OK mensen, even een mega-, mega-inzicht dat ik met jullie MOET delen! Ik denk dat ik weet wat bedoeld wordt met 'It's going to BIBLICAL' in de Q-posts. Dit is tot stand gekomen doordat ik eerder deze week deze video deelde:
https://m.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=CiTbdGk1KM4
En vanochtend zag ik in de Trump-topic deze tweet:
Wat hebben de twee met elkaar te maken? Zet je schrap, want dit is BIG!
In de video van Jack Frost zegt hij dat Jezus zich verzette tegen twee kwaden:
- De geldwisselaars in de tempel, de toenmalige varianten op de centrale bankiers.
- De Romeinse bezetters met hun maritieme recht, dat mensen beschouwt als producten en in slavernij houdt.
Dezelfde vijanden van de mensheid waar Trump ook tegen vecht! Maar er zijn nog meer parallellen:
De bijeenkomsten waar Jezus zijn gevolg toesprak zou je vandaag de dag 'rallies' kunnen noemen. En ze waren bedreigend genoeg voor zowel de Farizeeers, die pretendeerden namens God te spreken, als de Romeinen, die de vrede- en vrijheidslievende boodschap van Jezus beschouwden als 'staatsondermijnend'.
Dit maakt mij bijzonder nieuwsgierig naar de inhoud van de toespraken van Jezus. Ik zoek iemand met veel bijbelkennis, sio wellicht. Is bekend of Jezus wellicht sprak over bankieren op basis van renteheffing (woeker)? Of over maritiem recht? Zijn hier verwijzingen naar in de bijbel te vinden?
De vergelijking met Trump is gewoon griezelig. 2020 jaar verder staat hij tegenover dezelfde vijand, want nog steeds hebben we te maken met schatrijke bankiers die de mensheid in (economische) slavernij houden en met maritieme wetgeving afkomstig uit het Vaticaan in Rome. En ook Trump zouden ze het liefst uit de weg ruimen omdat hij een existentiele bedreiging voor [HEN] vormt.
Trump is door God aangewezen om af te maken waar Jezus mee begonnen is! Betekent dit dat Trump de nieuwe Messias is? Je zult je nu wel afvragen waarom ik nog niet begonnen ben over bovenstaande tweet. Trump laat in dat filmpje blijken dat hij heel goed weet wie hij dient: Jezus en daarboven God. Trump is niet de Messias, maar hij is wel door God aangewezen om deze duivelsaanbidders voorgoed op te ruimen. It's going to be biblical!
Mike