'Regenboog'-illusie

Gelukkig Mike, je krijgt bijval. Want zonder bijval zijn de blanke witte mannetjes nergens. En zodra ze bijval krijgen voelen ze zich sterk en durven ze te gaan schelden. Heel mannelijk en heel stoer (brrrrrrrrr).

Nogmaals Mike, wat jij van mij vindt, interesseert mij helemaal niets. Scheld er dus maar lekker op los. Het interesseert me alleen wat mensen die waardeer van me vinden. En daar behoor jij al een tijdje niet meer toe.
 
Wat doe je hier dan nog? Jij houdt van echokamers, ga lekker om met lui die jou napraten. Je bent je tijd hier aan het verdoen.

http://imgur.com/a/MirEX

Mike
 
Zoals ik al eerder aangaf, ik ga hier niets meer aandragen. Nergens wordt op gereageerd. Woorden worden uit de context getrokken en verdraaid. En tenslotte wordt mij verweten dat ik nergens mee kom. Lees alle berichten tot in een ver verleden nog maar eens door. En praat tot die tijd vooral elkaar en alle andere bange witte mannetjes na.
 
En voor alle duidelijkheid: ik ben niet tegen Trump of vóór Clinton. Het is namelijk alle twee niets.
 
Aart, je klinkt als een kapotte grammofoonplaat. Je hebt inmiddels alle geloofwaardigheid verspeeld en gedraagt je nu als een ordinaire trol. En zo ga ik je dan ook behandelen. Bij deze een officiele waarschuwing, want anders zie ik me genoodzaakt je te verwijderen, omdat je werkelijk niets toevoegt en alleen maar afbreuk doet aan het geheel.

http://imgur.com/a/KWVyr

Mike
 
En zo wordt hier dus omgegaan met mensen die een andere mening hebben. Ik hoop dat iedereen dat goed in zijn en haar oren knoopt. Ikzelf laat mij echt niet vertellen wat ik wel en niet mag zeggen. En zeker niet door bange witte mannetjes.
 
Ik was er al bang voor. Aart is bij deze geblokkeerd. Ik had hem kunnen verwijderen, maar uit respect voor zijn constructieve bijdrages in het verleden heb ik het hier maar bij gelaten. Hij kan nog wel meelezen, maar niet meer reageren. Of hij hier gebruik van wil maken laat ik aan hem over, als ik hem was zou ik iets anders gaan doen met mijn tijd.

Mike
 
Ik heb deze tot nu toe 22 pagina tellende topic gelezen en ik kom maar tot een conclusie, Mike wat vind ik het toch jammer dat jij jezelf en andere tot een zeer laag niveau heb verlaagt. Dit is de meest belachelijke topic die ik tot nu toe op dit forum heb gelezen.

Dat Aart hier geblockt word vind ik gewoon een teken van zwakte en ik weet zeker dat elk oprechte persoon dat ook zal beamen. Voordat ik beschuldigd word dat ik Aart steun of zelf Homo ben, ik sta niet achter al zijn standpunten en ik ken hem voor de rest niet. Wat wel duidelijk uit jullie discussies blijkt is dat hij niet aanzet tot haat en dat doe jij en diegene die jou bewust/onbewust volgen hier op het forum helaas wel en juist DAT vind ik een zeer kwalijke zaak.

Ik hoop dat je wat meer wijsheid zal verkrijgen en inziet dat jij als HOOFD van het forum door jou daden wellicht meer schade dan voordeel teweeg zal brengen. Er zijn hier namelijk mensen die jou misschien als voorbeeld nemen en jou uit onwetendheid blind volgen en op basis van deze blindelings volgen ook elke misstap die JIJ maakt ook zullen volgen. Bescheidenheid siert de mens en dat zie ik niet terug in jou, weet dat niemand onder ons feilloos is, dus ook JIJ niet, Mike.

Ik hoop dat jij en ander wat meer tot inziens komen en wijsheid verkrijgen, dat is mijn universele boodschap aan jullie en tevens ook mijzelf.

Reiziger
 
Aart is pas geblokkeerd na een waarschuwing. Ik heb met hem in deze en andere topics menige discussie gehad en zag toen geen enkele reden om hem te blokkeren, ook al vond ik zijn argumenten zwak. Pas toen hij begon over 'bange witte mannetjes' en dit mantra bleef herhalen als een trol, ook na een waarschuwing, was ik genoodzaakt om hem te blokkeren. Hij wekte de ergernis op van forumleden en voegde inhoudelijk niets meer toe.

Het lijkt erop dat jij overtuigd bent van hetzelfde politiek correcte diversiteitssprookje, Reiziger. Dat is op zich geen reden om je te blokkeren, maar het getuigt wel van de naiviteit die hier in Nederland en in heel Noord-Europa heerst. Zoals zovelen steek je je kop in het zand omtrent deze problematiek. En zoals zovelen roep je meteen 'haat' als het bespreekbaar wordt gemaakt.

Jij en anderen zullen een 'rude awakening' krijgen bij de komende verkiezingen dit jaar en volgend jaar in belangrijke Europese landen. De beweging naar gezond verstand eindigt niet bij Brexit en Trump! Juist omdat ik een voorbeeldfunctie heb leid ik de weg. Aan jou de keus of je mee wil, ja of nee.

Mike
 
Reiziger,

Je zegt dat je het topic gelezen hebt. Maar heb je ook alle content bekeken. Ben je ook verder gaan zoeken?
Kijk naar de agenda wat hier achter zit. Wat het uiteindelijke resultaat zal zijn als we op deze manier door gaan.

Ik zie precies wat Mike bedoeld en pak het dan ook niet persoonlijk op. Tenminste iemand die gewoon zegt waar het op staat. Je hoeft het niet altijd eens te zijn maar neem de mening van Mike eens mee en kijk of je het ergens tegen komt.

Het kost gewoon enorm veel tijd om alles te doorzien en de puzzel in elkaar te krijgen. Maar wanneer je het doorziet valt ineens alles op zijn plek. Het kan je ook niet zomaar verteld worden je moet het zelf ervaren.
 
Uit de voorsteltopic van Reiziger maak ik op dat hij ofwel zelf moslim is of getrouwd is met een moslima. Dit maakt dat hij persoonlijk betrokken is bij dit onderwerp en dit verklaart ook waarom hij spreekt over 'onderbuikgevoelens' die door forumleden worden geuit in een andere topic (over godsdienst).

Het gebruik van het woord 'onderbuikgevoelens' is een subtiele verwijzing naar rechtse standpunten zoals je die kunt verwachten van bijv. de PVV en met deze woordkeus verraadt Reiziger zijn links-progressieve politieke visie. Daar heeft hij, net als iedere burger, recht op, maar dit houdt in dat anderen ook recht hebben op een tegenovergestelde visie. Zoals bij zoveel progressievelingen zie ik ook bij hem echter weinig tolerantie m.b.t. tegenoverstelde meningen.

Laat ik het daarom eens over een andere boeg gooien. Enkele jaren terug liep een topic over halal-vlees op dit forum bijna uit de hand en was ik genoodzaakt om de topic op slot te gooien. Wie waren de relschoppers? Moslims! Een kleine bloemlezing:



Vermoord jij een mens, dan mag je dat betalen met je eigen leven. Ruk je de ogen van iemand er uit dan hebt jij het recht van Allah gekregen om de ogen van diens persoon uit te rukken. Oog om oog tand om tand.



ieder volk krijgt namelijk hun leider die hij verdient! als de moslimlanden gewoon weer de sharia invoeren, geen westerse lieden laten invaltreren in hun landen, en DEMONENCRATIE verwerpen, dan zullen de islamtische landen weer opbloeien zoals het vroeger geweest was, inshaAllah!



De VN is hier de satan en de ongelovigen zijn de vrienden van saten.



Jij hebt iblies/ Satan en wij hebben Allah.

Daar gaat deze topic dus over. Uit onderzoek blijkt dat minstens de helft van de GEMATIGDE moslims - dat zijn de doodgewone, vriendelijke moslims waar niemand last van heeft - wel degelijk een voorstander is van de Sharia:

http://www.zerohedge.com/news/2016-06-19/51-us-muslims-want-sharia
http://toprightnews.com/heres-what-moderate-american-muslims-said-when-asked-about-sharia-law/
http://www.telegraph.co.uk/news/ukn...ls-40pc-of-Muslims-want-sharia-law-in-UK.html

Als er dus hardliners hier de dienst zouden uitmaken en hier Hollandistan van zouden maken, dan is de kans zeer groot dat de meerderheid van de in Nederland woonachtige, geintegreerde moslims als een blad aan de boom draait en radicaliseert. Dat is een veel angstaanjagender onderbuikgevoel, als je het mij vraagt!

Mike
 
Je gaat alsmaar lager en lager Mike,

Jij kent mij totaal niet en begint me al gelijk na een paar reacties in allerlei hokjes te stoppen, waar is je gezonde verstand toch gebleven?!

Het is gewoon te droevig voor woorden als ik zie hoe jij met informatie omgaat.
Als het al zo slecht gesteld is met je onderzoek op micro niveau , hoe zal het dan zijn op macro niveau?! Kan ik jou überhaupt nog serieus nemen na al dit soort onzin die je loopt te verkondigen?!

En jij bent diegene die roept:

Juist omdat ik een voorbeeldfunctie heb leid ik de weg. Aan jou de keus of je mee wil, ja of nee.

Jij leid inderdaad de weg, de weg naar de ondergang van jezelf en diegene die jou blindelings volgen, als jij en diegene dit dwaze pad blijven volgen, Mike.

Je had je beter op voedsel en gezondheid kunnen blijven focussen, in plaats van jezelf in deze zee te storten van politieke agenda's. Ik zeg niet dat je er niet in mag verdiepen, maar jij bent net zoals vele andere gevallen in datgene waar de vijand je in wil laten vallen en dat is dat je alles denkt te BEGRIJPEN.

Hoogmoed is DE ondergang van vele personen en volkeren geweest in de geschiedenis en daar ben JIJ geen uitzondering in Mike als je dit dwaze pad blijft vervolgen.


Ik hoop oprecht voor jou en ieder ander dat je op tijd tot inziens komt en de wijsheid verkrijgt die ik je eerder toewenste.


Reiziger
 
Mijn bewustwording omtrent waarheidsvinding is begonnen met geopolitiek in 2004. Als ondedeel van dat verhaal ben ik vanaf de herfst van 2006 me gaan verdiepen in voeding. Op basis van dezelfde sites, dus ze zullen wel degelijk toch op een goed spoor moeten hebben gezeten. Tevens geeft het aan hoezeer voeding en politiek door elkaar heen lopen. Ook ik heb het nooit los van elkaar kunnen zien.

Je mag mij gerust als een soort 'veteraan' beschouwen als het gaat om onderzoek naar wat er werkelijk gebeurt op het geopolitieke schaakbord. Ik doe hier immers al 12 jaar dagelijks onderzoek naar, waarvan de laatste 10 jaar voeding en gezondheid hier onderdeel zijn gaan uitmaken.

Jouw reacties zijn bijzonder algemeen en gaan niet specifiek in op mijn 'lage' informatievoorziening. Als je hierover een discussie wil opzetten zul je met specifieke, goed beargumenteerde punten moeten aankomen. Ik kan alles onderbouwen wat ik post. Jij ook?

Mike
 
Elke oplettende lezer zal zien dat ik in mijn begin post aangaf dat jou posts en diegene die jou hierin volgen in dit rubriek, aanzetten tot haat, Mike.
Vervolgens begin jij het te hebben over dat het erop LIJKT dat ik overtuigd bent van hetzelfde politiek correcte diversiteitssprookje, dat ik mijn kop in het zand stop voor deze problematiek.

Dit is zeer typerend en kenmerkend voor jou, als je geen vat krijgt op een persoon die in gesprek is met jou, dan ga je hem/haar in zelfbedachte hokjes gooien en/of kleineren.

Ik had je al aangegeven dat je TOTAAL niks weet van mij, je kent me niet eens en uit ENKELE posts trek jij de bovengenoemde conclusies. En jou moeten de mensen als een "veteraan" beschouwen, of als een persoon die DE weg leid, zoals jij over jezelf schrijft?!

En dan niet eens te spreken over je belachelijke vervolg post, VOOR dat ik überhaupt een reactie kon geven, was je al weer OPZOEK om me in hokjes te plaatsen, want klaarblijkelijk was je bang dat je eerdere post nog niet overtuigend genoeg zal zijn. Wat voor relevantie heeft het dat ik Moslim zou zijn of getrouwd zou zijn met een Moslima, wat heeft dat betrekking op de oorspronkelijke post, dat ik vind dat jij (en diegene die jou daarin volgen) aanzetten tot haat? En om dit nog extra te funderen, ben ik dus betrokken bij dit onderwerp volgens Mike, omdat ik spreek over "onderbuikgevoelens" tegen over andere forumleden. Mensen die verziekt zijn door allemaal leugens en verdraaiingen in de Media betreffende de Islam, zullen natuurlijk gouw jou "kamp" kiezen als dergelijke karikaturen geschetst worden van een persoon. Vandaar dat ik je al eerder aangaf dat het bekend is bij jou om mensen in hokjes te plaatsen als je er geen vat op krijgt en een van die hokjes die altijd goed scoort bij misleide en onwetende mensen is het hokje van de Moslims.

En het lijstje van de valse beschuldigingen en insinuaties houd daar mee niet op, Mike vervolgd:

Zoals bij zoveel progressievelingen zie ik ook bij hem echter weinig tolerantie m.b.t. tegenoverstelde meningen. Omdat ik zeg dat er aangezet word tot haat en omdat ik het zwak vind dat Aart geblokt word ben ik weinig tolerant m.b.t tegenoverstelde meningen en een progressieveling?

En dan als klap op de vuurpijl komt Mike met een gebeurtenis aanlopen van 3 jaar geleden, wat heeft plaatsgevonden op een topic die ging over halal vlees ( let op: weer de link leggen met Moslims), waar IK niet eens aan heb deelgenomen, maar goed dat laten we dan maar even terzijde. Hij benoemt enkele citaten die forumleden hebben benoemt tijdens een uit de hand gelopen discussie en eindigt met: "DAAR gaat deze topic dus over". Ik heb deze hele topic afgelezen, maar zelfs voorbij de helft van deze hele topic ging het DAAR niet over! Dus wat moeten we nou met iemand die op deze MANIER met informatie omgaat?

Als jij Mike al (zacht gezegd) zo slordig omgaat met informatie die op JOU eigen forum afspeelt, wat dan te zeggen op wereldniveau?! En jij verwijd mij weinig tolerant te zijn? De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet! Hiermede zal elke oprechte lezer concluderen dat jou wel MEER dan dat valt te verwijten en ik ga de oprechte lezer de woorden niet in de mond leggen, ieder heeft de vrijkeuze om dat zelf te onderzoeken.


Als je hierover een discussie wil opzetten zul je met specifieke, goed beargumenteerde punten moeten aankomen. Ik kan alles onderbouwen wat ik post. Jij ook?

Kom jij maar eens met je specifieke, goed beargumenteerde punten, over het bovengenoemde.

En hier heb je nog wat extra huiswerk van een door JOU geplaatste link in het door mij genoemde "aanzettende tot haat topic", voordat je weer gaat bakkeleien over "je specifieke, goed beargumenteerde punten,je 12 jarige veteranen onderzoeken en jou bronnen die VAST wel op het goede spoor moeten hebben gezeten" :

https://shariaunveiled.wordpress.com/2016/05/24/denmark-muslim-immigrants-stone-baby-piglets-to-death-while-driving-a-wooden-stake-through-another-at-nature-center/

In de hele tekst staat er in geen enkele zin dat het gaat om Moslims, maar wel in de TITEL, een beetje raar vind je niet? daarnaast word er slechts gesuggereerd door zogenaamde getuigen dat het om jongens gaat met een " migranten" achtergrond? Zijn dit jou bronnen?! Sinds wanneer gebruik jij extreemrechtse joodse/zionistische bronnen?

Zelfs met de meest goede bedoelingen en vluchtige kijk op deze website, zie je dat het om een extreem/ziekelijke website gaat die een basis heeft van leugen, bedrog en haatzaaierij(waar hebben we dat eerder gehoord)!

Ik had je al gezegd dat ik hoop dat je tot inziens komt en dat ik je wijsheid toewens, je echo en hoogmoedigheid staat je in de weg, Mike!

Reiziger
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.950
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan