Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Als ik het allemaal zo bekijk, zit overal deze symboliek van verlichting in. Kijk naar kerst (de lampjes overal en aan de boom) en het opsteken van kaarsen.

Klopt. Vanaf het aanbreken van de herfst viert de elite de duisternis, het 'sterven van de zon', met symboliek van bokken, Halloween en een wrede sint of kerstman die kinderen straft met een roe of in een zak laat verdwijnen. De herfst (harvest) is echter een oogstfeest en kerst is een lichtfeest, het heeft allemaal met seizoenswisselingen te maken.

Soms denk ik wel eens bij mezelf dat ik graag de kennis van de illuminatie zou hebben, ze zijn hoog intelligent. Ik kan daar best wel jaloers op zijn.

Die kennis ben je nu stukje bij beetje aan het opdoen. Het is juist zeer belangrijk dat je weet wat zij weten, want als je op basis van deze kennis hun omkeringen omkeert kom je weer terug uit bij de waarheid!

Mike

Waarom ziet men inderdaad overal die reptielenafbeeldingen? Heeft het te doen met een symboliek waaraan bepaalde eigenschappen zitten, zoals macht of sluwheid….?

En wat te denken het esculaapteken het zogenaamde wereldwijde symbool van de "geeeskunde"?

Over Lange Frans:

Waarom doet hij tegelijkertijd mee aan allerlei oenige TV-programma's? Hij vreet van twee walletjes. Deze rap bevat veel waarheid, maar verwijst ook naar ufo's en naar de docu Zeitgeist. Wantrouw Lange Frans, hij is een poortwachter!

Mike

En wat te denken het esculaapteken het zogenaamde wereldwijde symbool van de “geeeskunde”?

Klopt. De 'caduceus' is een slang die zich omhoog wikkelt om een magische staf. Dit is de zucht naar verlichting (spirituele groei) en tevens een symbool voor de kundalini-energie die langs de ruggengraat omhoog gaat en via je derde oog de kosmos in schiet. Het is ook het symbool van DNA.

Mike

Ik ga door met de waarheidsvinding tot ik alles weet. Jij zal misschien wel moe van mij worden, maar dan zeg je het maar.

:-)

En Femke, ik wist niet wie lange Frans was en heb dat nu bekeken. Werkelijk goed.
Ja en dat esculaapteken is ook interessant. Trouwens, wat mij nu invalt is, dat het gif van een slang gebruikt wordt in de geneeskunde en het werkt. Zoals heel veel gif van dieren en ook bijen.
Dan denk ik weer, wat is het leven toch perfect en geweldig. Alleen erg dat zulke psychopaten onze wereld kapot maken.

Oh en ik sprak net positief over Lange Frans - zo zie je maar...ik trap erin. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de hele persoon niet ken. Alleen dit lied (afgezien van Ufo's) vond ik toch wel goed. Voor de rest weet ik niet wat hij zo in het leven allemaal doet.

Dorothé

Nou troost je ik trapte er dus ook in, maar niet getreurd ook hier leren we weer van hè ;-)

Ik heb nu weer helder wat een poortwachter is en hoe geraffineerd het werkt!

Ook Ron Fontaine is erin getrapt, via hem bekeek ik het filmpje.

Yes, klopt.
Ja, ik denk dat heel veel mensen in zoiets trappen. Wat dat betreft zitten wij met Mike heel goed hier. Hij doorziet zoiets snel.

Die poortwachtersfunctie werkt twee kanten op:

Enerzijds gokt men erop dat door die buitenaardsen tussen de bedrijven door te vermelden de luisteraar hiermee aan de gang gaat en zichzelf verliest in dit dwaalspoor.

Anderzijds kan men altijd Frans wegzetten als 'aluhoedje' vanwege diezelfde aliens, mocht er al te veel consternatie ontstaan rondom dit nummer. Immers, als hij daarin gelooft, dan zal de rest ook wel een hersenspinsel van de beste man zijn.

Maar...men neemt hoe dan ook een gok! Jullie constateren terecht dat het nummer veel explosieve waarheden bevat. Zelfdenkende luisteraars die de aliens met een korreltje zout nemen kunnen op deze manier geprikkeld worden om verder onderzoek te doen!

Mike

Dan is het merendeel van deze mensen helaas een poortwachter, want bijna allemaal komt het thema Ufo's aan bod. Denk je dat deze mensen zelf daarin geloven?
Hoe komt men daarop en waarom kan zoiets niet waar zijn?
Ik weet dat je dat altijd zegt, en ik geloof je daarin.
Wat is jouw info hierover?

Dank je
Dorothé

Dat vraag ik me ook af Dorothé.
En kunnen we poortwachters herkennen aan hun geloof in ufo's?
Dat zou het selecteren van de juiste informatie van bepaalde personen eenvoudiger kunnen maken.

Over Lange Frans:

Waarom doet hij tegelijkertijd mee aan allerlei oenige TV-programma’s?

Mike, ik moet zeggen dat ik zelf ook gelijk dacht: in hoeverre is ook Lange Frans niet een pion.
Maar of het meedoen aan oenige programma's een waterdicht criterium is om de poortwachter aan te herkennen, dat weet ik ook niet.
Het belangrijkste is dat we erop bedacht zijn dat ze bestaan: de poortwachters, de marionetten en de "agenten provocateurs" of hoe je ze ook wil noemen en ook: waarom ze bestaan en wat men beoogt met de eventuele inzet van deze mensen.
Wie het wel zijn en wie niet is misschien niet eens het belangrijkste.
Ik hoorde Lange Frans ook zingen dat "het systeem" niet deugt en toen dacht ik: wat voor systeem wil jij er dan voor in de plaats hebben?
Voor we het kind helemaal met het badwater gaan weggooien, wil ik die vraag wel ook door hem beantwoord hebben.

Als je zit te wachten op kant-en-klare criteria om gatekeepers te herkennen moet ik je teleurstellen. Niet iedereen die in ufo's en aliens gelooft is automatisch een gatekeeper en niet iedere gatekeeper gelooft in ufo's en aliens.

De truc is om open-minded te blijven en altijd de mogelijkheid open te houden dat er buitenaards leven bestaat en zelfs dat er shape-shiftende reptilianen kunnen bestaan. Als het om creatie gaat is immers niets onmogelijk en liggen alle opties open.

Tegelijkertijd is een gezond wantrouwen op zijn plaats. Hoeveel bewijs is er van ufo's en aliens? Als ik de Discovery-kanalen mag geloven heel veel en ze zouden zelfs verantwoordelijk zijn geweest voor alle hoogstaande oude beschavingen ter wereld (en misschien ook daarbuiten). Hier is men al vanaf de jaren '50 mee bezig, o.a. via Hollywood maar ook natuurlijk Area 51.

Stel jezelf de vraag waarom we dit mogen weten, want we krijgen bijv. niet of nauwelijks via dergelijke zenders alternatieve info over global warming of 9/11, om maar 2 dwarsstraten te noemen. Hieruit zou je op z'n minst moeten opmaken dat we hier te maken hebben met een BEWUST dwaalspoor, bedoeld om ons te verwarren en indien nodig belachelijk te maken.

Maakt dit iedereen die dit verkondigt dan een poortwachter of geloven sommigen hier ook oprecht in? Vanwege de geraffineerdheid van de misleiding is het zeer wel mogelijk dat iemand als bijv. Lange Frans volledig oprecht is en naast vele waarheden ook die aliens-verhalen naar buiten brengt. Hij kan ook ingehuurde gecontroleerde oppositie zijn. Ik weet het niet, maar sta niet meteen klaar om anderen hiervan te beschuldigen. De poortwachtersfunctie kun je ook onbewust toebedeeld krijgen, waarmee je een 'useful idiot' blijkt te zijn. Hoe kan zo'n Lange Frans hiertoe worden verleid? Geld en aandacht. Hij heeft een manipuleerbaar ego, anders deed hij niet mee aan die hersenloze TV-programma's. Vraag jezelf ook af waarom hij zo'n nummer als Kamervragen mag maken en verkondigen op de landelijke radio. Dat zijn mijn 'kamervragen'!

Die open geest is belangrijk om niet in paranoide conclusies te vervallen. Anders deel je de wereld op in 'goeden' en 'slechten', terwijl er heel veel grijs gebied zit tussen zwart en wit. Het heeft heel veel te maken met de mate van bewustzijn waarop jijzelf en anderen zitten. Je zou het nummer van Lange Frans dus ook in je voordeel kunnen gebruiken om hier de bruikbare info uit te halen (deze zijn AANTOONBAAR!) en de niet-bruikbare links laten liggen, evenals de info van David Icke en anderen. Zelfs rechts-radicale sites hebben bruikbare info over zionisten.

Sluit dus niets uit, maar blijf alert en kritisch en volg je eigen intuitie!

Mike

Veaag jezelf ook af waarom hij zo’n nummer als Kamervragen mag maken en verkondigen op de landelijke radio. Dat zijn mijn ‘kamervragen’!

Hoi Mike, ja goed punt!
Tegelijk: bijv. Pim Fortuyn zat ook in allerlei oenige programma's, maar bij nader inzien was hij toch niet zo'n oen als ik toen nog dacht voor hij werd vermoord. Zelfde geldt voor Theo van Gogh, van wie overigens wel ook wordt beweerd dat hij een soort agent was, wat kan zijn: maar dan 1 met ook een eigen agenda ernaast nog op zijn minst. Anders zou ook die niet uitgeschakeld zijn.

Dank je. Ik ben eens benieuwd wanneer ik op dat niveau van kennis en intuitie zit, om hier een scheidslijn te kunnen maken. Het is niet gemakkelijk, omdat er geen definitief criterium is.

Zolang jij echter niet hier gaat beweren dat reptielen en Ufo's en aliens waarheid zijn, ga ik er niet verder in wroetelen.

Je zegt:
Stel jezelf de vraag waarom we dit mogen weten, want we krijgen bijv. niet of nauwelijks via dergelijke zenders alternatieve info over global warming of 9/11, om maar 2 dwarsstraten te noemen. Hieruit zou je op z’n minst moeten opmaken dat we hier te maken hebben met een BEWUST dwaalspoor, bedoeld om ons te verwarren en indien nodig belachelijk te maken.

Natuurlijk zijn er veel conspiracy schrijvers die En over aliens En over global warming en Co berichten. Meestal schrijven ze niet de bron erbij en is het dus maar wat de schrijver erover denkt. En dat is moeilijk om daar te onderscheiden en te weten van welk kanaal de info eigenlijk komt.

Jij schreef eerder:
1. Zwaar op de hand. Uitsluitend bezig zijn met problemen en de lezer/kijker/luisteraar het gevoel geven dat deze volkomen machteloos staat. De indruk wordt gewekt dat de NWO oppermachtig en alwetend is en alle gaten heeft dichtgetimmerd.
2. Aliens. Altijd weer die aliens. Ook dat maakt mensen machteloos, want als we worden gemanipuleerd door buitenaardse wezens, wat valt daar dan aan te doen? het neemt elk geloof weg in de individuele en gezamenlijke kracht van ons aardbewoners

Natuurlijk zijn we bij aliens machteloos. hierboven schrijf je echter
De truc is om open-minded te blijven en altijd de mogelijkheid open te houden dat er buitenaards leven bestaat en zelfs dat er shape-shiftende reptilianen kunnen bestaan. Als het om creatie gaat is immers niets onmogelijk en liggen alle opties open.
Hoe kunnen zulke poortwachters dan positief over aliens berichten?
Misschien is deze vraag wel dom - ik weet het niet.
Ik houd me maar aan jouw opinie, zolang ik dat zelf nog niet kan onderscheiden.

Dorothé

Even een aanvulling op mijn eerdere schrijven: nu lees ik net dat de moord op Theo van Gogh een "set-up" was (waarbij in feite geen sprake was van een heuse moord, maar van een gespeelde moord): ook daar zou ik niet van staan te kijken: ook bij Friso: weet ik ook niet of die nu echt dood is of dat hij gewoon alleen dood gewaand is voor de buitenwereld. Van Hitler wordt dat ook gezegd. http://www.martinvrijland.nl/2014/1...an-gogh-een-joods-complot-van-list-en-bedrog/

Ik heb daar nu eens opgelet.
Onderdaan de tekst die je geplaatst hebt, Dorien, staat
Bron linkvermeldingen: wijsman-genealogie.nl, Wikipedia, Wikipedia, labienaimee.nl, gahetna.nl, Literatuurplein.nl, truthtellers.org

Hier kan men dan uiteindelijk conclusies aan verlenen.

:-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan