Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
En als ik nu de bewoording nu niet-religieus maak? Jij gelooft in vrijheid? Ben je bereid te sterven voor waar jij in gelooft? Alle vrijheidsstrijd overal ter wereld gaat gepaard met slachtoffers. Beter om te sterven in vrijheid dan te leven in gevangenschap, toch?

Mike

Nee, ik wil leven.
Sterven lijkt me het ergste wat er is.
Natuurlijk is gevangenschap ook erg.
Ik vind dat artikel ook weer doemdenken. Er is geen alternatief dan sterven en een nucleaire oorlog die alles verwoest. Wat een uitzicht.
Denk jij dan dit wel helemaal waar is.
Deze persoon is toch ook zwaar op de hand.....???

Pardon….bedoelt diegene hiermee dat sterven niet erg is als je in de juiste GOD gelooft??????
Sorry, ik wil leven en niet een nucleair verwoeste wereld. Ik vind dit dus een verschrikkelijk verhaal. Erger dan al die verhalen die ik al gelezen heb.
Daar was de Black Goo nog niets bij.

'dont be angry on me, i have a job to do', zou imran hosein zeggen.
Misschien vind je het een absurd verhaal, maar de realiteit is dat we ook in een absurde wereld leven. Zelfs als je eventueel 100 jaar wordt dit leven is vergankelijk; we gaan toch echt allemaal een keer dood, de manier waarop doet er dan niet zoveel toe. De essentie van het leven is, het erkennen van je schepper.

“En Ik (Allah) heb de djinns en mensen slechts geschapen om Mij (alleen) te aanbidden.”
(Soerat ad-Dhaariyaat: 56

Dit is de visie van irman hosein, die gebaseerd is op islamistische overleveringen waarin veel symbolisme in zit; dus ze zijn op verschillende manieren interpreteerbaar. Het feit is wel dat hij het opvallend vaak in het verleden bij het juiste eind heeft gehad. Dus deze man is gezegend met een spiritueel inzicht wat velen niet hebben. Hij is ook die pionier in dit onderwerp wat betreft de eindefase in de islamistische eschatology.

Geloof mij maar, als deze lui daadwerkelijk hun nachtmerrie op deze wereld neerzetten, dan is de keuze tussen in vrijheid sterven of in gevangenschap leven snel gemaakt. Heb je nog niet genoeg geleerd vaq de geschiedenis, alleen al van de laatste eeuw? In Armenie spijkerden ze jonge meisjes LEVEND aan kruizen nadat ze verkracht waren. In Oekraine lieten ze MILJOENEN mensen verhongeren door hun oogsten en vee te vernietigen. Denk aan de goelags van Stalin en de concentratiekampen van de nazi's. Denk aan de 3 assymetrische oorlogen in Gaza in 2008, 2012 en 2014 en de slachtpartijen in Libanon in 1982 en 2006, of de Nakba in 1948. Kijk naar de kliling fields van Pol Pot in Cambodja. Hoeveel meer voorbeelden heb je nog nodig om te weten dat deze rotte appel de vijand is van de GEHELE MENSHEID en dat deze bestreden dient te worden, ook al kost het mensenlevens!

Wat zizou beschrijft is geen doemdenken, het is een realistische schets van deze uiterst zieke lui die in de (recente) geschiedenis al hebben laten zien tot welke ongekende wreedheid en wangedrag zij in staat zijn. Ik vind het zeer verhelderend dat er een islamitische intellectueel is die klip en klaar zegt waar het op staat. Zoals ik al eerder schreef:

Christenen moeten weer terug naar hun oorspronkelijke missie om deze lui met man en macht te bestrijden, de islamieten weten tenminste nog wie hun vijand is!

Dit is ook exact wat zizou schrijft! Zionistische christenen zijn net zo min echte christenen als ISIS-strijders moslims zijn. Ze werken allemaal voor dezelfde baas, of ze zich hier nu bewust van zijn of niet. Het is dan ook niet ondenkbaar dat er met de oorspronkelijke islam of met het oorspronkelijke christendom niet zoveel mis was en dat ook deze twee religies zijn gekaapt door dezelfde lui. De profeet Mohammed heeft in het midden-oosten orde op zaken gesteld nadat deze zelfde lui perversiteit, renteheffing en ander verwerpelijk gedrag tot gemeengoed hadden gemaakt. Jezus joeg ze de tempel uit en werd boos toen een gouden kalf werd aanbeden. Al 2000 jaar zijn deze lui hun agenda aan het verwezenlijken en het is geen doemdenken om in woorden te beschrijven wat hun gestoorde plannen zijn.

Bovendien maakt zizou duidelijk dat de strijd nog niet gestreden is! De enige hoop voor wereldvrede is momenteel Rusland, dat zijn werkelijk de enigen die kalm en beheerst, maar resoluut handelen en deze agenda dwarsbomen. Dit hebben ze altijd al gedaan en het gebeurt ook nu weer. Ook interessant om die 1 oog-symboliek in de hedendaagse populaire cultuur op deze manier uitgelegd te krijgen. Kortom, ik vind de post van zizou zeer interessant en het verheugt mij om dit moslim-standpunt verwoord te zien. De christenen houden zich juist angstvallig stil!

Mike

Zizou, je hebt het voor mij echt nog eens goed verduidelijkt! Ik volg deze thread al vanaf het begin. Ik ben totaal niet religieus, maar jouw uitleg zorgt ervoor dat ik weer een stuk wakkerder wordt. Ik ga steeds meer de rode draad zien. Zizou en Mike bedankt!

Ik wil niemand hier neerzetten met de intentie dat ik het niet geloof. Dus mocht dat zo overgekomen zijn, dan mijn excuses hiervoor.
Dat was niet de bedoeling.
Alleen, tja ik hang aan het leven. Niet dat ik excessief leef of zo, nee hoor ik leef best wel een saai leven, maar het is me veel waard. Ik moet bekennen dat ik een ongelooflijke angst heb voor de dood. Altijd al gehad. Ik moet er ook niet over nadenken dat mijn ouders sterven, ik weet niet of ik dat aankan. Daarom heb ik de gehele weg van de psychologische ontwikkeling afgelegd, maar ik geloof dat het op dat punt niet heeft gebaat.
Ik vind de dood zo gruwelijk, echt afschuwelijk. Daarom wil ik gezond blijven en blijf steeds goed gehumeurd om door te kunnen gaan.
Ik zal dat verhaal over Sheikh Imran Hosein nog eens op mijn gemak gaan lezen en kijken of ik er iets op YouTube over vind.
Dus nogmaals, het was geen kritiek of negatief bedoeld. Alleen maar angst.

Dorothé

Godsgeschenk, mijn vrouw leest momenteel Het Tibetaanse boek van leven en sterven van Sogyal Rinpoche. Misschien iets voor jou, het schijnt veel mensen afgeholpen te hebben van hun angst over de dood. Het leest makkelijk weg.

Hier een artikel van een christelijke zionist over Gog en Magog:

http://www.habakuk.nu/achtergronden/item/3869-is-erdogan-de-gog-van-magog

Het mag duidelijk zijn dat ik het niet eens ben met de conclusie van de auteur dat Israel onze enige hoop is, maar hij stipt wel een interessant punt aan:

Magog zou slaan op de Kaukasus en Gog is een leider uit dat gebied. Recep Erdogan, de leider van Turkije, komt uit Georgie. Is hij de Gog (leider) uit Magog (Kaukasus)? Het zou verschillende zaken kunnen verklaren:

Rusland is het land in de Kaukasus dat momenteel als de zetel van Satan (Magog) wordt aangeduid. Niet letterlijk, maar het wordt wel voortdurend gedemoniseerd in de media. In werkelijkheid is het het oude Khazaarse rijk tussen de Zwarte Zee en de Kaspische Zee dat Magog genoemd kan worden. En de Khazaren willen het terug!

Begin vorige eeuw wisten de Donmeh (joden die in Spanje vervolgd werden en naar Turkije vluchtten) de seculiere staat Turkije op te richten. Zij hebben handig gebruik gemaakt van de chaos van de eerste wereldoorlog om een genocide aan te richten onder christenen in het buurland Armenie. Iets soortgelijks gebeurde in Rusland met de bolsjewistische revolutie en ook daar waren de pijlen gericht op christenen.

Rusland onder Poetin is niet langer onder controle van de crypto-joden, maar Turkije wel. Met Netanyahu in Israel en Erdogan in Turkije kan de gehele Levant worden veroverd en in het verlengde daarvan het oude Khazaarse rijk in de Kaukasus worden hersteld. Dan moeten ze echter wel afrekenen met Assad en Poetin, die een streep door de rekening hebben gezet.

Eens te meer wordt duidelijk wie de werkelijke vrienden en vijanden van de mensheid en wereldvrede zijn!

Mike

En het wordt nog interessanter als je bedenkt dat de oude naam voor Palestina...Kanaan is! We hebben dus Kanaan (nu dus Israel) aan het ene uiterste van de Levant en de Gog uit Magog (Erdogan) aan de andere kant van de Levant. Ertussenin ligt het islamitische midden-oosten. Vind je het gek dat ze het daar niet zo op zionisten hebben? Zoals gezegd, zij weten wie hun vijand is!

Mike

Hoi Mike, over Pim van Lommel heb ik vaker al gehoord.
Ja, mijn angst is zo diep, dat alleen al aan de dood denken, mij laat huiveren.
Vannacht heb ik de gehele nacht nachtmerries gehad, dat ik dood was. Het rare was dat ik inderdaad wel nog bewustzijn had en ik kon communiceren met dit bewustzijn met mijn ouders. Wat een rare droom.
Ik moet me er misschien toch eens meer mee bezig gaan houden. Alleen, lezen over de dood vind ik ook al erg.
Dood is zo definitief.
Nu ben ik nog niet zo heel vaak met de dood in aanraking geweest en heb nog nooit een dood persoon gezien (niet willen zien). Wel mijn kater die 4 jaar geleden gestorven is. Die kreeg ik dood in mijn handen geduwd door de dierenkliniek. Ik was helemaal verdwaasd. Dit heeft me heel lang beziggehouden, ik kon het niet accepteren.
Het meeste angst heb ik voor het sterven van mijn ouders. Ik weet niet of ik dan nog wel gewoon verder kan gaan met mijn leven.
Ja, het is heel raar en afwijkend, maar ik heb dat gevoel zo.

Dood is helemaal niet definitief. Lees het boek van Pim van Lommel! En als de dood zo afschrikwekkend voor je is, moet je je des te fanatieker inzetten tegen de doodscultus die onze machtshebbers aanhangen!

Mike

Dank je.
Ja, dat inzetten, dat probeer ik al op mijn manier te doen door me op allerlei manieren te informeren. Daarom houd ik me er zo mee bezig op dit forum en probeer de gezondheidstips hier om te zetten. Dat is de reden.

Ik ga me in ieder geval informeren over dat boek van Pim van Lommel.

Ik ga nu naar mijn ouders - mijn vader is jarig.
Vanavond kan ik weer reageren.
Tot dan.
Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug