Zin en onzin van cryptovaluta

De market cap is een belangrijke waarde, dat is de totale hoeveelheid geld die in een asset zit.

Vanaf 1T nemen grote investeerders iets serieus omdat er dan genoeg liquiditeit is.

Dan kan je snel genoeg verkopen als je dat wilt of is er op het moment supreme een te kleine deur naar buiten.

Die is nu boven de 1T.

Volgens WIlly Woo gaat ie nu nooit meer onder de 1T komen.

1 T is volgens mij 1000 miljard dollar.

Laatst bewerkt:

De market cap is een belangrijke waarde, dat is de totale hoeveelheid geld die in een asset zit.

Vanaf 1T nemen grote investeerders iets serieus omdat er dan genoeg liquiditeit is.

Dan kan je snel genoeg verkopen als je dat wilt of is er op het moment supreme een te kleine deur naar buiten.

Die is nu boven de 1T.

Volgens WIlly Woo gaat ie nu nooit meer onder de 1T komen.

1 T is volgens mij 1000 miljard dollar.

Willy Woo heeft de belachelijkste naam aller tijden. Om over zijn denkbeelden maar te zwijgen...

Mike

Hier is ook eigenlijk niets anders aan dan het huidige systeem. Het is pump en dump en alleen de exchange eigenaars verdienen hieraan. ze houden elkaar namelijk het handje boven het hoofd
Alhoewel denk ik dat de white hats hier ook achter zitten. Zo kunnen ze de crypto markt samen met de aandelenmarkt laten instorten.

Zowel goud, zilver als crypto in de serieuze lift vandaag. Toch een teken aan de fiat wand....

Hier is ook eigenlijk niets anders aan dan het huidige systeem. Het is pump en dump en alleen de exchange eigenaars verdienen hieraan. ze houden elkaar namelijk het handje boven het hoofd
Alhoewel denk ik dat de white hats hier ook achter zitten. Zo kunnen ze de crypto markt samen met de aandelenmarkt laten instorten.
Je laatste regels kloppen als een bus, crypto werkt hebberigheid in de hand dus gaat niet mee na de shtf show

Heten niet voor niets shitcoins :)

Mijn vermogen zat meer in goud en zilver dan in crypto, maar door de enorme stijgingen is dat veranderd.

Wellicht zit binnenkort het meeste weer in edelmetaal. Diversify people, diversify!!

Heten niet voor niets shitcoins :)

Mijn vermogen zat meer in goud en zilver dan in crypto, maar door de enorme stijgingen is dat veranderd.

Wellicht zit binnenkort het meeste weer in edelmetaal. Diversify people, diversify!!
Zolang je in BTC zit loop je het risico op nul overhouden, alle crypto coins zijn shit coins

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan