Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Je gelooft dus niet in Black Goo. Maar wat is met de morgellons?
Kan zoiets niet d.m.v.. Chemtrails?

Chemtrails regenen neer op ALLE levensvormen. Waarom hebben dieren dit dan niet?

Info over Mind Control is tot op zekere hoogte waar, dus het kunnen afluisteren door muren heen en mensen manipuleren d.m.v. andere gedachten is niet waar, wel de ouderwetse Mind Control zoals we ze kennen in de psychiatrie en nu d.m.v.. de TV etc.

Ik vermoed al jaren dat antidepressiva mensen vatbaarder maken voor mind control, maar dan heb je het dus wel over een fysieke substantie die mensen slikken en niet over onzichtbare golven of iets dergelijks.

Info over holografisch wereld is niet waar, dus we zijn niet geprogrammeerd.

Ik weet niet precies wat jij hierover hebt vernomen, maar het lijkt op een negatieve interpretatie van de holografische realiteit. Onze breinen zijn verbonden met elkaar via een soort 'bewustzijnsinternet'. Dat kan positief of negatief uitpakken. De elite wil graag bij ons een 'hive mind' creeren, maar tegelijkertijd is hun grootste vrees een massale ontwaking van de mensheid. Het holografische aspect zit hem in het '100ste aapfenomeen': als we kritische massa bereiken wordt de info doorgegeven aan de complete soort, of ze nu zelf op het idee waren gekomen of niet. Dat is de reden waarom mind control zo belangrijk is voor onze machthebbers, maar het geeft ook aan hoe belangrijk het is om zelf de controle over je eigen mind te krijgen en behouden!

info over Archonten etc. is niet waar, wel de bloedlijnen van de zionisten is waar. Dus het zijn mensen en geen andersoortige wezens.

Het laatste wat je moet voeden in je eigen hoofd is hun God-complex. Kijk naar de zionisten, die daadwerkelijk geloven dat alleen zij menselijk zijn en de rest beschouwt als 'beestmensen'. Zij zijn evengoed mensen, maar dan met een ernstige spirituele achterstand!

Wat is met de mindcontroloffers in de showbusinesswereld, zoals ook bij Walt Disney, mindcontroloffers zoals Britney Spears. Verder Hogepriester zoals Madonna?
En dan die mensen die beweren dat ze een sexslaaf zijn voor de machtigen der wereld?

Dit gebeurt, maar dan volgens klassieke mind control-technieken. In tegenstelling tot wat gesuggereerd wordt is juist het erg moeilijk om mensen in een dergelijke staat te brengen. Daar is veel traumatisering en anderssoortige onfrisse methodiek voor nodig. De menselijke geest is nl. zeer (veer)krachtig!

Gezond leven d.m.v. goede voeding WAPF kan ons grotendeels helpen en een gezonde mind – klopt dat. Zoals je ook al gezegd hebt, dat we ons daarmee kunnen beschermen tegen de chemtrails.

De werkelijke bescherming komt altijd van binnenuit, zowel lichamelijk als geestelijk!

Mike

Kortom als er sprake is van andere entiteiten, zoals spinnenwezens (die hun bewustzijn in de black Goo gelegd hebben) en Archons en Aliens en vreemdsoortige technieken zoals mensen beïnvloeden d.m.v. golven/mindcontrol, dan is het beter dat ik me daarvan af wend.
Zo zijn er nog rare theorieën waar ik me nog niet mee bezig heb gehouden, zoals de holle aarde etc. Dit zal dan ook wel niet waar zijn.

Ik vermoed echter wel dat de golven van die Telefoonmasten en zelfs onze smartphones, meer kunnen dan wij denken. Ze kunnen onze hersenen beïnvloeden en natuurlijk kunnen ze ons controleren (maar daar hebben we he al over gehad). Dit is echter niets 'on'menselijks. Dit kan door gewone mensen gecreëerd worden.
Dus.....als mensen het kunnen veroorzaken, dan is het 'meestal' waar, als er onmenselijke energie aan te pas komt, dan moet je er je vraagtekens bijzetten.

Nou, dat brengt me veel verder. Ik denk dat ik dan nu maar vele blz. die ik geprint heb, kan gaan weggooien.

Ik zal zeker weer met andere rare vragen en theorieën gaan aankomen. Dit, omdat ik doorga met zoeken en steeds weer op info stuit.
Ik leg het dan wel hier voor en dan kunnen we het er over hebben.
In ieder geval ben ik er iets geruster over. Ik begon zelf ook in een onaangename toestand te komen, omdat je inderdaad geen macht meer hebt. Het voedde bij mij negatieve gevoelens.
Dat is niet goed. Ik wil realistisch denken en daarmee in staat zijn het leven verder te kunnen genieten en ook te kunnen leiden (grotendeels).

Mike, je zegt dat je het niet op elk gebied met Henk eens bent. Ik begrijp dat je het ook niet op elk gebied met Ron Fonteine en ook niet met Juglen Zwaan, eens bent. Ieder heeft zijn eigen ideeën die hij vertegenwoordigt. Zo sta jij voor WAPF-voeding en logisch denken in de conspiracy. Klopt toch wat ik hier zeg?

Hoe zit het met het E-book van Henk: Zoektocht naar Gezondheid? Ben je het daar wel mee eens (ik weet niet of je weet wat er in staat)?
Bedankt
Dorothé

Mike, je zegt dat je het niet op elk gebied met Henk eens bent. Ik begrijp dat je het ook niet op elk gebied met Ron Fonteine en ook niet met Juglen Zwaan, eens bent. Ieder heeft zijn eigen ideeën die hij vertegenwoordigt. Zo sta jij voor WAPF-voeding en logisch denken in de conspiracy. Klopt toch wat ik hier zeg?

Ja, dat klopt. Als ik alleen maar omgang zou hebben met mensen die het 100% met me eens waren was ik een eenzaam mens. :-)

Hoe zit het met het E-book van Henk: Zoektocht naar Gezondheid? Ben je het daar wel mee eens (ik weet niet of je weet wat er in staat)?

Ik heb het nooit gelezen en heb nu ook geen tijd om dat te doen, dus geen idee.

Mike

Ineens valt er een kwartje - je hebt het er wel al vaker over gehad, maar het kan soms wel even duren voor dat het kwartje daadwerkelijk valt.
Als die verhalen over de matrix en de gehele bullshit eromheen, dus de Saturnuskult, bestaat alleen echt voor de illuminatie die zich daarmee voeden. Zij geloven in Satan, Lucifer of hoe je het ook wilt noemen. Zij doen aan satanische offervieringen, zij hebben al die symboliek in de wereld gebracht waarmee zij waarheden verbinden -zij gaan uit van het boze op deze wereld. Vele mensen die, misschien goedbedoelend zijn, dragen dit uit in hun conspiracytheorien. Zij nemen dit over van de Illuminatie - zij denken dat ze een duistere waarheid op het spoor zijn gekomen. Zij proberen ons dit duidelijk te maken omdat ze in feite iets goeds voor ons willen doen, namelijk ons deze duistere wereld voorspiegelen zodat wij daar weet van krijgen en ons dan daartegen kunnen weren. Maar de shit is dat wij ons niet tegen zoiets kunnen weren.
Mocht zoiets echt waar zijn, dan zijn we verloren. De illuminatie gaat echter echt uit van deze materie, waar ook de Black Goo en Aliens en duistere machten deel van uit maken. Zij hebben de duivel als God.
Maar dit is niet waar, alleen zij geloven daarin en de 'goedbedoelende' komplotdenkers trappen in dezelfde val en denken dat ze een verboden waarheid gevonden hebben.
Het bestaat alleen niet in het echt, er is geen Satan en geen Lucifer en geen weet ik wat - het zijn de zieke zielen van de illuminatie/de zionisten die deze zelf verlichamen.
In feite hoeven we dus niet voor zoiets bang te zijn. Wel voor de wrede daden van deze zieke MENSEN. Maar het zijn deze mensen die slecht zijn en helaas gaan vele gewone burgers (dus niet zionisten) mee in deze duivels theorieën en krijgen daarvoor succes en rijkdom. Dit komt echter niet van de duivel maar gewoon dat deze mensen goed betaald worden door de hogere klasse om ons een leugen voor te houden.
Het leven is ontstaan door GOD, dus de levensvonk in feite - wij zijn daaruit ontstaan en wij zijn dus een deeltje van GOD. GOD is objectief en oordeelt niet, dus geeft geen mening over goed en kwaad, maar leven kan alleen goed gedijen door liefde en goedheid, dus daarmee kan ik dan concluderen dat GOD het goede in ons is. De mensheid heeft echter het kwade ontdekt en daardoor macht gekregen. Dit is dus een menselijke vondst en geen Duivel.
Klopt dit zo?

Nou, dat lucht op. Nu kan ik lekker ook van de Duitse kerstmarkten genieten, gewoon oppervlakkig, maar genieten. Dat moet ook zijn, het hoeft niet allemaal zo diepzinnig te zijn.Ik heb nu 2 weken vakantie, blijf wel thuis, maar relax eenvoudig. Wat een mooie eyeopener aan het begin van mijn vakantie.
:-)
Heerlijk!

Haha, soms moet je ook gewoon even vakantie nemen van het wakker worden. Doe ik ook hoor, even 'bewust onbewust' voor zover dit nog lukt ;-)

Ja, even bewust onbewust. Mooi gezegd. Ik merk wel dat dat niet helemaal meer lukt. Ik neem mijn open ogen nu overal mee naar toe. Van te voren kon ik uren snuffelen in de Mayrische Buchhandlung in Aken (6 etage's hoog).
Nu vind ik dat nog wel lekker, maar de shit is dat er voor mij geen boeken meer zijn die ik interessant vind. Ja, en in Maastricht (de mooie kerkboekhandel https://www.google.nl/search?q=domi...ved=0ahUKEwij046V18nJAhXHwA4KHSeYCR8Q_AUIBygB )
daar vind ik helemaal niets meer. Maar goed, ik ga toch lekker genieten, dan maar ongewild de beurs dichthouden, ook prima.

Helemaal waar. Ik ben op het moment zo gelukkig, met niets, maar helemaal opgelucht. Ik was er te diep ingedoken en zelf in de val getrapt. Maar goed, ook niet slecht, beter dingen in het leven afvragen dan met gesloten ogen lopen.
En hier kan ik altijd weer navragen en dat waardeer ik zeer.

Het is jammer dat op zulke conspiracy websites (niet die van jou Mike) vaak gesproken wordt in de moderne computer taal, zoals matrix en Firefox etc. Hier kan ik niet zoveel mee beginnen, vandaar dat ik in de val getrapt ben. Ze zouden gewoon beter in psychologische taal kunnen spreken. Wij zijn in een objectieve staat van zijn geboren, maar worden gevormd door allerlei ervaringen - school, opvoeding, vrienden/ peergroups, tv, mainstreammedia etc. Het is als het ware alsof wij een filter op ons hoofd hebben en alles wat we om ons heen beleven, komt in deze filter en wordt dus vervormd. Nog sterker, we nemen alleen dat in onze filter op wat we herkennen. Nou, dat is eenvoudige taal, dat begrijpt iedereen. Dus we zijn geprogrammeerd als het ware. Maar niet door een computer of Hologram, nee.. er is geen andere dimensie. Er is wel een objectieve waarheid en die te vinden is niet eenvoudig. Nou, waarom noemen die mensen van die conspiracy sites de dingen niet gewoon zo. Dan was ik niet in de val getrapt. En dan die taal over de Saturnusmatrix en de maan en weet ik veel wat allemaal - noem het gewoon psychologische programmatie. Dit is toch veel duidelijker.

Wat nog overheerst, helaas, is een mechanistisch wereldbeeld. Dat is ooit begonnen met het idee van een menselijk lichaam als klok. Dit zie je nog terug in de medische wereld, waarin ons lichaam wordt gezien als een verzameling onderdelen die vervangen kunnen worden. Ook wordt het bestaan van een ziel of bewustzijn ontkend, wat ons tot een soort biologische robots maakt. Het geeft tevens een beeld van een dood universum, waarin alles gebeurt op basis van toeval. Kortom, het is een materialistische visie waarin alle spiritualiteit ontbreekt. En jij weet denk ik wel wie dit in ons hoofd hebben geprent, of niet?

Mike

Denk ook aan David Icke, die voortdurend praat over 'consciousness' tegenover de 'body computer'. Ik heb hier van het begin af aan al moeite mee gehad.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan