'Regenboog'-illusie

Elke oplettende lezer zal zien dat ik in mijn begin post aangaf dat jou posts en diegene die jou hierin volgen in dit rubriek, aanzetten tot haat, Mike.

En daar moet de 'oplettende lezer' het dan maar mee doen? Verder geen onderbouwing of niets, puur een algemene kreet die in linkse kringen meteen gehanteerd wordt als je kritisch bent over moslimimmigranten. Vandaar dat ik je ook meteen in het linkse kamp indeel, een andere weggever was jouw gebruik van de term 'onderbuikgevoelens'. Als je niet tot het linkse kamp behoort, dan ben je er in ieder geval flink door beinvloed en het zou handig zijn als je iets meer informatie vrijgeeft en je standpunten onderbouwt, dan hoef je het niet te hebben van de 'oplettende lezer' maar zou je een grotere kans hebben om zo veel mogelijk lezers te kunnen overtuigen.



Vervolgens begin jij het te hebben over dat het erop LIJKT dat ik overtuigd bent van hetzelfde politiek correcte diversiteitssprookje, dat ik mijn kop in het zand stop voor deze problematiek.

Dit is zeer typerend en kenmerkend voor jou, als je geen vat krijgt op een persoon die in gesprek is met jou, dan ga je hem/haar in zelfbedachte hokjes gooien en/of kleineren.

Ik had je al aangegeven dat je TOTAAL niks weet van mij, je kent me niet eens en uit ENKELE posts trek jij de bovengenoemde conclusies.

Ik doe het met de summiere informatie die jij me geeft. En dat is dus niet veel. Kortom, ik probeer een oplettende lezer te zijn. Waar blijven je tegenargumenten? En laat mij specifiek zien waar en hoe ik aan zou zetten tot haat.



Mensen die verziekt zijn door allemaal leugens en verdraaiingen in de Media betreffende de Islam, zullen natuurlijk gouw jou “kamp” kiezen als dergelijke karikaturen geschetst worden van een persoon.

Het hele punt achter dit forum is om alternatieve kennis en informatie te verstrekken die je juist niet verneemt via de reguliere media. Er wordt helemaal geen negatief beeld geschetst over moslims, alle negativiteit wordt juist weggepoetst omdat dit het diversiteitssprookje ondermijnt. Schrijnend voorbeeld: Keulen op oudejaarsavond vorig jaar, dit heeft men VIER DAGEN stilgehouden en nog verschenen er in de maanden daarna 'rapporten' waaruit zou blijken dat dit toch echt niet een allochtoon probleem was en nog werden de daders aangeduid als 'blank', waardoor gesuggereerd werd dat het een stelletje op hol geslagen Duitse autochtonen moeten zijn geweest. De linkse identiteitspolitiek heeft altijd al een probleem gehad met de realiteit en roept meteen 'haat', 'seksistisch', 'homofoob', 'racistisch', 'xenofoob' en meer van dat soort holle kreten op basis van vermeende sociale achterstelling van groepen, zij doen niet aan individuele beoordeling op karakter en daden. Dit gebruik van holle kreten wordt 'shaming' genoemd en daar maak jij je ook schuldig aan.



Kom jij maar eens met je specifieke, goed beargumenteerde punten, over het bovengenoemde.

Ik heb allang hele posts vol geschreven, compleet met zinnen met punten en komma's en hele alinea's, ter onderbouwing. Nu ben jij aan de beurt. Tot nu toe zie ik alleen maar holle kreten en NUL onderbouwing. Aart deed exact hetzelfde, hij vroeg mij telkens om onderbouwing, die hij vervolgens niet of nauwelijks las en in zich opnam alvorens te reageren en dus begon hij er meteen op te schieten. Als jij me beschuldigt van haatzaaierij ligt de bewijslast bij jou, ik ben niet met die beschuldiging gekomen en hoef me hiertegen ook niet te verdedigen, vooral niet als er nog geen argumenten voor deze stelling zijn gegeven. Argumenteren is niet de sterkste kant van links-georienteerde mensen, ze roepen liever 'haat!' en vertonen slachtoffergedrag.



Hij benoemt enkele citaten die forumleden hebben benoemt tijdens een uit de hand gelopen discussie en eindigt met: “DAAR gaat deze topic dus over”. Ik heb deze hele topic afgelezen, maar zelfs voorbij de helft van deze hele topic ging het DAAR niet over! Dus wat moeten we nou met iemand die op deze MANIER met informatie omgaat?

Je klinkt echt precies als Aart. Je komt kennelijk uit hetzelfde blik dat is opengetrokken. Een oplettende lezer ben je zelf allerminst. Wat ik bedoelde was dat de citaten uit de halal-topic een voorbeeld waren van waar het in DEZE regenboogtopic over gaat. In de desbetreffende topic verzandde een legitieme vraag over halal-vlees in het over en weer gooien met bijbel- en koranteksten, waarbij de moslims uiteindelijk hun ware (intolerante) gezicht lieten zien. Geen media die hen negatief heeft neergezet, dat deden ze helemaal zelf, uit eigen beweging. En daar gaat DEZE topic, waar je nu zit, over, nl. de onderbuikgevoelens van moslims die niets liever willen dan een Europees kalifaat met shariawet. Volgende keer eerst goed lezen voordat je reageert, daar was Aart ook al geen ster in.



In de hele tekst staat er in geen enkele zin dat het gaat om Moslims, maar wel in de TITEL, een beetje raar vind je niet? daarnaast word er slechts gesuggereerd door zogenaamde getuigen dat het om jongens gaat met een ” migranten” achtergrond? Zijn dit jou bronnen?! Sinds wanneer gebruik jij extreemrechtse joodse/zionistische bronnen?

Het gaat om deze site. Toen ik hem plaatste heb ik inderdaad niet goed gekeken en het is inderdaad een zionistische site. Tevens geef ik toe dat het artikel zeer slecht is uitgewerkt met een uiterst suggestieve titel. Zie je dat ik ook kan toegeven dat ik een fout maak? Vergissen is menselijk, dus gefeliciteerd, je hebt me 'betrapt' op het aanhalen van een verkeerde site en ik zal in het vervolg nog beter opletten om niet weer de fout in te gaan. Dat is er echter slechts 1, deze topic kent inmiddels 23 pagina's. Ga jij me vertellen dat de andere voorbeelden ook afkomstig zijn van dit soort sites? Bewijs voor je stelling graag, 1 enkel voorbeeld is niet voldoende.

Mike
 
Dit is de soort censuur die wordt toegepast als je kritische stemmen rubriceert onder 'haat':

http://gotnews.com/breaking-reddit-threatens-shut-compliant-right-wing-subreddit-hate-speech-gives-no-examples/

Dit gebeurt al bij Twitter, YouTube en Facebook!

Mike
 
Wie doet hier nu haat zaaien?

Zeg het maar Reiziger? Deze moslims hebben dit natuurlijk helemaal in de verkeerde context gelezen he?
Nou dacht het niet, het staat er duidelijk genoeg net zoals bijvoorbeeld in de bijbel.
Maar dat betekent niet dat je als een blinde idioot alles letterlijk moet overnemen. Maar laten wij nou gewoon constateren dat er bepaalde dingen in staan die niet overgenomen moeten worden en ronduit bespottelijk zijn. Maar dat zal wel heel moeilijk worden, dus moet er iets bedacht worden over context, of dat staat er niet, zo moet je dat niet zien. Pfff.
Kom op zeg. Grow up en denk voor jezelf.


 
Rechtbank spreekt El-Moumni vrij

ROTTERDAM, 8 APRIL 2002. Imam El-Moumni is maandag door de rechtbank in Rotterdam vrijgesproken. De geestelijk leider van de Rotterdamse Nasr-moskee kan volgens de rechters niet het opzettelijk discrimineren van homoseksuelen en het aanzetten tot discriminatie en haat worden verweten. Volgens de rechters vallen de uitspraken die de geestelijke heeft gedaan, onder godsdienstvrijheid.

Nederlands bedrijf veroordeeld voor homodiscriminatie

Met twee maten meten?

Grondwet Artikel 1

1.
Toelichting
Discriminatieverbod

Artikel 1 gaat over het gelijkheidsbeginsel. Dit beginsel geeft aan wetgever, bestuur en rechters de opdracht om bij het stellen van regels of het nemen van beslissingen mensen in gelijke gevallen op een gelijke manier te behandelen.

Er behoeft echter geen sprake te zijn van een gelijk geval als er sprake is van een gerechtvaardigd verschil. Zo mogen er best eisen worden gesteld aan het opleidingsniveau van mensen om een bepaald beroep te mogen uitoefenen. Maar er mag geen onderscheid worden gemaakt op grond van bijvoorbeeld godsdienst of geslacht. Zo moeten mannen en vrouwen bijvoorbeeld wel evenveel verdienen als ze hetzelfde werk doen of werk dat heel erg vergelijkbaar is.

Discriminatie op basis van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, of op welke andere grond dan ook, is verboden. De woorden of op welke grond dan ook breiden het verbod van discriminatie tot andere dan de in dit artikel genoemde discriminatiegronden uit.
 
Ik ben zoals jullie weten geen Geert Wilders-fan, maar ik kan me voor 100% vinden in zijn slotwoord voor de rechtbank op 23 november jl.:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.967
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan