Mijn belastingform. vul ik in via computer en daar staat ook goed aangegeven wat er afgetrokken mag worden.
Maar dit form. vind ik ook erg goed, dank je. Ik heb het uitgeprint en kan dit met arts Kleipool bespreken. Tevens mijn laatste uitslagen bespreken, die niet oke zijn. Probleem is dat ik lang geleden via mijn huisarts een test heb gedaan, ik denk gluten en in ieder geval koemelk. Moet ik nog wel ergens in mijn archief hebben en anders kan de huisarts het wel weer tevoorschijn toveren.
Wat mij dwarszit is dit. Jullie kennen mijn verhaal wel zo,n beetje. Ik vind van mezelf dat ik aan geen enkele diagnose voldoe. Nooit meer vanzelf naar de WC en toch stoelgangklachten als ik te lang wacht. Ik weet inmiddels 200% zeker dat de lever steeds een rol heeft gespeeld in de diaree en nog steeds een rol speelt bij het spoelen. Laatst moest ik 3x spoelen voordat stoelgang op gang kwam. Voor mezelf leer ik daar dan weer van. Spoelen met water werkt alleen als de darmen mee willen werken. En waardoor werken ze mee? Weet ik eigenlijk niet. Zeer waarschijnlijk de enzymen en probiotica, want 200% zeker had ik verbetering door extra enzymen destijds. Dus voor mij is dit een medicijn, net zoals probiotica. (teveel Candida). Dan de doorlaatbare darm. Is nog steeds niet oke. Ontstekingswaardes in bloed en ontlasting nog steeds aanwezig. Hashimoto?) Dan een trage schildklier erbij en nog steeds een slechte vertering. .
In welk plaatje pas ik dan? Niet dat mij dat wat kan schelen, het is alleen lastig dat MDL artsen hier niets mee kunnen.
Hoe zou ik eraan toe geweest zijn nu als ik niets extra,s had gedaan aan mijn gezondheid? Zou het vanzelf goedgekomen zijn? En wat als ik stop met genoemde supplementen, die ik dus als medicijn zie?
Nu ik me dus extra moet verdiepen in dit totale plaatje ben ik me er destemeer van bewust dat ik heus de enige niet ben die niet in een hokje past en geen medicijnen gebruik. En het eigenlijk grote onzin is dat alleen medicijnen met bijwerkingen gezien worden als zaligmakend. Daar kunnen jullie van mee praten.
Als ik bij Kleipool ben geweest laat ik het jullie weten.