Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Ik lees dat jullie door een zapper er beter van slapen, dus ik ga het ook eens proberen. Ik heb nu ook een zapper besteld bij CTBusters besteld. Ik kreeg wel een vreemde vraag over mijn postcode. Wat hebben jullie daar ingevuld? zoals wij altijd doen?

Beste forumleden,

Ik zou graag in bezit willen zijn van een zapper terminator II.

Wie kan mij helpen met een betrouwbaar site of adres waar ik die kan kopen.

Alvast bedankt

oussie, ik heb wel een zapper, maar geen idee of dit een terminator is. Kijk eens bij : handige adressen ( in de niet reageren topic) volgens mij staat deze er wel bij.

Hihi alleen lezen topic? :D

Ik heb destijds de swing zapper aangeschaft. Die werd toen goed aangeschreven. (Hulda Clark) Deze staat niet bij handige adressen. Wil dit dan per definitie zeggen dat het een onjuiste keuze betreft? Hij was best duur, bijna 200 euro.

ohoh, ook nog dubbel geplaatst, dat is wel een beetje veel van goeie.

De zapper die ik heb was veel goedkoper hoor, rond 25 euro en volgens mij werkt die prima.

De zapper die Dirtsa heeft (ik ook, en velen op dit forum) kost inderdaad € 25,00.

Deze zapper heeft een 1 frequentie. Dezelfde frequentie als parasieten, bacteriën en wormen in je lichaam.

Die worden dus aangepakt.

Je draagt deze zapper rechtstreeks op je huid, kan 24 uur per dag.

Te bestellen bij:

De zapper van Don Croft: http://wp.worldwithoutparasites.com/?page_id=148

Dan heb ik inderdaad wel een hele dure zeg.. Ik zal het weer eens gaan gebruiken, is een hele tijd geleden.

Die van mij moet je de handelektroden vasthouden en dan drie maal zeven minuten zappen.

Bij deze wil ik een bijna vergeten onderwerp nog eens onder de aandacht brengen, nl. de zapper van Don Craft (zie Handige adressen in het Alleen lezen-forum). Ik gebruik deze nog steeds elke avond en elke avond helpt de negatief geladen, alkalische frequentie mij om in een zeer diepe slaap te vallen. Mocht ik 's nachts wakker worden dan helpt de zapper mij om door te slapen. Bovendien helpt de zapper mij ontzuren, omdat deze lozing van zuur en giftig afval via de ontlasting bevordert (althans, bij mij). Ik ben nog steeds zeer tevreden over dit dingetje, dat slechts omgerekend ong. 25 euro kost, incl. verzendkosten!

Mike

Heb hem gelijk weer even opgezocht, gevonden en draag hem weer.

Sluipt er in dat je het vergeet.

Dank voor het herinneren.

Heeft iemand anders dit ook...ik krijg brandwondjes van de zapper.. :(

Heb ook nog de zapper van David Wolfe besteld...die geeft nog grotere brandwonden..

want de koperen platen zijn groter.

Dia.

Die brandplekjes duiden op verzuring op die plek. In de instructie staat ook dat je de zapper moet verplaatsen zodra je voelt dat-ie gaat prikken, juist om brandplekjes te voorkomen.

Mike

jaja...maar dan slaap ik dus..en voel dat niet.

Heb geprobeerd met die zapper in m'n handen te slapen..maar dan ben ik m steeds kwijt.

Dia.

Een vriend van mij maakt zelf zappers. Zijn er verschillende soorten of kan ik gewoon een zapper aan hem vragen om dezelfde als jou te krijgen, Mike?

Dia, na een aantal dagen verplaatsen is het niet meer nodig. Het duurt steeds langer voor het gaat prikken. Als je hem nu overdag draagt en verplaatst kun je 'm over een klein weekje 's nachts zonder problemen op dezelfde plek laten.

Goed idee Mike om deze weer even onder de aandacht te brengen!

Ik gebruik de Zapper elke nacht, tot ongeveer 2 a 3 uur, dan moet ik plassen en leg ik de zapper weg. Op mijn buik ligt deze meestal en 's ochtends zie ik vaak 2 muntjes in mijn buik staan!

Geen idee of het iets doet, maar het kan geen kwaad!

Ik was de zapper helemaal vergeten. Heb het nooit gekocht, maar dat zou ik nu wel willen doen. We website waarnaar jullie verwijzen verkoopt zappers die veel duurder zijn dan 25 Euro ( 134 en 184 dollar). Waar zijn de goedkope zappers wel te koop?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan