Satoshi Nakamoto zou de oprichter van BTC zijn, een 'mystieke' (lees: fictieve) Japanner.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
After shtf it's Where is bitcoin.... Where is the Stock Market......There goes tesla, silver next..?Bekijk bijlage 5241
Nah,After shtf it's Where is bitcoin.... Where is the Stock Market......
all the greedy bastards will loose everything
Met jou BTC hoeveelheid van je onder collateral damage...Nah,
The greedy bastards have a backup plan.
Ja ach, tis niet het enige dat ik spaarMet jou BTC hoeveelheid van je onder collateral damage...
Dat is bekend, ik doe alleen PM, en natuurlijk genoeg andere hulpmiddelen om de idioten bij de deur weg te houden.... Met soms nieuw test spul . 50 en 338 lapua magnum leuk om mee te spelen.Ja ach, tis niet het enige dat ik spaar
Diversify
Over die discussie.Probeer het eens, wordt niet geleverd
Hoezo kan de DS volgens jou niet frauderen met BTC/crypto?Bekijk bijlage 5253
Zilver en Goud vandaag
Bekijk bijlage 5254
BTC vandaag.
Zoals X22Dave al vertelde in ep2623A. BTC is de indicator want daar kan de DS niet mee frauderen. Goud en ZIlver wel (bij de LBSE) maar die knallen er ook wel eens uit en dan zie je het fiat systeem omvallen.
Mensen rennen weg uit fiat
Dave denkt aan een shiny toekomst
Ze doen niet andersHoezo kan de DS volgens jou niet frauderen met BTC/crypto?
Ja daar wilde ik ook naartoe. Als er een markt makkelijk te manipuleren valt dan is het de crypto markt wel.Ze doen niet anders
Pump en dump is mogelijk, maar vanwege de totale markt waarde van btc erg lastig (lees duur) kan met shit coins veel beter, en dat gebeurd ook.Ja daar wilde ik ook naartoe. Als er een markt makkelijk te manipuleren valt dan is het de crypto markt wel.
Zwart Witten kan prima met btc en ook dat beïnvloed de prijs, als de ds crimis nu hun stash btc dumpen komt btc ergens op prijsniveau 2010 tot 2012 uit.Pump en dump is mogelijk, maar vanwege de totale markt waarde van btc erg lastig (lees duur) kan met shit coins veel beter, en dat gebeurd ook.
De fraude schaal waarop er gerotzooid wordt met goud en zilver is vele malen groter. Er is een factor 10 a 20 aan papieren edelmetalen, dat is echt bizar.
Het bestaat niet dat 1 troy ounce zilver maar 21 euro kost. Dat is door fraude laag en zodra dat klapt gaat de prijs minstens keer 10.
Verder citeerde ik Dave, goeie aflevering
Er is veel meer crimineel geld in dollars en euro's...Zwart Witten kan prima met btc en ook dat beïnvloed de prijs, als de ds crimis nu hun stash btc dumpen komt btc ergens op prijsniveau 2010 tot 2012 uit.