Dat is een typisch geval van de wijze oude man die door een jonge, onbezonnen snotneus wordt beschimpt. Peter zal als laatste lachen en deze arrogante betweter zal 'humble pie' moeten gaan eten. Hier alvast een stukje: .
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mining is juist een prima systeem om de btc te laten draaien. Hierbij is een goed vergelijk te maken met het mijnen van goud. Goud komt er elk jaar met iets van 3000 ton bij. En dat is goed om de vraag te blijven vervullen.Lees wat je schrijft: beloning van de miners. Peer to peer? Werkelijk? Was niet het idee decentralisatie van de geldstroom zonder tussenhandel? BTC is doomed, tenonder gegaan aan ordinaire hebzucht en winstbejag.
Mike
Mining het creëren van BTC uit niets het is niets meer dan een technisch truukje, bij goud halen ze fysiek goud uit de grond iets wat nooit verloren gaat, rot niet blijft gewoon beschikbaar na emp of Solar storm.Mining is juist een prima systeem om de btc te laten draaien. Hierbij is een goed vergelijk te maken met het mijnen van goud. Goud komt er elk jaar met iets van 3000 ton bij. En dat is goed om de vraag te blijven vervullen.
De makers van btc hadden ook deze gedachte in hun hoofd om zo, de rekenaars te belonen voor hun arbeid.
De theorie is dat als er een halving plaatsvind de koers op zijn minst verdubbeld is zodat het interessant blijft de inspanning te leveren.
Vergelijk hiermee goud, zodra die koers stijgt wordt het lonend om eerder onrendabele gebieden weer te gaan ontginnen.
Deep state@ Sailor: wat is het ‘’ds playbook’’: waar staat ‘’ds’’ voor als ik vragen mag?
Wat een grap jurk'Bitcoin stijgt nog 700% de komende jaren'
Kwantitatief analist PlanB heeft zijn bitcoin prijstarget voor het eerste kwartaal van 2022 herzien en onthuld wanneer hij de volgende sprong van bitcoin verwacht waarbij het...bitcoinmagazine.nl
Ik ben voor'Bitcoin stijgt nog 700% de komende jaren'
Kwantitatief analist PlanB heeft zijn bitcoin prijstarget voor het eerste kwartaal van 2022 herzien en onthuld wanneer hij de volgende sprong van bitcoin verwacht waarbij het...bitcoinmagazine.nl
September pessimist, ik hoop dat het toch eerder over is met de dsIk ben voor
Dan stap ik uit en daarna in september weer in
Tis allemaal afwachten. Soms zou je willen dat de toekomst sneller kwam, meestal niet...September pessimist, ik hoop dat het toch eerder over is met de ds
De toekomst komt snel genoeg gaat volgens plan ds loopt het bruin door de broekTis allemaal afwachten. Soms zou je willen dat de toekomst sneller kwam, meestal niet...
Wat een grap jurk
Het is wel zo dat, als dit gaat gebeuren, ik bij deze toezeg dat ik mijn donatie aan het forum van gisteren ook met 700% zal verhogen