In mijn optiek worden veel zaken dan ook goed belicht door Imran Hosein, maar laat hij te weinig doorschemeren dat de elitaire jongens inclusief de Russische president Poetin, allemaal achter de schermen samenwerken; ook aangaande het doen oplaaien van de oorlog in Syrië…
Het is een zeer positieve ontwikkeling dat de westerse media deze man gevonden hebben; zijn lezingen krijgen dus steeds meer aandacht! Persoonlijk vind ik zijn lezingen zeer goed onderbouwd, en hij heeft ook zeer veel kennis over internationale, en monetaire politiek. Hij heeft hierin ook verscheidene universitaire opleidingen gevolgd; dus hij weet waar hij over praat. Verder spreekt hij vloeiend Arabisch en Engels. Verder heeft hij zijn islamistische opleidingen gevolgd in Pakistan. Ik volg de imam al jaren, en heeft zeer interessante dingen te vertellen. Het is dus een zeer intelligente man die veel interessante dingen te vertellen heeft over de malhama, oftewel de eindfase in de islamitische eschatology. Zijn visie is: dat de master mind van de moderne civilisation, de dajjal is , of te wel de valse masiah; het opperwezen van de crypto joden, die een phd heeft in bedrog en onderdrukking. De volgers van de dajjal zien met 1 oog in plaats van 2. De dajjal is namelijk blind aan 1 oog. Wat symboliseert dat hij en zijn volgers intern blind zijn van hart; ze zien dus met 1 oog in plaats van 2. De wezens die zijn weg vrijmaken, zodat de dajjal uiteindelijk kan regeren vanuit jeruzalem zijn 'gog en magog', ofthewel the khazaren; de hedendaagse BLANKE CRYPTO JODEN. Lieden die hun oorsprong hebben uit het Kauskaskus gebergte nabij de zwarte zee. Als gog en magog eenmaal bevrijd zijn, zullen zich razendsnel verspreiden over de wereld, met het uiteindelijk doel ISRAEL. Engeland (regeerperiode 1 dajjal) heeft het ook mogelijk gemaakt dat na de tweede wereld oorlog, joden terug konden keren naar Israel; niet uit empathie, maar natuurlijk om Israel uiteindelijk de ruling state te maken.
Wie zijn de mensen van gog en magog. Imran hosein komt tot de conclusie dat dit het mysterieuze alliantie is tussen joodse en christelijke zionisten. Dat zijn de hedendaagse gog en magog. En iedereen die hen daarin volgt zijn de copycats van gog en magog, en kan je dus daar ook onder scharen. Verder zegt imran hosein dat de dajjal 40 dagen zal regeren; 1 dag is als een jaar; een dag is als een maand; een dag is als een week, en de rest zijn als gewone dagen. De dajjal zal in de laatste fase in persoon verschijnen.
De dajjal zal van joodse kom af zijn; kort en krachtig gebouwd, en krullerig haar hebben, zoals de hedendaagse BLANKE crypto joden dat hebben vandaag de dag in Israël! En zal aan 1 oog blind zijn.
De dajjal was aanvankelijk geketend op een eiland, en zal van daar ook uiteindelijk bevrijd worden en regeren. De conclusie van Imran Hosein is dat de dajjal al bevrijd is en dat zijn SPIRITE al regeert, en dat is gebeurd vanuit Engeland, dat voor 1000 jaren de ruling state is geweest. Engeland was namelijk voor 1000 jaren de ruling state van de wereld. De dag als een maand is de regeerperiode vanuit Amerika; de dag als een week zal de regeer periode zijn vanuit Israël. En bij elke overgangsfase die de dajjal maakt zal gepaard gaan met een reeks wereld oorlogen. We zitten nu dus weer in zo'n overgangsfase. De laatste oorlog zo intens zijn volgens imran hosein, dat de vogels uit de lucht vallen (profetie). De oorlog zal plaats vinden vanuit Syrie. Van de 1000 krijgers die er aan deelnemen zullen er 999 sterven (profetie). Volgens imran hosein duidt dus op een aankomende nucleaire oorlog, wat ervoor zorgt dat Israel zicht moet uitdijen van nijl tot eufraat. Noord Amerika en Europa vernietigd zullen waarschijnlijk grotendeels vernietigd worden, zodat Israel de ruling state kan worden. Het doel is dus niet wat veel mensen denken grondstoffen; geld, of macht. Het ware doel waarom het nu in de regio daar zo onrustig is, is omdat we in een overgang fase zitten van de masih al Dajjal van Amerika naar Israël.
Dit is dus het verhaal wat Imran Hosein al jaren verteld. Voor diegene die het een absurd verhaal vinden, kan ik zeggen: ja het is absurd, maar het is wel bijzonder merkwaardig dat alle islamitische profetieën betreffende de eindfase bijzonder vaak uitkomen. Dus wat mij betreft ben je geen aluhoedje als je hierin gelooft; al kan ik me voorstellen dat het geen zaligmakend verhaal is in eerste instantie. Aan de andere kant denk ik, als je aan de goede kant staat heb je niks te vrezen. De kans is inderdaad groot dat er veel mensen komen te overlijden, maar als je geloof hebt is dat niet erg. Verder vertellen de profetieën, dat er een alliantie zal komen tussen moslims en Rome? Wie is Rome? (trommel geroffel) Het antwoord is Rusland!!! We worden vandaag de dag door de zionisten heel erg bang gemaakt voor Rusland, maar Rusland is geen onderdrukker, en is ook niet uit op macht, maar wil simpelweg gerespecteerd worden. Rusland buigt niet voor het zionisme, net zoals assad niet buigt voor het zionisme. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik pro assad ben, maar als assad opgeruimd wordt, dan krijgen we er iets voor terug wat het ISIS in het kwadaat is, en dat is een: zionistisch bolkwerk wat in dienst staat voor israel! Want het doel is natuurlijk om van syrie een zionistische staat te maken. voor de mensen die zien met twee ogen in plaats van 1 oog, staan wat mij betreft altijd achter Rusland. Rusland is ook geen zionistisch bolwerk meer, dat was de sovjet unie natuurlijk wel. Maar Rusland heeft haar orthodoxe christelijk roots hersteld; alhamdulillaah!
Ondanks dat de Ottomanen verscheidene oorlogen hebben uitgevochten met het byzantijnse rijk, oftewel Rome, zijn er tussen het orthodoxe christenlijke geloof en het islamitische geloof veel overeenkomsten, en is er een binding en genegenheid. In de koran staat ook – wat moslims als enige als authentieke bron beschouwen -, dat er genegenheid en binding bestaat met de lieden die zeggen: wij zijn WARE christenen. Hier wordt natuurlijk niet het westerse SANTA CLAUS christendom mee bedoelt, want dat zijn NATUURLIJK NEPPERS. Die misbruiken het christelijke geloof namelijk voor politieke doeleinden. Dit geld natuurlijk ook voor de Arabische golfstaatjes wat gewoon ordinaire zionistische bolwerken zijn, en de islam misbruiken voor politieke doeleinden, of voor het consolideren van macht en het in dienst staan voor Israël. Het is voor moslims ook verboden, om joden en christen als vrienden te nemen, die elkaars vrienden zijn. Het gaat hier natuurlijk om de zionistische joden, en de zionistische christenen. En diegene die dat doet, die verliest zijn ISLAM!!! Onder deze hedendaagse zionistische bolwerken vallen oa: saudia arbie; turkije; pakistan; dubai; qatar. Dus voor de lieden die deze landen verdedigen, zeg ik: shame....shame on you; je ziet met 1 oog in plaats van 2!!!
Afijn zodra de gog en magog deze landen niet meer nodig hebben, zullen deze landen vernietigd worden, zodat is Israel zich kan uitdijen van Nijl tot Eufraat. De grote master mind in dit is alles is natuurlijk de masih al dajjal.
Als de dajjal in persoon zal verschijnen, dan zal Jezus vrede zij met hem terugkeren, aan de zijde van twee engelen, vanuit damascus. Jezus vrede zij met hem is de enige persoon die de dajjal kan doden, en zal hem dus uiteindelijk ook doden; niemand anders is daar tot in staat; zo ook gog en magog. In de koran staat dat ze Jezus niet gedood hebben, maar iemand die op hem leek. Jezus zou dus daarom ook terug moeten komen om vervolgens de dood te ondergaan; wat iedereen uiteindelijk zou moeten ervaren. Jezus zal degene zijn die de islamitsche khilafah zal gaan herstellen, zodat er geen corrupie en onderdrukking meer is in de wereld. Gog en magog zullen daarna ook dood gaan; Allah swt zal gog en magog een virus geven, waardoor ze sterven, aldus imran hosein. In de eindfase zal er door de radiation geen moderne oorlogvoering meer mogelijk zijn, en worden we weer teruggeworpen in de middeleeuwen; waarschijnlijk gaat dit niet lang meer duren. Er zal weer gevochten worden met paard en wagen, en zwaard. De islamische vlaggen zullen gehesen worden vanuit ghurasan, dat is afghanistan! deze moslims zijn zeer bijzonder, want Afghanistan hebben de zionisten nooit kunnen veroveren. Engeland; Sovjet Unie, en Amerika hebben het geprobeerd, maar het is ze niet gelukt. Echte strijders vind je dus in Afghanistan!!
Deze strijders zijn natuurlijk GEEN copycats van gog en magog, die vechten in 'blue jeans; zonder baard, en 'kenchucky fried chicken' eten. Nee natuurlijk NIET! Deze krijgers zijn ECHTE mannen met imaan, en met een BAARD en traditionele islamistische kledij! Ze zullen vechten tegen de crypto joden vanuit Israel, en zullen de zionistische soldaten van Dajjal DODEN, inshaAllah!