Elke oplettende lezer zal zien dat ik in mijn begin post aangaf dat jou posts en diegene die jou hierin volgen in dit rubriek, aanzetten tot haat, Mike.
Vervolgens begin jij het te hebben over dat het erop LIJKT dat ik overtuigd bent van hetzelfde politiek correcte diversiteitssprookje, dat ik mijn kop in het zand stop voor deze problematiek.
Dit is zeer typerend en kenmerkend voor jou, als je geen vat krijgt op een persoon die in gesprek is met jou, dan ga je hem/haar in zelfbedachte hokjes gooien en/of kleineren.
Ik had je al aangegeven dat je TOTAAL niks weet van mij, je kent me niet eens en uit ENKELE posts trek jij de bovengenoemde conclusies. En jou moeten de mensen als een "veteraan" beschouwen, of als een persoon die DE weg leid, zoals jij over jezelf schrijft?!
En dan niet eens te spreken over je belachelijke vervolg post, VOOR dat ik überhaupt een reactie kon geven, was je al weer OPZOEK om me in hokjes te plaatsen, want klaarblijkelijk was je bang dat je eerdere post nog niet overtuigend genoeg zal zijn. Wat voor relevantie heeft het dat ik Moslim zou zijn of getrouwd zou zijn met een Moslima, wat heeft dat betrekking op de oorspronkelijke post, dat ik vind dat jij (en diegene die jou daarin volgen) aanzetten tot haat? En om dit nog extra te funderen, ben ik dus betrokken bij dit onderwerp volgens Mike, omdat ik spreek over "onderbuikgevoelens" tegen over andere forumleden. Mensen die verziekt zijn door allemaal leugens en verdraaiingen in de Media betreffende de Islam, zullen natuurlijk gouw jou "kamp" kiezen als dergelijke karikaturen geschetst worden van een persoon. Vandaar dat ik je al eerder aangaf dat het bekend is bij jou om mensen in hokjes te plaatsen als je er geen vat op krijgt en een van die hokjes die altijd goed scoort bij misleide en onwetende mensen is het hokje van de Moslims.
En het lijstje van de valse beschuldigingen en insinuaties houd daar mee niet op, Mike vervolgd:
Zoals bij zoveel progressievelingen zie ik ook bij hem echter weinig tolerantie m.b.t. tegenoverstelde meningen. Omdat ik zeg dat er aangezet word tot haat en omdat ik het zwak vind dat Aart geblokt word ben ik weinig tolerant m.b.t tegenoverstelde meningen en een progressieveling?
En dan als klap op de vuurpijl komt Mike met een gebeurtenis aanlopen van 3 jaar geleden, wat heeft plaatsgevonden op een topic die ging over halal vlees ( let op: weer de link leggen met Moslims), waar IK niet eens aan heb deelgenomen, maar goed dat laten we dan maar even terzijde. Hij benoemt enkele citaten die forumleden hebben benoemt tijdens een uit de hand gelopen discussie en eindigt met: "DAAR gaat deze topic dus over". Ik heb deze hele topic afgelezen, maar zelfs voorbij de helft van deze hele topic ging het DAAR niet over! Dus wat moeten we nou met iemand die op deze MANIER met informatie omgaat?
Als jij Mike al (zacht gezegd) zo slordig omgaat met informatie die op JOU eigen forum afspeelt, wat dan te zeggen op wereldniveau?! En jij verwijd mij weinig tolerant te zijn? De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet! Hiermede zal elke oprechte lezer concluderen dat jou wel MEER dan dat valt te verwijten en ik ga de oprechte lezer de woorden niet in de mond leggen, ieder heeft de vrijkeuze om dat zelf te onderzoeken.
Als je hierover een discussie wil opzetten zul je met specifieke, goed beargumenteerde punten moeten aankomen. Ik kan alles onderbouwen wat ik post. Jij ook?
Kom jij maar eens met je specifieke, goed beargumenteerde punten, over het bovengenoemde.
En hier heb je nog wat extra huiswerk van een door JOU geplaatste link in het door mij genoemde "aanzettende tot haat topic", voordat je weer gaat bakkeleien over "je specifieke, goed beargumenteerde punten,je 12 jarige veteranen onderzoeken en jou bronnen die VAST wel op het goede spoor moeten hebben gezeten" :
https://shariaunveiled.wordpress.com/2016/05/24/denmark-muslim-immigrants-stone-baby-piglets-to-death-while-driving-a-wooden-stake-through-another-at-nature-center/
In de hele tekst staat er in geen enkele zin dat het gaat om Moslims, maar wel in de TITEL, een beetje raar vind je niet? daarnaast word er slechts gesuggereerd door zogenaamde getuigen dat het om jongens gaat met een " migranten" achtergrond? Zijn dit jou bronnen?! Sinds wanneer gebruik jij extreemrechtse joodse/zionistische bronnen?
Zelfs met de meest goede bedoelingen en vluchtige kijk op deze website, zie je dat het om een extreem/ziekelijke website gaat die een basis heeft van leugen, bedrog en haatzaaierij(waar hebben we dat eerder gehoord)!
Ik had je al gezegd dat ik hoop dat je tot inziens komt en dat ik je wijsheid toewens, je echo en hoogmoedigheid staat je in de weg, Mike!
Reiziger