Pascal,
De antwoorden op je vragen:
1. Of de zapper helpt tegen gordelroos en/of eczeem weet ik niet. Dat zul je proefondervindelijk moeten ervaren. Het kan in ieder geval geen kwaad om het te proberen!
2. Amalgaamvullingen veroorzaken een batterij-effect in de mond, waarbij het speeksel de foute elektriciteit geleidt. Verkeerde elektriciteit is positief geladen, de zapper is negatief geladen. Het lijkt mij dat het niet alleen geen kwaad kan om de mond te zappen, maar dat het zelfs meehelpt de verkeerde stroom te neutraliseren!
3. Opnieuw geldt ook hier: baat het niet, dan schaadt het zeker ook niet. Er valt nog veel te ontdekken, dus wie weet wat voor helingsprocessen je op deze manier teweegbrengt!
4. Wellicht. Er is nog teveel wat we niet weten. Gewoon uitproberen, het kan in ieder geval geen kwaad.
5. Die van David Wolfe zijn dezelfde als die van Don Croft. De zappers van Hulda Clark zijn wel andere producten. Ikzelf geloof heel sterk in het product van Don Croft, maar daarmee is niet gezegd dat die van Hulda Clark verkeerd zouden zijn. We hebben het immers aan haar te danken dat er zappers bestaan! Don Croft verkoopt zijn basic zapper niet meer op zijn eigen website, maar
hier is-ie wel nog te bestellen. Fantastische kwaliteit voor een zeer lage prijs!
6. Verzuring bestaat wel degelijk, maar de mythe stelt dat het verzurende voeding zou zijn die verzuring in de hand werkt. Dat is regelrechte onzin. Zuren zijn bouwstenen. Zie ook mijn vandaag geplaatste artikel over zuurstof en de cellen. Verzuring komt door melkzuurfermentatie als gevolg van zuurstoftekort (celverstikking).
Mike