Medusa
Well-known member
Geen slimme tweet. Het moet maar.
Als ik die Netanyahu zijn openlijk gepleegde misdaden zie, gecombineerd met zijn onaantastbaarheid en blijkbaar onmetelijke macht en oorlogszucht, moet ik toegeven dat die mensen die mij al vele jaren waarschuwen voor het "zionisme" waar Bibi de voorhamer van is, helaas een punt hadden.
Ik wilde dat eerder niet zien.
Dat betekent niet dat ik iets tegen Joden heb.
Geenszins.
De niets ontziende veroveringsideologie van "groot Israel", het tekenen van bommen, het staan op hoofden van lijken, het laten opvreten van gehandicapten door honden, het in de steek laten van meisjes tussen haar dode ouders in niemandsland, de keiharde übermensch gedachte die ik steeds waarneem in het Israelisch leiderschap en het leger aldaar en hun zetbazen en mondstukken hier, de bijbehorende suprematie-ideologie die daarbij hoort, die steeds luider de boventoon voert, ten koste van vrouwen, gehandicapten en kinderen, is ontegenzeggelijk, puur nietsontziend evil. Alsook het wegkijken en goedlullen van de pundits in de mainstream in het westen. Shame on you all.
Zie deze post niet als een vrijbrief om mij als "antisemitische broeder" te beschouwen of me in te zepen met gore spotprenten of protocollen van de Elders of Zion. Mijn moeder en grootouders en oudoom redden Joodse onderduikertjes. En daar ben ik gloeiend trots op.
Ik ben in de rouw dat ik niets anders kan dan het toe te geven. De leider van een land dat zo'n smerige massamoord pleegt, wordt met alle egards, knipmessend en als een koning ontvangen, door de lui, "both sides of the isle" die wij zagen als ons "leiderschap. Ik zie dat met groot afgrijzen aan.