adrenal

Krijg net bericht van evitamins.com dat het niet leverbaar is.

Volgens mij wordt het gewoon niet meer gemaakt.

Ga op zoek naar een lagere dosis per capsule.

groetjes,

Lia

 
Ik verwacht het eerlijk gezegd niet Lia. Ik heb ondertussen deze gevonden:

http://www.swansonvitamins.com/nutricology-allergy-research-adrenal-cortex-250-mg-100-veg-caps

Ik heb een nieuwe creditcard aangevraagd vandaag en dan ga ik bestellen. Zoals ik t begrijp kan paypal alleen voor amerikanen. Ik weet wel dat mijn lijf begint signalen te geven dat ik snel weer moet starten met de adrenal. Er komen weer wat oude symptomen naar voren en mijn schildklier vindt het ook allemaal niet meer zo leuk. Dit was ook voordat ik met de adrenal begon. En ondanks dat ik de bijnieruitputting echt nog niet had opgelost door de korte periode dat ik adrenal gebruikte, is de terugval langzaam gegaan. Maar ik begin weer roofbouw te plegen op mijn lichaam en dat krijg ik met alleen voeding nog niet opgelost.

 
De capsules van de 100mg variant zijn heel klein, 10 stuks tegelijk wegslikken lijkt me geen probleem.

Bij iherb krijg je een beetje extra korting als je er 4 of 12 tegelijk besteld.

4 potjes met 150 stuks 100mg kosten dan ongeveer hetzelfde als 1 pot 100 stuks 250mg.

in de 4 potten zit in totaal dan 60 gram terwijl er in die 1 pot 25 gram zit.

(ervan uitgaande dat de stoffen vergelijkbaar zijn)

 
10 tegelijk??????? Hahahaha, dat gaat me dus echt niet lukken! Ik ben ooit eens gestopt met "de pil", omdat ik dat hele kleine mini-pilletje echt niet meer doorgeslikt kreeg. Laat staan 10 capsules, ookal zijn ze kleiner....

 
Gewoon doen alsof het snoepjes zijn. Maar ik heb blijkbaar makkelijk praten, meerdere van normaal formaat tegelijk gaat bij mij trouwens makkelijker dan 1 voor 1. Slikken gaat makkelijker als je je hoofd iets knikt, juist niet naar achteren doen.

Anders losse capsules kopen en ze samenvoegen.

Ik heb gezocht naar bulk adrenal, dus een pot met poeder, maar dat kan ik niet vinden.

Deze kwam ik wel tegen. Eigenlijk te goedkoop, maar wat is het verschil dan?

En ze hebben meer dan alleen adrenal.

 
Je moet me soms eens zien als ik pillen of capsules inneem. Af en toe erg lachwekkend en heb ik dat stomme ding nog niet doorgeslikt. Heb er de laatste tijd eigenlijk geen last meer van, misschien een leuke bijwerking van wapf :-)

Die andere die je gevonden hebt is inderdaad erg goedkoop.

 
ook bij auto-confirm@amazon.com is de adrenal niet meer leverbaar, kreeg zojuist een mail dat het toch niet in voorraad is. :cry:

 
Weet ik nog niet, is de eerste keer dat ik (wij) het ga gebruiken.

Eerst maar eens 1 capsule per keer, denk ik.

Lia

 
Poekie,

Als het om 100 mg per capsule gaat, raad ik je aan 3 maal daags bij de maaltijd 1 capsule. Dat is in totaal 300 mg, een prima startersdosis. Mocht dit problemen opleveren, dan uiteraard minderen naar bijv. 2 keer per dag of zelfs 1 keer per dag, maar ik verwacht geen problemen.

Mike

 
Wat zijn de verzendkosten,en moet je dan nog importbelasting betalen?

Heb geen idee,nog nooit iets uit het buitenland besteld.

 
Hmmm, ik ben ergens blijkbaar op een andere vorm gaan zitten.... Maar ik zat op 900 mg per dag en ik krijg zo moeilijk capsules weg. Waarom moesten die 300 mg capsules nou uit de handel halen?

 
Ik ben benieuwd of iemand ook ervaring heeft met Cytozyme AD van Biotics:

Neonatal Adrenal Complex (bovine) 80 mg

Superoxide Dismutase (from vegetable culture†) 20 mcg

Catalase (from vegetable culture†) 20 mcg

Ik slik nu 2 weken één pil per dag. en kan er eigenlijk niets over zeggen omdat ik ook met H2O2 ben begonnen.

Wat is het verschil tussen Cytozyme AD en Adrenal qua werking?

 
In ieder geval is er een verschil qua dosering: 80 mg bijnierextract in Cytozyme AD en 350 mg in Adrenal. Overigens lijken SOD en catalase me wel prima toevoegingen!

Mike

 
Vandaag mijn adrenal binnen gekregen (duurde nog geen 2 weken) vanuit Amerika firma Swanson via de link van jp.

Ze zijn 350 mg per capsule en deze zijn vrij klein. En ze kosten maar 5 dollar per potje van 60 capsules.

Goeie tip jp.

 
heeft iemand al ervaringen met adrena, van firma swanson?

ik moet binnen enkele ook bestellen en mijn pillen van nu zijn nog 300 mg per stuk .

anders moet ik straks zoveel pillen slimmen/

dudink had je nog verzendkosten zoja hoeveel?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan