dat dan ineens Joe Biden de winnaar zal blijken te zijn.

Op de radio hoorde ik hierover ook al over praten.
Hoe kunnen ze in godsnaam stemmen in Amerika terwijl de hele wereld dan toekijkt en ziet dat die hele stemming niet deugt.
Wat een verschutting zal dat zijn.
En dan maar allemaal een grote mond over andere landen waar gesjoemeld wordt met stemmingen.
Of verzint Trump nog een oplossing (die ik heb gemist).

Zo ziet het er nu uit…..bijzonder hoor.

Wat is er met het electromagnetische veld aan de hand??

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan