Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ja, da's waar.
Maar ze weten toch al alles van me via het internet (van wat ik opzoek - want zoals ik al vaak gezegd heb, heb ik geen Facebook en Co, alleen LinkdIn) en ik denk dat ze me wel in de gaten houden omdat ik op heel veel Conspiracy sites ga en YouTube filmpjes hierover bekijk. Dus dat kan niet ongemerkt zijn gebleven. Maar goed, ik doe niets verkeerd, geef geen lezingen hierover, dus...laten we maar het beste hopen.

Ik had die uitzending van Zembla ook gezien. Het was nog wat erger dan ik had gedacht. Zojuist uBlock geïnstalleerd om advertenties en trackers te blokkeren.

Staat in bovenstaande link van Godsgeschenk uitgelegd.

Mark

Ik had hierboven er al over geschreven. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Hier ook nog een video erover (die ik nog niet gezien heb, dus ik weet er werkelijk niets van). Loont het zich om zich daarin te gaan verdiepen of is het onzin?

(even afgezien van de vlinder rechts in beeld. Wat die daar moet weet ik niet???? Maar de ondervrager Jo Conrad heb ik al in meerdere video's gezien en het lijkt me geen dommerik)

Dank je Cholesteroliscool.

Ik heb nu ook de video bekeken. Het blijft een sterk verhaal. Maar als het waar is, dan klopt het dat het kunstmatig leven is. Dit wordt hier ook nog eens uitgelegd:

Soms weet ik niet meer wat waar is en wat niet en in wat voor een wereld wij leven. Soms wens ik me dat mijn "ogen weer dicht gaan omdat dat aangenamer was". Toch ben ik blij dat ik ontwaakt ben, maar het is zo een ongelooflijk enge wereld die zich voor mijn ogen openbaart. Steeds meer info en steeds raardere. Soms wil ik gewoon leven en naïef zijn, de kerstmarkten bezoeken en genieten. Maar ik wil nu ook steeds meer weten en er steeds dieper induiken. Alleen wil ik geen onzin geloven, vandaar dat ik de ongelooflijke dingen hier even voorleg.

Dorothé

Dank je wel.
Ik ben op het moment verschillende video' van hem aan het bekijken. Het verontrust mij zeer.
Nu ga ik deze bekijken;

Ik zal jouw link ook bekijken.

Dorothé

Ik vind steeds meer info erover
http://gedachtenvoer.nl/page/Morgellons-fibers-in-Chemtrails.html

trouwens, dit is een interessante website
http://gedachtenvoer.nl/index.html

Disinfo-artiest! De weggever is aliens, lees dit:

https://lipstick-and-war-crimes.org/thoughts-on-harald-kautz-vella-black-goo-cosmology/

Mike

Dorothe, je begeeft je op een fout spoor met al die mind control en multidimensionale werkelijkheid. Je verdoet je tijd hieraan en het levert alleen maar angst en onzekerheid op, alsof we dat al niet genoeg hebben op deze wereld. Deze valse profeten hebben overal een antwoord op en zijn alleen maar bezig met het schetsen van al dan niet fictieve problemen, zonder dat ze oplossingen bieden. Ik kan alleen maar verwijzen naar wat ik 2 weken geleden al schreef:

https://www.fatsforum.nl/topic/agenda-21/page/10/#post-142572

Mike

Dank je Mike.
Maar hoe kan het dan dat toch ook veel geloofwaardige personen deze info ondersteunen zoals
Martin Vrijland
en nu dus ook Henk Mutsaers.
Ik dacht dat jij ook goed was met Henk Mutsaers.
Hebben jullie dan niet dezelfde opvattingen?
Of is het zo, wat je al een keer gezegd hebt, dat er waarheid is maar ook onwaarheden. Dus deze mensen verkondigen waarheden, maar net zo goed onwaarheden.
Klopt dat?
Dan is het wel heel moeilijk om daar de grens tussen te trekken.
Hoe kan men dat weten?
Dank je.
Dorothé

Maar hoe kan het dan dat toch ook veel geloofwaardige personen deze info ondersteunen zoals
Martin Vrijland
en nu dus ook Henk Mutsaers.
Ik dacht dat jij ook goed was met Henk Mutsaers.
Hebben jullie dan niet dezelfde opvattingen?

Henk en ik hebben niet altijd dezelfde opvattingen. Ook Martin Vrijland heeft het m.i. niet bij het rechte eind. Het ligt eraanhoe goed je bullshit-radar is ontwikkeld en zoals je ziet kan het zelfs de besten overkomen.

Of is het zo, wat je al een keer gezegd hebt, dat er waarheid is maar ook onwaarheden. Dus deze mensen verkondigen waarheden, maar net zo goed onwaarheden.
Klopt dat?

Tussen de waarheden in gesanchwiched vind je de grootst mogelijke bullshit. Deze lui verhogen hun geloofwaardigheid door ook deels de waarheid te verkondigen, zodat je sneller valt voor hun leugens. Het zijn poortwachters (gatekeepers).

Dan is het wel heel moeilijk om daar de grens tussen te trekken.
Hoe kan men dat weten?

Twee duidelijke weggevers:

1. Zwaar op de hand. Uitsluitend bezig zijn met problemen en de lezer/kijker/luisteraar het gevoel geven dat deze volkomen machteloos staat. De indruk wordt gewekt dat de NWO oppermachtig en alwetend is en alle gaten heeft dichtgetimmerd.
2. Aliens. Altijd weer die aliens. Ook dat maakt mensen machteloos, want als we worden gemanipuleerd door buitenaardse wezens, wat valt daar dan aan te doen? het neemt elk geloof weg in de individuele en gezamenblijke kracht van ons aardbewoners

Mike

Dank je.
Je gelooft dus niet in Black Goo. Maar wat is met de morgellons?
Kan zoiets niet d.m.v.. Chemtrails?

Even ter verduidelijking:
Info over Aliens, is disinfo (dat weet ik van je, dat je er zo over denkt)

Info over Mind Control is tot op zekere hoogte waar, dus het kunnen afluisteren door muren heen en mensen manipuleren d.m.v. andere gedachten is niet waar, wel de ouderwetse Mind Control zoals we ze kennen in de psychiatrie en nu d.m.v.. de TV etc.

Info over holografisch wereld is niet waar, dus we zijn niet geprogrammeerd.

info over Archonten etc. is niet waar, wel de bloedlijnen van de zionisten is waar. Dus het zijn mensen en geen andersoortige wezens.

Wat is met de mindcontroloffers in de showbusinesswereld, zoals ook bij Walt Disney, mindcontroloffers zoals Britney Spears. Verder Hogepriester zoals Madonna?
En dan die mensen die beweren dat ze een sexslaaf zijn voor de machtigen der wereld?

Wel veel vragen, en terwijl je nog wel gezegd hebt dat je het druk hebt. Als je nu niet kan beantwoorden, geen probleem. Het zou wel fijn zijn als dan op een later tijdstip misschien wat 'zand' uit mijn ogen gewreven kan worden.
Gezond leven d.m.v. goede voeding WAPF kan ons grotendeels helpen en een gezonde mind - klopt dat. Zoals je ook al gezegd hebt, dat we ons daarmee kunnen beschermen tegen de chemtrails.

Dank je.
Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan