adrenal

ik heb gelijk 10 potjes besteld, voorraad genoeg komende jaar en minder verzendkosten per potje.

totaal $49.90 adrenal en $33.39 verzendkosten. totaal $8.32 per potje met hoge concentratie. $1 is nu € 0.75 omgerekend €6.25 per potje :lol:

 
Heb jij terug kunnen vinden wat de oorsprong is van de adrenal van Wilson? Ik kreeg dat niet gevonden. Is t dierlijk en zo ja, van welke dieren?

 
alexandra als je op de site drukt op de tekst raw adrenal dan kom je wat info in t engels tegen. het is iig van dieren die grazen.

 
volgens mij pas boven de €150,- ik zelf heb geen kosten betaald.

 
dudink merk je nog verschil met adrenal of heb je dat nooit gebruikt?

 
Sheila, Ik slik sinds deze week 2 capsules en hierop krijg ik geen fijne reaktie, mijn slaap is niet meer vast ik wordt meerdere keren waker. Met 1 capsule merk ik weinig, maar dat is met meer dingen. Je zult het zelf moeten uitproberen.

 
Neem je ze 's ochtend of 's avonds?

Als het goed is heb je minder last met slapen als je ze 's ochtends neemt.

Hier staat dat je er 1 met ontbijt en 1 met middageten zou kunnen nemen. En nooit na 18:00.

(bijna onder aan de pagina)

 
Dudink, heb je hiervoor een ander merk van bijniersupplement al geprobeerd?

 
Ik heb al besteld van Swanson. Ze hebben nu ook couponcodes waarmee je 13% korting krijgt (verzending is wel niet gratis)

 
Wanneer je besteld via de site, zal er bij de checkout een vakje staan waarin je een coupon code kunt invullen, dan vul je WELCOME13 in en zal er 13% van de totale rekening (exclusief verzendkosten) afgaan.

 
Ik nam altijd alleen s`morgens 1 capsule in, en vorige week ook later op de dag nog 1, ik eet in de avond vrij laat dus waarschijnlijk is dat het probleem geweest. Ik kan dan beter tijdens de lunch er 1 extra bijnemen.

Dit ga ik morgen proberen. Heb nu 2 dagen maar 1 capsule genomen en had een betere nachtrust dus de adrenal was wel de boosdoender.

 
mike die pillen raw adrenal van firma swan , je weet wel die goedkoop waren.

kan ik die gewoon bestellen of raad je ze toch af?

sheila

 
Misschien kunnen we samen bestellen? de kortingskode van 13% werkt al niet meer helaas

en pas bij 11 potjes krijg je 5 dollar korting, de verzendkosten zijn dan 30 dollar

als er meer mensen geintreseerd zijn is 12 misschien wat, ieder 6

 
WELCOME12

doet het wel, dat scheelt uiteindelijk 4,74 dollar aan verzendkosten op een order boven de 25 dollar. De extra verzendkosten zijn $30.37

1 of 11 potjes maakt niet uit. (wordt bij nog meer wel iets meer)

EASY2SAVE

doet het bij meer dan 50,-

Dan geen normale verzendkosten en 5,- korting, dus ongeveer 10,- korting. (wel de $30.37 extra verzendkosten)

Ik wil wel meedoen, maar liever voor iets minder potjes. (2 tot 5, dat maakt me niet zoveel uit)

 
maar hoeveel potjes kan je dan bestellen zodat je onder extra kosten komt?

als je boven een bedrag besteld krijg je toch problemen met de douana?

ik ga ook al met iemand bestellen en misschien haar zus ook nog anders worden het denk ik wel heel veel potjes als zn allen bestellen?

 
hoi jp

ik heb er 11 besteld, zodra ze hier zijn regelen we het wel.

sheila , met 11 zit je wel veilig, zorg dat het een gift is, en onder de 100 dollar blijft, dan zit je meestal wel goed, anders betaal je 16 euro inklaringskosten en is het nog niet enorm duur voor adrenal

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.156
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan