WWG1WGA!

Dave zegt dat veel zaken in control zijn van trump ed, maar een ding blijft mij fascineren is waarom hij dan als super signaal naar de burgerij toe van in controle zijn bv de voedsel prijzen , grondstof prijzen ed waar zo veel manipulatie lees geld verdienen in zit niet heeft geregeld zeg maar.
Er sterven te veel mensen onder dit gemanipuleer en dat hoeft niet als je in control bent.
Je kan op veel zaken inzetten, maar 1e levens behoeften maakt mi de meeste indruk.

Daarom zit Trump in het zadel en jij niet, Joke. Je hebt werkelijk geen flauw benul van de afwegingen die Trump en zijn team moeten maken. Geeft niet, je gaat het zien!

Mike

OK mensen, even een mega-, mega-inzicht dat ik met jullie MOET delen! Ik denk dat ik weet wat bedoeld wordt met 'It's going to BIBLICAL' in de Q-posts. Dit is tot stand gekomen doordat ik eerder deze week deze video deelde:

https://m.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=CiTbdGk1KM4

En vanochtend zag ik in de Trump-topic deze tweet:

Wat hebben de twee met elkaar te maken? Zet je schrap, want dit is BIG!

In de video van Jack Frost zegt hij dat Jezus zich verzette tegen twee kwaden:

- De geldwisselaars in de tempel, de toenmalige varianten op de centrale bankiers.

- De Romeinse bezetters met hun maritieme recht, dat mensen beschouwt als producten en in slavernij houdt.

Dezelfde vijanden van de mensheid waar Trump ook tegen vecht! Maar er zijn nog meer parallellen:

De bijeenkomsten waar Jezus zijn gevolg toesprak zou je vandaag de dag 'rallies' kunnen noemen. En ze waren bedreigend genoeg voor zowel de Farizeeers, die pretendeerden namens God te spreken, als de Romeinen, die de vrede- en vrijheidslievende boodschap van Jezus beschouwden als 'staatsondermijnend'.

Dit maakt mij bijzonder nieuwsgierig naar de inhoud van de toespraken van Jezus. Ik zoek iemand met veel bijbelkennis, sio wellicht. Is bekend of Jezus wellicht sprak over bankieren op basis van renteheffing (woeker)? Of over maritiem recht? Zijn hier verwijzingen naar in de bijbel te vinden?

De vergelijking met Trump is gewoon griezelig. 2020 jaar verder staat hij tegenover dezelfde vijand, want nog steeds hebben we te maken met schatrijke bankiers die de mensheid in (economische) slavernij houden en met maritieme wetgeving afkomstig uit het Vaticaan in Rome. En ook Trump zouden ze het liefst uit de weg ruimen omdat hij een existentiele bedreiging voor [HEN] vormt.

Trump is door God aangewezen om af te maken waar Jezus mee begonnen is! Betekent dit dat Trump de nieuwe Messias is? Je zult je nu wel afvragen waarom ik nog niet begonnen ben over bovenstaande tweet. Trump laat in dat filmpje blijken dat hij heel goed weet wie hij dient: Jezus en daarboven God. Trump is niet de Messias, maar hij is wel door God aangewezen om deze duivelsaanbidders voorgoed op te ruimen. It's going to be biblical!

Mike

@Mike , de waarheid maakt vrij Jaap Dieleman kan je vragen , enorme Trump fan en weet tot in de puntjes wat er speelt , hij is dominee en weet zeker dat hij je wilt helpen , hij heeft een uitzending gemaakt wat bijna helemaal over Trump ging , toen kwam ook al naar buiten dat Trump op deze plaats is gezet met een reden , Henk heeft hem destijds geplaatst nadat ik hem doorstuurde , kijk hem nog een keer en je zult echt verrast zijn , gr Assie , ( Ps waarom geen uitzending opnemen met deze spraak grage dominee ? , het zal voor veel mensen een verduidelijking zijn )

Mooie uiteenzetting hoor over de Bijbel en de wetten van de zee. Morgen begint de maand november en is het dus zondag   Lijkt me wel een speciale dag voor “habbenings”. Oh en vanavond is het volle maan en het heet de Jachtmaan (Hunt). 3 dagen voordat hij President wordt. Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in z’n AF1 een veilige plek opzoekt als het witte huis wordt bestormd.

Screenshot van waar ik dat vond

Trpu6nvsf4mi3v3fz9z6s3gch7uc3ywkh.jpg

https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/hour-fate-world-threatened-global-conspiracy-god-general-flynn-archbishop-carlo-maria-vigano-send-open-letter-president-trump/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan