Vraag om schadevergoeding aan verzekeringsmaatschappij om zelfzorg uit te kunnen breiden bij huidige depopulatiepolitieke klimaat: Ik zorg voor mij zelf. Om dat te doen heb ik middelen nodig die ook wat kosten om mijzelf zo goed mogelijk in leven te houden. Daarbij bezoek ik dus al jaren geen arts en/of tandarts meer en ben ik gezonder dan ooit. Bovendien ben ik helderder dan ooit, door aldoor aan mijzelf te werken. Daarnaast breng ik ook nu ook al jaren zoveel mogelijk mensen op de hoogte van de leugens over gezondheid, over gemanipuleerde en vergiftigde voeding, over chemtrails en haarp, over geo-engineering, over wat er allemaal nog meer achter zit. Dan geef ik daarbij ook nog eens een keer informatie over de mogelijkheden die wel werken. Ik werk mij dus een slag in de rondte, waar ik op zich al soms bijna dood van neerval.
Graag zou ik van u mijn eigen geldzak terug ontvangen dat in de loop der jaren in de zakken is verdwenen van die mensen die het niet verdienen. Ik ben diegene die het terug verdient. Want ik los het zelf op. Bovendien heb ik mijzelf jaar in jaar uit overal doorheen moeten worstelen, zonder enige hulp en zelfs vanuit die positie heb ik nog altijd zoveel mensen ingelicht over hoe het wel kan. Ik heb mijn taak niet verzuimd. Ik heb meer verantwoordelijkheid genomen dan een geldslurpend leugenachtig apparaat als een ziektekostenverzekeraar en alle andere bedriegers die handig samenwerken om mensen vooral niet bewust te maken van hun eigen zelfgenezend vermogen.
U heeft mijn rekeningnummer en ik verzoek u mijn geld terug te storten over alle jaren dat ik pogingen doe om te leven. Liever gezegd overleven, zodat ik daar nu eens wél leven van kan maken. Een schadevergoeding, naast het bedrag dat ik van u terug krijg, wil ook ontvangen, zodat ik iets op kan zetten voor mensen die aan genezing toe zijn vanuit hun zelf met behulp van alles wat ik kan en weet.
Ik dank u alvast hartelijk voor uw medewerking en ik vind het best heel vervelend om op deze manier één en ander duidelijk te maken, maar ik weet dat er nu nog geen andere manier is, daarom doe ik het zo. Ik wil u ook alvast laten weten dat ik deze brief in de openbaarheid breng. Het is nu eenmaal echt tijd voor de waarheid. http://inverbindingmetjezelf.jouwweb.nl/voorwoord/menzis-zorgverzekeraar