Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Dank je Rapunzel! Gelukkig weet ik nu beter dan vroeger wat ik ertegen kan doen: probiotica, sole, lauwe thee met rauwe honing... Vanmiddag bottenbouillon opzetten. Helaas had ik geen voorraad bottenbouillon meer in huis.

Dank je Rapunzel! Gelukkig weet ik nu beter dan vroeger wat ik ertegen kan doen: probiotica, sole, lauwe thee met rauwe honing... Vanmiddag bottenbouillon opzetten. Helaas had ik geen voorraad bottenbouillon meer in huis.

@lekkerromig, ik denk dat het principe op die frequentie wel hetzelfde is.

Ik heb 1 zapper (dank aan Dia!), maar ik zou heel graag een reserve willen kopen.

Nu ben ik helaas niet in het bezit van een credit-card... Dus lukt me dat zelf niet:(

ALs er binnenkort iemand is die een zapper gaat bestellen,

zou ik er dan een met diegene kunnen bestellen?

Ik betaal natuurlijk alle gemaakte kosten (verzendkosten e.d.).

Ik zou er heel blij mee zijn! :lol:

Ben de laatste 2 weken druk aan het zappen geslagen. Ik val met de zapper op mijn lichaam in slaap en dan na een paar uur wordt ik wakker en doe hem uit. Ik voel me de laatste tijd erg energiek en fris in mijn hoofd. Dat was al een tijdje geleden;-) Zie er ook uitgeslapen uit :lol: Zal dit allemaal te wijten zijn aan dé zapper? Is het ook schadelijk als je hem teveel bij je draagt of is dat juist beter? Als ik hem op mijn voorhoofd/gezicht leg krijg ik na een halve minuut last van prikkelend brandend gevoel. Als ik hem op mijn buik leg (daar zit wat meer vet!) dan krijg ik dat prikkelende brandende gevoel helemaal niet. Hoe lang ik hem ook op mijn buik heb liggen. Herkennen jullie dit?

PS N.a.v. mijn vorige berichtje nog geen reactie gehad, maar mocht er toch iemand zijn die denkt... ik wel er wel eentje extra bestellen, mijn emailadres is bij Mike bekend :wink: en op te vragen!

Angela, ik ben ook nog steeds van plan een echte zapper te bestellen. Ik heb nu een gefabriceerde zapper die enkel bestaat uit een print-plaatje wat snoer en 2 clipjes om koperen buisjes aan te klemmen. Dat is niet zo praktisch om mee te dragen overdag, of 's nachts in bed te gebruiken.

Wanneer ik de zapper(s) ga bestellen weet ik nog niet. Heb je haast?

Nee hoor ik heb een zapper, maar ben zo bang dat hij stuk gaat en dat ik hem dan niet meer heb;) Wil daarom graag een reserve (of 2), maar ook om eens uit te kunnen delen aan deze of gene. 25 euro is natuurlijk geen geld;-) Ik heb ook ervaring met de hulda clark zapper, ook met 2 koperen buisjes, maar daar heb ik er al 2 van versleten. En ze zijn echt NIET praktisch! Deze is zo klein en hanteerbaar. Geweldige uitvinding gewoon!! Ik vind het ook zo handig dat je gewoon je handen vrij hebt. Je kunt hem op welke plaats je maar wilt leggen. Zo leg ik hem regelmatig in mijn maag/darm/lever streek. Maar ik heb gewoon geduld hoor! Maar zou graag met iemand 'meeliften' in de bestelling. Wel jammer dat veel dingen in het buitenland gekocht moeten worden. Dat lukt me gewoon niet:( Maar ik houd me aanbevolen! :D

Zat me zo even te bedenken om leverancier van deze zappers in Nederland te worden;-))) Dat zou toch fantastisch zijn :lol:

Hallo Mike,

Nu ik je website aan het uitkammen ben, kwam ik plots op die "zapper" uit ! Dat lijkt mij een geweldig toestelletje zeg !

Kennelijk zouden volgende van mijn klachten worden aangepakt:

-parasieten, virussen en bacteriën aangepakt

-innerlijke onrust wordt beteugeld, beter uitslapen

-mijn ontregelde immuunsysteem krijgt een boost

-beter ontgifting (want lymfestelsel geeft weinig respons)

-lichaam meer basisch maken wat mijn chronisch ziek zijn ten goede komt

Lijkt in mijn geval wel een beetje een totaaloplossing...of toch minstens een duw in de goede richting !

Toch wat vraagjes:

1/Ik heb een zona (gordelroos) sinds oktober die al tig keer is teruggekomen omdat immuunsysteem zo zwak is...helpt de zapper ook daar ? En bij munteczeem dat ik ook sinds oktober heb?

2/Ik heb amalgaamvullingen. De dokter wil deze pas voorzichtig gaan verwijderen als ik ben aangesterkt en als mijn ontgiftingssysteem terug op gang is gekomen... Ik zag in het filmpje dat je de zapper niet op je gezicht mag houden met zulke vullingen, is het wel zonder gevaar elders op het lichaam, gaat dat dan geen invloed hebben op de vullingen? Ook hoorde ik dat de grootste toxiciteit zich opslaat in de streek van de kaken, kin en hals... wil dat dan zeggen dat ik op die plaatsen niet geraak als ik het toestel daar niet mag plaatsen ?

3/Is het veilig om te zappen (sterker te ontgiften) als je lymfestelsel weinig respons geeft? Ik zou niet willen dat al de vrijgekomen troep terug wordt opgenomen zodat ik een system overload krijg.

4/Heeft de zapper ook een positieve uitwerking op leaky gut en/of bijnieruitputting/endocriene stelsel?

5/Ik zie dat de zapper naast de toestellen van Don Croft ook worden verkocht door hulda clarke en David Wolfe...maakt het uit welke je aanschaft ?

Hartelijk dank !

O ja.. nog één vraagje !

6/ ik zie op deze website dat er veel aandacht wordt besteed aan de zuur-base mythe, de verzuring enzo door vlees en dergelijke.. het wordt hier als bullshit afgedaan (wat ik graag wil geloven) maar tegelijkertijd wordt de zapper gepromoot, wat dan weer compleet berust op het ontzuren van het lichaam? :-)

Pascal,

De antwoorden op je vragen:

1. Of de zapper helpt tegen gordelroos en/of eczeem weet ik niet. Dat zul je proefondervindelijk moeten ervaren. Het kan in ieder geval geen kwaad om het te proberen!

2. Amalgaamvullingen veroorzaken een batterij-effect in de mond, waarbij het speeksel de foute elektriciteit geleidt. Verkeerde elektriciteit is positief geladen, de zapper is negatief geladen. Het lijkt mij dat het niet alleen geen kwaad kan om de mond te zappen, maar dat het zelfs meehelpt de verkeerde stroom te neutraliseren!

3. Opnieuw geldt ook hier: baat het niet, dan schaadt het zeker ook niet. Er valt nog veel te ontdekken, dus wie weet wat voor helingsprocessen je op deze manier teweegbrengt!

4. Wellicht. Er is nog teveel wat we niet weten. Gewoon uitproberen, het kan in ieder geval geen kwaad.

5. Die van David Wolfe zijn dezelfde als die van Don Croft. De zappers van Hulda Clark zijn wel andere producten. Ikzelf geloof heel sterk in het product van Don Croft, maar daarmee is niet gezegd dat die van Hulda Clark verkeerd zouden zijn. We hebben het immers aan haar te danken dat er zappers bestaan! Don Croft verkoopt zijn basic zapper niet meer op zijn eigen website, maar hier is-ie wel nog te bestellen. Fantastische kwaliteit voor een zeer lage prijs!

6. Verzuring bestaat wel degelijk, maar de mythe stelt dat het verzurende voeding zou zijn die verzuring in de hand werkt. Dat is regelrechte onzin. Zuren zijn bouwstenen. Zie ook mijn vandaag geplaatste artikel over zuurstof en de cellen. Verzuring komt door melkzuurfermentatie als gevolg van zuurstoftekort (celverstikking).

Mike

Pascal, ik heb een keer netelroos gekregen van een verdovingsspuit met adrenaline van de tandarts! Gordelroos, netelroos, eczeem, psoriasis... het zijn allemaal reacties vanwege die lekke darm/verkeerde darmflora. Nog even over de zapper: ik heb van Gerrit (gapsdieet.nl) begrepen dat te lang zappen voor ons soort patiënten NIET goed is. Dat veroorzaakt namelijk een ontzettende die-off en ons afvoersysteem werkt niet goed zodat alles vast loopt. Ook wordt je er doodmoe van (ontgifting maakt moe). Doe het dus vooral rustig aan met zappen en begin met een half uurtje per dag!

Bedankt Mike en Rapunzel.

Volgens mijn dokter is het steeds weer uitbreken van zona het gevolg van verzwakt immuunsysteem en eczeem van de lever. En uiteraard zijn de lever en het immuunsysteem uit hun doen mede door die chaos in de dunne darm...Niets staat los van mekaar :-)

Ik was ondertussen al in contact gekomen met Don Croft... hij raadde me inderdaad aan om heel voorzichtig te beginnen met het basismodelletje en te kijken of ik er beter van werd. Indien ik er slecht van werd zou ik eerst wat aan mijn systeem (lymfe- en organen) moeten doen alvorens er verder mee te experimenteren.

In combinatie met de "terminator" (het duurdere model dat o.a. ook orgonite bevat) raadt Don Croft ook de homeopatische druppeltjes van Dr. Von Peters aan (ChemBuster) omdat beide heren er ergens van overtuigd zijn dat alle chronische ziektes sinds 1999 het gevolg zijn van biowarfare via chemtrails. Of het nu zo weze of niet, die chembuster kan je potentiëren met de orgonite zapper voor een sterkere werking en helpt de belangrijkste organen tijdens het zappen... Deze man heb ik ook gecontacteerd en als hij dat hoorde van dat lymfesysteem bood hij me ter plekke een programma aan van duizenden euro's om helemaal te genezen... :-) Volgens hem zou zappen inderdaad kunnen leiden tot wat jij daar vertelt met dat vertraagde lymfestelsel...

Dus die man raadt het af, Don Croft zegt, probeer eens en kijk hoe je erop reageert, en jij zegt probeer maar met mate.. :-)

Heeft die Gerrit het ondertussen kunnen opbouwen? En kan ons lymfenstelsel die korte sessies wel aan dan ?

Mijn huidige dokter zegt om diezelfde reden dat ik mijn amalgaamvullingen best nog niet vervang totdat alles wat vlotter draait.

Ik wil wel even zeggen dat er op die forum heel lieve, beleefde en hulpvaardige mensen zitten. Ik heb al andere fora meegemaakt !

Dank allen !

Groetjes, Pascal

Hallo Pascal,

Ik heb geen idee hoe ver Gerrit nu is met de zapper! Misschien dat hij het zelf nog ooit vertelt als hij tijd heeft voor het forum. Toevallig dacht ik er gisteravond weer aan en heb ik een half uurtje gezapt. En ik ben nu sinds oktober 2010 op een plusminus GAPS dieet. Ik heb verder geen nadelige gevolgen van het zappen gemerkt. Dr. Natasha Campbell McBride van het GAPS dieet zegt ook dat de amalgaam vullingen later, als de darm wat beter is, pas vervangen mogen worden. Ik hoop dat je nog veel plezier hebt van ons lieve forum!

Pascal, kun je nagaan wat al die goede voeding met ons doet, we worden er in ieder geval lief/beleefd en behulpzaam van :wink: En je hebt helemaal gelijk hoor, ik ken ook heel andere fora.

:-) Thanks Rapunzel.. ik neem er nota van.. hoe graag ik ook wil.. die amalgaampjes moeten er duidelijk nog een possje blijven.

Indeed Dirtsa.. :-)

Dus mijn vraag naar iedereen op het forum is: "Is er al iemand die de zapper bijna continu gedragen heeft die ook een zwak ontgiftingssysteem had.. en zo ja: was dat doenbaar ?"

Ik lees testimonials van mensen met ontzettend zware chronische ziekten die er van opgeknapt zijn en kan me moeilijk inbeelden dat die allemaal toevallig een uitmuntend lymfestelsel hadden eh :-)

P

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan