Geloof mij maar, als deze lui daadwerkelijk hun nachtmerrie op deze wereld neerzetten, dan is de keuze tussen in vrijheid sterven of in gevangenschap leven snel gemaakt. Heb je nog niet genoeg geleerd vaq de geschiedenis, alleen al van de laatste eeuw? In Armenie spijkerden ze jonge meisjes LEVEND aan kruizen nadat ze verkracht waren. In Oekraine lieten ze MILJOENEN mensen verhongeren door hun oogsten en vee te vernietigen. Denk aan de goelags van Stalin en de concentratiekampen van de nazi's. Denk aan de 3 assymetrische oorlogen in Gaza in 2008, 2012 en 2014 en de slachtpartijen in Libanon in 1982 en 2006, of de Nakba in 1948. Kijk naar de kliling fields van Pol Pot in Cambodja. Hoeveel meer voorbeelden heb je nog nodig om te weten dat deze rotte appel de vijand is van de GEHELE MENSHEID en dat deze bestreden dient te worden, ook al kost het mensenlevens!
Wat zizou beschrijft is geen doemdenken, het is een realistische schets van deze uiterst zieke lui die in de (recente) geschiedenis al hebben laten zien tot welke ongekende wreedheid en wangedrag zij in staat zijn. Ik vind het zeer verhelderend dat er een islamitische intellectueel is die klip en klaar zegt waar het op staat. Zoals ik al eerder schreef:
Christenen moeten weer terug naar hun oorspronkelijke missie om deze lui met man en macht te bestrijden, de islamieten weten tenminste nog wie hun vijand is!
Dit is ook exact wat zizou schrijft! Zionistische christenen zijn net zo min echte christenen als ISIS-strijders moslims zijn. Ze werken allemaal voor dezelfde baas, of ze zich hier nu bewust van zijn of niet. Het is dan ook niet ondenkbaar dat er met de oorspronkelijke islam of met het oorspronkelijke christendom niet zoveel mis was en dat ook deze twee religies zijn gekaapt door dezelfde lui. De profeet Mohammed heeft in het midden-oosten orde op zaken gesteld nadat deze zelfde lui perversiteit, renteheffing en ander verwerpelijk gedrag tot gemeengoed hadden gemaakt. Jezus joeg ze de tempel uit en werd boos toen een gouden kalf werd aanbeden. Al 2000 jaar zijn deze lui hun agenda aan het verwezenlijken en het is geen doemdenken om in woorden te beschrijven wat hun gestoorde plannen zijn.
Bovendien maakt zizou duidelijk dat de strijd nog niet gestreden is! De enige hoop voor wereldvrede is momenteel Rusland, dat zijn werkelijk de enigen die kalm en beheerst, maar resoluut handelen en deze agenda dwarsbomen. Dit hebben ze altijd al gedaan en het gebeurt ook nu weer. Ook interessant om die 1 oog-symboliek in de hedendaagse populaire cultuur op deze manier uitgelegd te krijgen. Kortom, ik vind de post van zizou zeer interessant en het verheugt mij om dit moslim-standpunt verwoord te zien. De christenen houden zich juist angstvallig stil!
Mike