Zin en onzin van cryptovaluta

Ja ach, tis niet het enige dat ik spaar:)

Diversify
Dat is bekend, ik doe alleen PM, en natuurlijk genoeg andere hulpmiddelen om de idioten bij de deur weg te houden.... Met soms nieuw test spul . 50 en 338 lapua magnum leuk om mee te spelen.

1636553912461.png
Zilver en Goud vandaag

1636553958086.png

BTC vandaag.

Zoals X22Dave al vertelde in ep2623A. BTC is de indicator want daar kan de DS niet mee frauderen. Goud en ZIlver wel (bij de LBSE) maar die knallen er ook wel eens uit en dan zie je het fiat systeem omvallen.
Mensen rennen weg uit fiat

Dave denkt aan een shiny toekomst :-)

Ja daar wilde ik ook naartoe. Als er een markt makkelijk te manipuleren valt dan is het de crypto markt wel.
Pump en dump is mogelijk, maar vanwege de totale markt waarde van btc erg lastig (lees duur) kan met shit coins veel beter, en dat gebeurd ook.

De fraude schaal waarop er gerotzooid wordt met goud en zilver is vele malen groter. Er is een factor 10 a 20 aan papieren edelmetalen, dat is echt bizar.
Het bestaat niet dat 1 troy ounce zilver maar 21 euro kost. Dat is door fraude laag en zodra dat klapt gaat de prijs minstens keer 10.

Verder citeerde ik Dave, goeie aflevering

Pump en dump is mogelijk, maar vanwege de totale markt waarde van btc erg lastig (lees duur) kan met shit coins veel beter, en dat gebeurd ook.

De fraude schaal waarop er gerotzooid wordt met goud en zilver is vele malen groter. Er is een factor 10 a 20 aan papieren edelmetalen, dat is echt bizar.
Het bestaat niet dat 1 troy ounce zilver maar 21 euro kost. Dat is door fraude laag en zodra dat klapt gaat de prijs minstens keer 10.

Verder citeerde ik Dave, goeie aflevering
Zwart Witten kan prima met btc en ook dat beïnvloed de prijs, als de ds crimis nu hun stash btc dumpen komt btc ergens op prijsniveau 2010 tot 2012 uit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan