Godsgeschenk, zonder je te willen beledigen (het is tenslotte bijna kerst) wil ik toch proberen je uit de droom te helpen:
Allereerst, tenzij je tot die zeldzame categorie vrouwen behoort met een semi-mannelijk brein (zoals Tanja) is het ONMOGELIJK voor vrouwen om de 'red pill' te slikken. De 'purple pill' is het best haalbare. Het feit dat je zwijmelt bij de ILLUSIE die we 'kerstsfeer' noemen zegt mij dat de 'red pill' er voor jou niet in zit, helaas. Ik hoop niet dat je al te boos op me bent als ik dit schrijf, maar je beschrijft jezelf nota bene als 'naief' en vraagt mij vertwijfeld of je dat niet ook mag zijn. Kortom, je wilt je eigen 'bubble' niet loslaten want je vrouwelijke brein leeft daar heel prettig in, vanwege de 'dopamine fix' die dit voortdurend oplevert (evenals makeup en andere vormen van (zelf)bedrog). Daarom kon je de info over satanisme ook niet of nauwelijks aan. Vroeger zeiden mannen: don't you worry your pretty little head. Wees nou maar gewoon mooi en lief, daar zijn jullie goed in, dan houden wij ons wel bezig met wat er werkelijk in de wereld gaande is.
Ik weet het, ik ben een onverbeterlijke 'seksist'. Het zij zo. It comes with the red pill. De 'red pill' is nl. dat vrouwen al eeuwenlang een geheim met zich meedragen en dat wordt hier feilloos uit de doeken gedaan. Onderdeel van dit grote geheim is dat ze onderling met elkaar voortdurend competitie leveren over alfamannen. Als deze alfamannen echter hun ego aan de kant zetten en dit grote geheim openbaren spannen de vrouwen ineens met elkaar samen tegen de alfa's die het wagen om dit aan de grote klok te hangen en komen ze op de proppen met valse beschuldigingen van 'seksisme' of, nog erger, aanranding en/of verkrachting. Jij weet niet wat het is om de 'red pill' te slikken, omdat je in een positie van PRIVILEGE verkeert in de gynocratische samenleving die WIJ MANNEN voor jullie hebben gecreeerd. Pas als er een strikte scheiding tussen mannen en vrouwen zou plaatsvinden en jullie gedwongen worden om op eigen kracht jullie eigen samenleving te creeren zullen jullie werkelijk de 'red pill' gaan slikken:
http://www.returnofkings.com/143382/the-case-for-gendo-nationalism
Jullie kunnen ook geen 'cuck' zijn, want de definitie van 'cuck' (afkorting van 'cuckold') is een man die vrijwillig toestaat dat zijn eigen vrouw/vriendin vreemdgaat. Het concept van 'trouw' is de meeste vrouwen volkomen vreemd. Wil je 'red pill'? OK, ik geef je 'red pill':
Sinds ik me hier in heb verdiept, ga ik anders met vrouwen om, zowel in mijn relatie met mijn eigen vriendin als in mijn hoedanigheid als docent. Ik gedraag me als een leider en heb geleerd 'nee' te zeggen tegen vrouwen. Ook pik ik geen enkele shit meer van ze en hanteer daarbij een 'zero tolerance'-beleid (dit geldt ook voor mijn eigen relatie). En wat is het resultaat? Verbetering/verdieping op het relationele vlak en een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor jonge vrouwen/meisjes op mijn werk. Als man heb ik echter de hersencapaciteit om eergevoel en trouw boven alles te plaatsen. Niet voor niets kennen mannen de uitdrukking: buitenshuis hongerig worden, thuis eten. Ik ga dus niet vreemd, hoewel ik willekeurig welke jonge, vruchtbare en botergeile vrouw probleemloos kan hebben als ik dat wil. Ze houden ook een gezond soort respect voor me, alsof zij nu degenen zijn die niet meteen op me af durven stappen en avances te maken (maar de blikken zeggen voldoende).
DIT is de 'red pill', NIET de 'cuckoldry' die Ed Sheeran verkondigt!
Mike