WWG1WGA!

?s=19

Ik denk niet dat hij zo debiel is als hij lijkt. Ik denk dat hier ook het catch and release principe opgaat.

Joost

Telkens weer dwingen de patriots de black hats om hun agenda versneld uit te rollen, zodat wij ook in een sneller tempo wakker worden:

Mike

Via de Messenger van Fakebook! kreeg ik dit soorgestuurde bericht van een vriendin en wil graag toetsen of jullie bekend zijn met Signal, loopt het daadwerkelijk via satelliet en is het wel mogelijk te verbinden via deze app in eventuele noodsituaties zonder internet.

Ik weet dat dit broze berichten zijn omdat het moeilijk controleerbaar is.

We gebruiken nu allemaal WhatsApp maar download Signal. Is hetzelfde als WhatsApp. Maar zodra wij zonder internet komen te zitten blijft alleen signal in gebruik om mensen te bereiken. Het Amerikaanse leger schakelt alles kwa communicatie uit behalve dat. Signal gaat via de satelliet. Wij hebben zelf het gevoel dat het niet heel erg lang meer gaat duren voordat alles weg gaat vallen. Via een EBS verbinding spreekt Trump ons toe zowel via de tv als radio. Via EBS krijgen we 3x 8 uur een docu over hetgeen wat er gaande is/was en zien we de arrestaties van de deep steet en alle elite. Mensen die nu nog compleet slapen zullen in shock zijn. Beroemde mensen over de hele wereld die in het nieuws of hunzelf naar buiten brengen dat ze positief getest zijn op covid-19 zijn in werkelijkheid gearresteerd.

Kijk zo gaat Trump écht om met veteranen en niet zoals in de hoax naar buiten is gebracht. Gelukkig trappen minder mensen hier in en wordt het rechtgezet door veteranen die het steunen. In de Volkskrant staat zo’n afbeelding niet, hooguit met grote letters: “Trump geeft gehandicapte veteraan een klap in het gezicht”.

Interessant over Signal, wist ik niet. Ik heb zowel whatsapp als Signal als Telegram op mijn mobiel, dus laat maar komen die 10 Days of Darkness!

Mike

@johnny ik denk dat dit het origineel is:
T3qitfcsz8c3fy7pc2ufcpryecyajp4oa.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug