Zin en onzin van cryptovaluta

Bitcoin heeft nog even een all time high gehaald trouwens.

Komt vast nog wel spektakel.

Bij elk ath stappen er weer "toeristen" in die klagen als het weer 10 procent zakt en dan verkopen met verlies...

Niet doen! Tip van de dag

Bitcoin heeft nog even een all time high gehaald trouwens.

Komt vast nog wel spektakel.

Bij elk ath stappen er weer "toeristen" in die klagen als het weer 10 procent zakt en dan verkopen met verlies...

Niet doen! Tip van de dag
Heeft waarschijnlijk met het volgende te maken.

De traders lopen binnen met de in en verkoop van BTC, de vraag is welke BTC.
Begint steeds meer op de goud futere handel te lijken

Als Tether zo geprint kan worden, net als de dollar, dan is het even gevoelig voor inflatie.
We moeten toe naar een economie zonder rente en inflatie.

Waarom kwam verzet tegen rente traditiioneel uit religies?
Ik krijg nu op een ing spaarrekening 0.01 % rente, dus dat punt is bijna bereikt :-)

Ik krijg nu op een ing spaarrekening 0.01 % rente, dus dat punt is bijna bereikt :)
Nou nee zo werkt het niet, de banken berekenen de negatieve rente nog niet door.
Komt nog wel, dan betaald de bank 1% op tegoeden jij 2% bank verdient altijd.

Ik denk eerder hiermee:

Het echte volume van de USD is maar een heel klein % van het volume wat door de exchanges gaat. 80% of meer daarvan is Tether. Dus zodra die printers aangezwengeld worden en het naar de exchanges gaat begint de pump weer.

Het grappige is, die 'true believers' melden dit nog trots ook, ze denken echt dat ze met de revolutie bezig zijn!! :rolleyes:

Mike
De true believers cultists verzinnen altijd wel een fake narrative. Waarschijnlijk dat Elon musk voor een paar miljard bij een stel criminelen gekocht heeft met het geld wat hij gekregen heeft voor zijn tesla stocks. Daarna gaat het hopium infuus er weer in en beginnen ze met tweeten "BTC to 100k!"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan