Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Ik weet niet of ik zwak ontgiftingssysteem heb, maar dit zou zomaar kunnen. Al vrij snel na het begin van de H202 heb ik 3 weken enorm last van mijn oog gehad, dubbel zien en in de auto constant gevoel van wagenziek behalve als ik met 1 oog keek (1 oog blinderen)

Ik heb ook geen vieze ontlasting of zo door de H202.

Maar de zapper voelt altijd prettig, nooit last van gehad.

Dag Dirtsa,

Dat klinkt geruststellend. H202 ken ik niet... en ik ga het voorlopig nog niet opzoeken of ik word helemaal gek van al die protocollen :-)

By the way,

Ik lees hier vooral zaken over de zapper... maar tijdens mijn research over de zapper kwam ik onvermijdelijk steeds weer het productgamma van Bob Beck tegen... schijnt echt de moeite te zijn. Iemand zijn protocol al gevolgd of een bepaald toestel gebruikt ?

Groetjes, pascal

hoe lang heeft het geduurd voor jullie de basic zapper van don croft in de bus kregen vanaf de verzending? (zodat ik weet wanneer hij ongeveer toekomt, heb hem al besteld)

Hallo Angela

Mocht je nog een zapper willen hebben dan kan ik je helpen wil er ook een en een 2de bestellen moet kunnen ik hoor het wel.

Groeten Remco

Remco, er staat een bericht voor je van Angela onder het kopje 'verhuizing server geslaagd'. Ze wil graag 2 zappers bestellen!

wat betekent het eigenlijk als de zapper enkel prikt als je het op je gezicht legt?

Ik kan hem overal dragen zonder iets te voelen, maar na 5 minuten ongeveer op mijn voorhoofd begint het te prikken en slaat één van de munten donkerder uit. Is dat omdat de huid daar dunner is of omdat er meer metalen of parasieten in je mond/ hersenen zit?

Ik heb ook meer en een dunnere ontlasting opgemerkt sinds ik de zapper gebruik.

Na twee dagen serieus moe geweest, nu gaat het weer beter.

Hier nog een youtube review van iemand die verschillende zappers heeft en een vergelijking maakt. Hij spreekt ook over biomodulators, heeft iemand dat al geprobeerd?

Als het gaat prikken, duidt het op verzuring van dat deel van je anatomie. Bij veel mensen is dat het gezicht i.v.m. de gezichtsholtes die verzuurd zijn. Ik herken ook meer en dunnere ontlasting. Is de ontlasting ook zuurder? Dat is wat ik merk: ontzuring via de ontlasting. Soms ook zure urine.

Mike

De sinussen dus ? Of de ontlasting zuurder is, weet ik niet zo. Herken je dat ook aan de geur? Urine ruikt niet bepaald fris, dus ik heb wel de indruk dat er via de urine ook veel toxines vrijkomen.

De batterij gaat ook snel plat bij mij, na 2 dagen & nachten ongeveer, vrijwel continue te dragen. Ik heb zo'n heroplaadbare, komt wel van pas nu ik het zoveel nodig heb.

Ik herken het aan het feit dat het soms mijn gat uit brandt! Dat is nog eens wat je noemt zuur! De geur is dan inderdaad ook penetrant. Als je urine ook kwalijk ruikt, dan speelt daar hetzelfde mechanisme.

Mike

Haha, zo erg is het nog niet bij mij, maar toen ik een weekje diarree had enkele weken geleden (nog voor de zapper), had ik ook last van 'burning ass', kan erg pijnlijk zijn en tijdens mijn eerste leverreiniging had ik dat ook.

Bij mijn vierde leverreiniging was ik blij dat de pot uierzalf nabij was! Er kwam letterlijk bijtend zuur uit! Zo erg heb ik het sindsdien nooit meer gehad gelukkig, maar regelmatig ontzuur ik nog via de ontlasting, met name als ik de avond of nacht daarvoor gezapt heb.

Mike

Ik gebruik altijd kokosvet ertegen, helpt ook wel. De zapper lijkt erg goed te zijn om te ontgiften. Heb al gelezen op een ander forum van iemand die al zoveel geld gespendeerd had aan allerlei supplementen om zich van parasieten te ontdoen, maar door de zapper heeft hij met eigen ogen kunnen zien dat hij toch nog parasieten had, zo van die zichtbare met antennes en poten eraan. Die creepy beesten wil ik toch zelf niet tegen komen in de pot, haha! 8O

Die ben ik niet tegengekomen. Voor mij is het een zuur-base-verhaal. De zapper helpt mij om versneld af te komen van melkzuurfermentatieprocessen in mijn lichaam en de daarmee gapaard gaande verzuring.

Mike

gaat het hem om de melkzuurfermentatieprocessen of meerbepaald het rechtsdraaiend melkzuur, aangezien er in yoghurt linksdraaiend melkzuur zit die gezondheidsbevorderend zou zijn? En klopt het dat pijnlijke, stramme spieren gepaard gaan met melkzuurfermentatieprocessen en die de oorzaak zijn van chronische vermoeidheid?

BTW, hier een filmpje over hoe je de standaard zapper zelf kunt maken, maar het is wel voor mensen die al wat technisch kundig zijn.

Ik vroeg mij af of de zapper je huid ook kan verstevigen?

Op het forum van curezone zegt iemand: "In his book "Body Electric", Dr. Robert O. Becker, M.D. explains that the positive current will impede growth of tissues and will kill microbes and that the negative electrode will induce growth and repair of tissues."

Ik ben ook een site tegengekomen met 'New Age' anti aging producten waaronder een high frequency machine
, die ze ook 'zapper' heten. Ik vermoed dat het een zelfde soort zapper is die je kunt gebruiken om parasieten te doden, hoewel het er anders uitziet. Er staat ook bij dat je het kunt gebruiken tegen auto-immuun ziekten, chronische vermoeidheid, etc en dat het de huid verstevigt, fijne lijntjes en rimpeltjes vermindert, behandelt couperose, verbetert acne,..

Heeft iemand al een versteviging van de huid opgemerkt door het gebruik van de zapper? Ik neem aan dat het dan ook kan helpen tegen spataders..

De zapper laat altijd een groene 'print' na op mijn voetzool. Hebben jullie dat ook? Op curezone lees ik hierover dat het toxisch is:

Copper combines with chlorine to make greenish copper chloride ( toxic ) or with sulfates to make bluish copper sulfate ( also toxic ).

Copper electrodes should always be large enough to handle the current, be far apart, and be covered with wet paper towels to keep the copper off of the skin and out of the body.

Ik gebruik de zapper bijna dagelijks maar heb eigenlijk geen groene afdrukken gehad. Ik val ermee in slaap en pas als ik naar toilet moet in de nacht dan leg ik hem weer weg.

Hoe draag je die zapper dan, Ik heb zelf niet zoveel aan in bed, zou niet weten waar ik het kan bevestigen.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan