Zathras
Well-known member
Ik hoef iig niet bij de Mac te gaan werken denk ikNou ja, dat is dan maar zo. Ook niet erg
We gaan het zien man!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoef iig niet bij de Mac te gaan werken denk ikNou ja, dat is dan maar zo. Ook niet erg
We gaan het zien man!
Nee je mag betonnen laarzen maken voor Hugo en zo...Ik hoef iig niet bij de Mac te gaan werken denk ik
De Mac zal ook bankrupt zijn na dit alles. Misschien kun je je eigen food chain beginnenIk hoef iig niet bij de Mac te gaan werken denk ik
Liever niet, hahaDe Mac zal ook bankrupt zijn na dit alles. Misschien kun je je eigen food chain beginnen
Heeft waarschijnlijk met het volgende te maken.Bitcoin heeft nog even een all time high gehaald trouwens.
Komt vast nog wel spektakel.
Bij elk ath stappen er weer "toeristen" in die klagen als het weer 10 procent zakt en dan verkopen met verlies...
Niet doen! Tip van de dag
Te laatTip van de dag: begin er helemaal niet aan, word je ook niet teleurgesteld.
Mike
Heeft waarschijnlijk met het volgende te maken.
Ik krijg nu op een ing spaarrekening 0.01 % rente, dus dat punt is bijna bereiktAls Tether zo geprint kan worden, net als de dollar, dan is het even gevoelig voor inflatie.
We moeten toe naar een economie zonder rente en inflatie.
Waarom kwam verzet tegen rente traditiioneel uit religies?
Nou nee zo werkt het niet, de banken berekenen de negatieve rente nog niet door.Ik krijg nu op een ing spaarrekening 0.01 % rente, dus dat punt is bijna bereikt
Het echte volume van de USD is maar een heel klein % van het volume wat door de exchanges gaat. 80% of meer daarvan is Tether. Dus zodra die printers aangezwengeld worden en het naar de exchanges gaat begint de pump weer.Ik denk eerder hiermee:
ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
De true believers cultists verzinnen altijd wel een fake narrative. Waarschijnlijk dat Elon musk voor een paar miljard bij een stel criminelen gekocht heeft met het geld wat hij gekregen heeft voor zijn tesla stocks. Daarna gaat het hopium infuus er weer in en beginnen ze met tweeten "BTC to 100k!"Het grappige is, die 'true believers' melden dit nog trots ook, ze denken echt dat ze met de revolutie bezig zijn!!
Mike
dan stop ik mijn laatste spaargeld in PM en BTCNou nee zo werkt het niet, de banken berekenen de negatieve rente nog niet door.
Komt nog wel, dan betaald de bank 1% op tegoeden jij 2% bank verdient altijd.
Al gedaan, inflatie en een vrouwZeg dan alvast maar je centen vaarwel.
Mike