Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ik zit hier al sinds 2004 diep in, heel diep. Alles wat ik sindsdien te weten ben gekomen is zo veel dat ik het hier niet eens volledig kwijt kan.

Mike

Tijdens het zien van de docu over Snowden vroeg ik me telkens al af: "waarom mogen wij dit zien?". Had al zo'n donkerbruin vermoeden dat het hier ging om angstzaaien, zo van "pas op, we houden u in de gaten!". Moest ook telkens aan Orwell denken.

Mike, hoe moet ik overigens die meneer Trump zien? Is hij een afleidingsmanoeuvre?

Trump is een useful idiot. Hij is een bliksemafleider, maar hij beseft niet dat hij ingezet wordt als joker want zijn ego is te groot.

Mike

Daar gaan we weer: de elite heeft alles onder controle en iedereen spant samen, dus alle gaten zijn gedicht. Marie Le Pen is geen gecontroleerde oppositie en haar standpunten wijken in positieve zin af van die van haar vader. Hollande heeft de terreurkaart gespeeld op 13 november om te proberen stemmen weg te trekken van Le Pen. De verkiezingsuitslag laat vooralsnog zien dat hij hier niet in is geslaagd. Geert Wilders is absoluut gecontroleerde oppositie en zijn banden met zionisten zijn aantoonbaar. Van De Winter weet ik het eerlijk gezegd niet. Trump zie ik als een egocentrische figuur met te veel geld, die inspeelt op populaire sentimenten onder de bevolking maar eigenlijk niet weet waar hij het over heeft omdat hij in een kokon leeft. Niet alles wordt beheerst door de elite, maar zij reageren wel snel met het kapen van spontane stromingen vanuit de bevolking.

Mike

Ik kan me wel in die artikelen van die Micky vinden, Dorothe, ik denk dat je nu een waardevol spoor hebt gevonden. Hij zou een soortgelijk antwoord hebben gegeven als ik doe in bovenstaande post. Het idee dat de elite werkelijk alle hoeken en gaten heeft gedicht en dat er geen ontsnappen meer aan is is exact wat ze je willen laten geloven. Micky schrijft ook terecht dat de werkelijke revolutie een bewustzijnsrevolutie is en dat we hier 100% zelf bij zijn.

Mike

Welke oplossingen biedt Martin Vrijland? Hij beschrijft alleen maar problemen op zo'n manier dat er geen enkele uitweg mogelijk is!

Mike

Fijn Mike dat je dit even zegt.
Ik denk dat ik hem ook best wel goed vind. Toch ben ik ook weer rare dingen tegen gekomen.
Ik heb er nu even geen tijd voor, maar vanavond zal ik het aankaarten. We zullen daar samen dan wel weer uitkomen.
Fijne 3e advent gewenst,
Dorothé

Hier stelt Mike zich zelf even voor. Het is een sympathieke voorstelling, vind ik.
http://www.beyondthematrix.nl/2015/09/22/nieuwe-schrijver-op-btm-micky-van-leeuwen/

Hij zit dus ook op die site van Martin Vrijland, maar ze kunnen allemaal andere meningen hebben. Er zijn meerdere schrijvers.
Hij heeft ook nog een eigen website:
http://indigorevolution.nl/overir.html
Ik kan er nog niet veel over zeggen, heb nog te min van hem gelezen. Maar enkele zaken vond ik keigoed en dus ook wel weer wat rare dingen.

Dorothé

Soms kun je er niet omheen aannames te doen, maar er wordt zoveel gebazelt over theorieën en concepten dat je je goed moet afvragen waar je je tijd en energie in wilt steken Dorothé...

Even terug berichtte ik over de echte mening van het kerstfeest.
Ik denk echter dat het absoluut niet verkeerd is om kerst te genieten. Mensen zijn (vaak) gelukkig, gaan naar kerstmarkten, genieten eten en de sfeer etc. Wat is daar verkeerd aan? Laat het dan een complet andere betekenis hebben, nou en. De mensen weten dat niet en dus kunnen ze ook niet met hun geluksgevoelens de saturnusmstrix (??!!??) ondersteunen, er is dan geen negatieve energie.
Dus, mensen geniet gewoon ervan.

Wat ik denk dat echter niet goed is, is de extreme koopzucht in zo een tijd en dat de mensen steeds meer willen hebben. Voor veel kinderen zelfs, gaat het alleen maar om het krijgen, hoe duurder hoe beter.... Dat is een kwalijke zaak.

Waar ik niets mee kan beginnen, zijn teksten zoals deze:
http://indigorevolution.nl/Wat-doen-we-hier-en-vanwaar-al-die-tegenwerking-en-misleiding.html

over galactische Melkweg:
In de begintijd na het creëren van de Melkweg was onze galaxy het decor van grote kosmische oorlogen. Omdat elk sterrenstelsel een complete galaxy vertegenwoordig in samengeperste vorm, betekend dat ook dat er heel veel verschil in energie en opvatting was tussen de volkeren die de verschillende sterrenstelsels bevolkten, waarover later in dit artikel en in volgende artikelen meer informatie. Ik ga eerst even verder met de weg naar compressie. Om verder naar het 0-punt te geraken, het punt van complete integratie van alles wat we hebben ervaren binnen dit Universum, was het nodig om de Universele mannelijke en vrouwelijke energie nog verder te comprimeren. In de vorm van een sterrenstelsel. De Melkweg werd als het ware geïnjecteerd met de Universele mannelijke energie door deze mannelijke Universele energie te comprimeren in de vorm van een sterrenstelsel binnen de Melkweg. Dit sterrenstelsel was en is Orion. Orion heeft als archetype/kenmerken 'de jager', 'de verschaffer' en 'de beschermer'. Kenmerken die staan voor de vaderrol. De vrouwelijke Universele energie op haar beurt werd gecomprimeerd tot het sterrenstelsel Sirius. Het archetype/kenmerken van Sirius zijn 'loyaliteit', 'bescherming' en 'onvoorwaardelijke liefde'. De moederrol. Dit is diep verborgen kennis die op vele plekken op Aarde nog te vinden is, vandaar dus ook al die aandacht voor Orion en Sirius.

Dit vind ik voor mij allemaal zo ongrijpbaar. Ik kan in zoiets niet geloven.
Denk ik daar juist?
Of is dit de sterrenkunde....?
Als het symbolisch gezien moet worden, vind ik het nog okay, maar anders kom ik niet meer mee met deze info.

Hoi Mike, interessant dit over Kerstmis (en Pasen).
Ja, er zit een geheel andere symboliek achter, ik weet het.
Desondanks denk ik, als mensen dit feest genieten, dat dat niet slecht is. Weet je waarom ik dat denk: Omdat men als men gelukkig is, positieve energie ontwikkelt, en dat kan de illuminatie niet aftappen. Geluk is het tegenovergestelde van gevoelens zoals angst. Vandaar dat ik denk dat mensen die dit feest graag vieren, dat gewoon moeten doen als ze erdoor gelukkig zijn.

Ik ben vandaag niet naar Monschau geweest, maar gewoon naar Maastricht. Er waren Yurten (originele nomadententen) opgebouwd, met kacheltjes binnenin. Echt interesssant om deze tenten te zien en ik kon echt van de atmosfeer genieten. Ook nog een kerstboom gekocht. Tja, alle symboliek ten spijt, ik vind de kersttijd heel gezellig en geniet er gewoon van. Morgen ga ik naar Aken...

Kerst is een lichtfeest. Van oorsprong is het bedoeld om het terugkeren van het licht, de 'wedergeboorte' van de zon nadat deze is 'gestorven' en na 3 dagen (tussen 22 en 25 december) 'herrijst uit de dood', te vieren. Niets mis mee dus. Tenzij je de 'duistere' seizoenen herfst en winter in de context van een doodscultus plaatst natuurlijk.

Mike

Ja, ikzelf zie het als een positief feest.
Zeg, hierboven had ik het over de galactische Melkweg etc. en dat het voor mij abracadabra is.
Wat denk jij van zulke info? Eventjes naar boven scrollen en daar staat de tekst die ik bedoel?
Het is niet de bedoeling dat je daar nu meteen naar gaat kijken hoor. Als je tijd ervoor hebt, om even te kijken, ben ik al tevreden en het hoeft niet vandaag hoor.

Die Micky heeft voor mij meteen weer afgedaan met al die bullshit over de galactische federatie. Ik had het kunnen weten als het afkomstig is van de site van Vrijland!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan