adrenal

Je bedoelt de combi eigeel-olijfolie-citroen? Geen idee. Er zijn zelfs mensen die geen resultaat krijgen met de Moritz-flush of met hevige doses H2O2. Ik durf geen enkele voorspelling meer te doen. Vroeger zei ik nog: dit gaat zeker resultaat opleveren! Totdat ik berichten terugkreeg van mensen dat er niets gebeurde bij doseringen die m.i. een olifant zouden moeten vellen! Ik kan alleen maar concluderen dat hoe meer bewuste of onbewuste stress er in je systeem zit en hoe meer je het contact met je lichaam en je gevoel hebt verloren, hoe meer er zich opstapelt en hoe moeilijker het wordt om letterlijk en figuurlijk los te laten, te ont-lasten. Het feit dat je al zo weinig durft zegt bijv. al veel over je stressniveau...

Mike

 
Ik heb al 2x de Moritz gedaan, maar had dan niet genoeg appelzuur gebruikt in de periode ervoor (5 dagen). Nu ben ik 3 weken met de magensiummalaat (appelzuur) aan de gang en dat dagelijks 2 a 3 keer 1 a 2 tabletten.

Zojuist 3 tabletten ingenomen, morgen gedurende de dag nog even wat innemen en om 14.00 kappen met eten.

Loslaten vind ik geen probleem in ieder geval. Ik kan me prima snel en makkelijk ontspannen om het allemaal over me heen te laten komen. Ik vertrouw wel op mijn lichaam en wat ik voel. Ik ben bijvoorbeeld geen braker, omdat ik meestal voorkom dat ik ga braken.

Ik hoop wel morgen iets te ervaren. Niet alleen om het kwijt te raken, maar het idee alleen al om het hele proces te beleven en ook resultaat te hebben en lichamelijk te verbeteren. Ik wil weten wat ik andere mensen aanraadt.

 
Mooi dat je hebt gevoden hoe je dit kunt bestellen.

Ik ben erg benieuwd of het je gaat bevallen, bij mij duurde het wel een paar maanden hoor voor ik echt vooruitgang merkte.

 
Het appelzuur werkt volgens mij wel. Gisteren zat er een 'klont' tussen mijn 'belastend materiaal'. Maar die was heel zacht, wel heel erg geel/groen.

Verder niets bijzonders, omdat het niet te onderscheiden was. Ik ga gewoon door met tabletten gebruiken. 3 stuks i.p.v. 1 bij de maaltijd.

Over 2 weken weer een poging doen. Het bitterzout is wat me nog het meest tegenstaat, al sla ik me er wel doorheen.

Ik zit eigenlijk te denken of een klysma niet gewoon effectiever en prettiger is.

 
Ik heb dinsdag de 19e november adrenal besteld bij: www.myworldhut.com

Nu staat er bij de bestelstatus: Awaiting Fulfillment - wat betekent dit, dat het niet op voorraad is of zo?

Lia

 
Ik heb het de 15e besteld en betaald en sindsdien heb ik dezelfde melding. Gisteren een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Op de site staat namelijk dat ze bij deze melding binnen 7 dagen versturen, maar dat is bij ons dus niet t geval.... Volgens mij ga ik nu stress krijgen omdat ik te lang zonder adrenal sta :wink:

Q. Where's my order?

A. Please allow us ample time to process your order. Usually we ship within 1-3 days. During busy/holidays it may be longer. Check your order status online by signing into your account. Your log-in information will be emailed when you order/create an account. If it is marked "Awaiting Fulfillment", we are in the process of working on your order and will usually ship within 7 days.

Orders marked "Pending" likely means item(s) are on backorder for you and will ship same day received, usually in 2-3 weeks. Also we may have issued you an email and we are awaiting an answer if there are any issues with your order.

 
Hoi Poekie het betekent:

When your order reaches the "awaiting fulfillment" stage it has moved to our packing department to be packed and shipped. The next status you will see is "shipped".

Het is naar de inpak afdeling gestuurd om daarna opgestuurd te worden, is het opgestuurd dan zie je Shipped.

 
Hmmm, heb toch wel mijn twijfels of het naar de inpakafdeling is verstuurd.... Ik hoop t wel, maar ruim 10 dagen later is het nog steeds niet verstuurd en hebben we hier te maken met een product dat volgens mij niet meer gemaakt wordt. Ik zie namelijk nergens anders meer de 300 mg aangeboden worden.

 
Hieronder het antwoordt op de vraag wanneer ze verwachten de adrenal te gaan verschepen. Nog even geduld hebben dus. Erg lastig als je bij ieruitputting hebt :P

Thanks for your order.

Sorry for the delay as we are currently out and new stock has taken longer than expected.

The mfr has changed packaging; now for there are 150 capsules but will remain at same cost.

Please be aware new stock is due to arrive in approximately 7 days and we'll ship same day received, unless notified otherwise.

Thanks for your patience and I do sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Respectfully,

Franco Bucci

www.myworldhut.com

 
@ Debsy, ik weet t niet zeker hoor, maar overal wordt tie uit het assortiment gehaald, dat zal niet voor niets zijn. Ben dan ook benieuwd of ik 300 mg zal krijgen....

 
Heb net weer een mailtje gestuurd. De 300 mg staat namelijk niet meer op de site en is vervangen door 100 mg. En dat is me te weinig per capsule., dan moet ik er 9 per dag gaan slikken. Dat krijg ik nooit weg :P

 
Deze webshop heeft alleen nog de 100 mg. En nog adrenal van andere merken. Ik heb verzocht om mijn geld terug te storten, zodat ik elders een hogere dosis aan kan gaan schaffen.

Ik heb wat mailkontakt gehad met andere aanbieders van 300mg adrenal. Tot op heden nergens meer te krijgen. Wel krijg ik te horen dat de site nog aangepast zal worden.

 
Ik heb mijn geld terug gevraagd en net een mail van paypal gekregen dat het is/wordt terug gestort. 100 mg is me te weinig.

Op amazone.com is de 300 mg nog te verkrijgen, maar daar krijg ik mijn adres niet goed ingevoerd. Wat een gedoe allemaal zeg :P

 
Dank je Lia, ik kreeg de 300 mg echt niet meer gevonden. Wilde vandaag gaan bestellen, ben ik mijn creditcard kwijt die ik net pas heb... Hoop dat ik m niet heb weg gegooid :oops:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan