Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
https://irmaschiffers2014.wordpress.com/2015/12/13/wat-er-werkelijk-gebeurde-tijdens-de-klimaat-top/

Hoi Mike,
ja Micky heeft ook wel interessante zaken, maar ik ben blij dat jij dit ook als bullshit ziet. Ik was het aan het lezen en dacht meteen: Bullshit. Vandaar dat ik het weer even hier vroeg.

thanks
Dorothé

ik heb in het begin ook veel sites bekeken Dorothe. Nu maak ik het mij makkelijk en lees ik alleen hier. Heb je dit topic al eens vanaf pagina 1 gelezen? Zeker de 1e 100 pagina's zijn erg interessant. Dit houdt je wel even bezig ;)

Hoi naief,
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben.
Dit is en blijft mijn favoriete site!! (Groot compliment voor dit alles hier)

Nee, ik heb niet van het begin gelezen. Ik weet niet hoelang ik hierin geïnteresseerd ben. Vorig jaar kerst was dat nog niet zo. Dus nog niet zo waanzinnig lang.
Ik kan nog niet alle Bullshit van waarheid onderscheiden, maar het begint toch wel te komen.
Ik vind dat ik er in die tamelijk korte tijd, toch wel diep ingedoken ben en al veel te weten gekomen ben.

Dorothé

Hoi Mike,
Je schrijft dat je al heel lang in die materie zit.
Heb jij al vanaf het begin een "bullshitradar" gehad, of heeft zich jouw inzicht met de tijd ontwikkeld?

Dorothe, het is idd niet verkeerd om lange draadjes zoals Syrie en De relatie tussen mensen en varkens eens van begin tot eind door te spitten.

In antwoord op je vraag over de bullshit-radar:

Net als Micky schrijft heb ik ook nooit gepast in de matrix. In 2004 lag mijn broer in een echtscheiding en hij had mij gevraagd om actief te worden op zijn Engelstalige forum omdat hij andere dingen aan zijn hoofd had. Eerst ging het over of (mee)roken verboden moest worden en of je nu wel of niet bij McDonald's moet eten, dat soort dingen. Ik nam toen al stelling in en dit zorgde in korte tijd voor veel leven in de brouwerij en mijn broer was blij met mijn deelname!

Totdat in mei 2004 mijn broer een topic startte dat hij 'Shocked!' noemde. Op het nieuws was toen net bekend geworden dat Nick Berg, een Amerikaan, met een mes was onthoofd door Al Qaeda in Irak. Mijn broer is op het internet het complete filmpje van die onthoofding gaan kijken en uitte op zijn forum zijn schok en afschuw hierover.

Ik ben toen ook op zoek gegaan naar die beelden en stuitte op de zoektermen 'Nick Berg Beheading Fake' en 'Nick Berg Beheading Hoax'. Nieuwsgierig geworden klikte ik de gedetailleerde analyses van deze gebeurtenis aan en las dat Nick Berg onbeweeglijk en zwijgzaam onderging hoe zijn kop eraf werd gesneden en er geen druppel bloed had gevloeid en dat dit toch wel heel toevallig net na het schandaal in de Abu Ghraib-gevangenis kwam, waar Amerikaanse militairen Iraakse gevangen op beestachtige manier hadden gemarteld en vernederd, en in een verkiezingsjaar waarin George Bush herkozen wilde worden. Er is nog veel meer mis met de beelden van deze 'onthoofding', maar ik geef nu de verkorte versie.

Mijn reactie was dan ook geen afschuw en schok, maar ik verwees op mijn broers forum naar deze analyses en riep op om nuchter en kritisch te blijven. De meeste forumleden vonden mij een aluhoedje en trapten met beide benen in deze 'psy-op', wat niet voor niets staat voor 'psychological operation'.

Toen was het hek van de dam voor mij. Dat hele 9/11-verhaal zat me intuitief al vanaf het begin niet lekker en dus begon ik dit te onderzoeken, vaak in m'n eentje 's avonds en tot diep in de nacht. Toen gingen mijn ogen pas echt open en ook hierover begon ik te posten op dat forum van mijn broer. Diegenen die ik nog niet had weggejaagd met mijn eerdere posts over Nick Berg haakten nu definitief 1 voor 1 af, want dat was pas echt een brug te ver voor hen.

Ik besloot toen mijn broer te bellen om mijn verontschuldigingen aan te bieden, maar hij liet weten er door zijn scheiding toch al helemaal geen zin meer in te hebben en dus bood hij me aan om een geheel nieuw forum te beginnen, waarop ik al dit soort dingen kwijt kon. De naam van dit forum werd...ConspiracyDiscovery! Tot het najaar van 2006 ben ik hierop vrijwel dagelijks actief geweest, tot ook ik besloot hiermee te stoppen.

Waarom stopte ik? Ik was toen nog niet zo bewust bezig met mijn voeding en was vaak nog steeds tot diep in de nacht actief op het internet. Dit begon zijn tol te eisen op mijn gestel en ook mijn stemming. Ik liep leeg op alle negativiteit en het gevoel achter de feiten aan te lopen, omdat ik slechts beschreef en analyseerde wat 'ze' nu weer hadden geflikt zonder dat ik hier enig positief antwoord op had.

Via de alternatieve sites die ik bezocht was ik echter wel hier en daar te weten gekomen wat voor kracht voeding kan hebben. Dit was waar ik naar op zoek was: een 'wapen' waar ikzelf over kon beschikken om een positief alternatief neer te zetten! Vanaf de herfst van 2006 ben ik dan ook volop hier in gedoken en de rest is geschiedenis. De conspiracy-sites ben ik wel blijven volgen, maar minder intensief dan voorheen.

Sites waar ik vrijwel meteen op uitkwam waren de sites van Alex Jones, prisonplanet.com en infowars.com, en informationclearinghouse.info en toen al werd mijn favoriet whatreallyhappened.com van Mike Rivero. Alex Jones was toen nog niet de rechts-radicale christelijke conservatief die hij nu is en ik heb veel van hem opgestoken. Die andere twee sites zijn nog steeds zwaar OK. Je kunt dus zeggen dat ik instinctief meteen het kaf van het koren heb weten te scheiden en toen al beschikte over een goede bullshit-radar!

Idem met de voeding. Twee boeken die in 2007 mijn leven hebben veranderd zijn Nutrition and Physical Degeneration van Weston A. Price en Sea Energy Agriculture van Maynard Murray. Beide boeken zijn door mijn toedoen inmiddels uit in een Nederlandse vertaling. Ook hier zie je dat ik vrijwel meteen uitkwam op de juiste informatie.

Dit is ook waarom ik voortdurend vraag om te vertrouwen op mijn intuitie. Zoals vaker gezegd VOEL ik vaak dat er iets niet deugt, maar beschik pas later over de feitelijke informatie om mijn intuitieve gevoel te onderbouwen. Het universum regelt dan dat ik vroeg of laat op deze info stuit, heel wonderlijk.

Het is een lang verhaal geworden, maar het antwoord is kort en krachtig: ja, die bs-radar heb ik altijd gehad!

Mike

Mike, dank voor je uiteenzetting. Ben erg blij met jou verfijnde bs-radar, die van mij is ontwikkeling.

Vaak heb ik ook een duidelijk gevoel dat er bepaalde zaken niet kloppen, maar kan er dan de vinger niet echt opleggen.
Dat had ik met orgaandonatie en bijvoorbeeld de bangmakerij voor de zon. Dat heb ik nooit willen aanvaarden en ik bleef gewoon lekker zonder smeersels van de zon genieten. Pas nu snap ik waarom.....

Dorothé: jij komt er wel! Je bent zo heerlijk nieuwsgierig en leergierig en weet de dingen vaak ook zo goed te verwoorden! Dat is iets waar ik altijd een beetje moeite mee heb. Ga vooral door met al je vragen, ook anderen zoals ik, leren daar weer van.

Dorothé, ik bedoelde inderdaad eigenlijk dit topic:De relatie tussen mensen en varkens. Een heel goed topic om helemaal door te lezen, daar ben je wel een paar weken zoet mee.

Zo, net terug van Aken en de mooie "Weihnachts" atmosfeer genoten. Een mooie sprookjeswereld.
Mike, dank je wel voor dit duidelijk verhaal. Ik ben heel blij met jou en met je kennis en in het bijzonder jouw feeling voor de waarheid. Ik ga eens kijken wat dat voor een ander boek geweest is (Sea Energy Agriculture van Maynard Murray). Daar ben ik ook weer nieuwsgierig naar.

Medusa: Dank je voor je feedback. Ik vind jouw bijdrages ook zeer positief. Ben jij trouwens een man of een vrouw?

naief: ook jij bedankt. Ja, daar ben ik een tijdje terug mee begonnen. Maar ik wil alles tegelijk en opeens had ik weer andere dingen die mijn aandacht vroegen, en zo ben ik met dat topic gestopt. Ik weet wel dat ik in de zomer (mijn vriend was 3 weken op vakantie naar zijn ouders - ik moest dus alles zelf doen koken en inkopen en 's avonds laat zelf met de bus naar huis) en dan zat ik tot midden in de nacht de video's te bekijken. Dat waren die goede video's Whited out en ik vond ze interessant maar ook vreselijk. Ik was dus 's nachts alleen en had best wel angst voor enge dromen.
Ik denk dat ik die alternatieve sites maar eens ga laten en inderdaad doorga met deze draadjes. Ben jij trouwens een man of vrouw?

Nou mensen, dan gaan we maar weer door met lezen en bekijken. Ik kan ook niet tot een einde komen, het is als een verslaving. Dit heb ik echter altijd al gehad. Als me iets interesseerde, dan dook ik daar zo diep in dat ik daar wel jaren aan kon besteden en het ene boek na het andere kocht.

Groet,
Dorothé

Hier dat boek in het Nederlands:
http://koperengereedschap.nl/product/maynard-murray-levenskracht-uit-de-oceaan/

Maar ik denk dat ik eerst het boek van Daan de Wit ga bestellen (weet wat je eet).

Dorothé

Medusa: Dank je voor je feedback. Ik vind jouw bijdrages ook zeer positief. Ben jij trouwens een man of een vrouw?

Vrouw, 1961 ;-) Veel leesplezier met je nieuwe boek Dorothé!

Ik denk het ook niet.

Als ik het boek van David Icke lees, ontkom ik natuurlijk niet aan zijn reptielen en Archonten. Zo ook in zijn video's.

Ik houd natuurlijk in mijn achterhoofd dat het onzin is, maar het verhaal op zich is niet oninteressant.
Waarom ziet men inderdaad overal die reptielenafbeeldingen? Heeft het te doen met een symboliek waaraan bepaalde eigenschappen zitten, zoals macht of sluwheid....?

Hoi Medusa, leuk, ik dacht al dat je een vrouw was.
Begin januari wil ik iedereen even vragen die naar het congres gaat, of er interesse is voor een korte meeting op het congres. Zo kunnen we zien wie er achter een naam steekt. Misschien is dit wel een leuk idee.

Waarom ziet men inderdaad overal die reptielenafbeeldingen? Heeft het te doen met een symboliek waaraan bepaalde eigenschappen zitten, zoals macht of sluwheid….?

Dat zal ik je vertellen:

De slang (of draak) staat voor spirituele groei. De slang kringelt vaak omhoog en heeft vleugels of spuwt vuur (of allebei, zoals een draak). De vleugels staan voor anti-zwaartekracht en dus een hogere energie. Vuur staat voor licht (als hout brandt is het niet meer dan opgeslagen zonne-energie die vrijkomt). Het symbool staat voor het ontstijgen van het aardse.

Zoals met alles is dit natuurlijk weer op twee verschillende manieren uit te leggen. De Luciferiaanse interpretatie is dat God ons gevangen houdt in materie en dat onze enige uitweg het onstijgen van de materie is d.m.v. de dood. Dit maakt de slang of draak tot een symbool van de dood als 'bevrijding'. Het mag duidelijk zijn dat onze elite hier iets mee heeft:

NOwWaZf.jpg

Denk ook aan heksenverbrandingen waarbij vuur (verlichting) is gebruikt om mensen te 'bevrijden' via de dood. De naam Lucifer (lichtbrenger) hebben we al vaak genoeg hier behandeld en het is geen toeval dat je vuur aansteekt met een lucifer. De Griekse variant op Lucifer is Prometheus, die afdaalde naar aarde en vuur (verlichting) schonk aan de mens. Daarom houdt hij ook een brandende toorts vast, wat je ook terugziet in het Vrijheidsbeeld in New York en in de symboliek van de Olympische vlam (gestart door de nazi's). En dan is er natuurlijk nog de benaming Illuminati (verlichten).

Voordat het echter allemaal te duister wordt, bedenk dat dit oorspronkelijk allemaal gaat om spirituele verlichting en daar is in essentie niets mis mee!

Mike

Weer een geweldig duidelijke uitleg. Bedankt. Dat Davind Icke zich hierdoor laat pakken. Misschien wil hij zijn verhalen interessanter maken. Ik weet het ook niet.

Trouwens niet alleen New York heeft het eeuwige licht, ook Maastricht:
https://www.google.nl/search?q=eeuw...ved=0ahUKEwjbpJekxd3JAhVD8A4KHVkLDDkQ_AUIBygB
Alhoewel Onno Hoes (toen hij nog burgemeester was) de vlam alleen nog maar laat branden als men geld in een kastje werpt. Dus de vlam brandt niet meer.

David Icke gaat alleen maar mee in de negatieve uitleg van deze symbolen van verlichting en verzuimt om de positieve interpretatie hiervan te belichten. Helaas is hij teveel beinvloed door het gnosticisme, wat weer een occulte, hermetische spiritualiteit is gebaseerd op de Kabbalah.

Mike

Aha, duidelijk. Desondanks heeft hij veel goeds te melden en zal ik zijn reptielenverhalen met een korreltje zout lezen/horen. Zo ook zijn verhalen over het hologram, ik bekijk het op een psychologische manier.

Als ik het allemaal zo bekijk, zit overal deze symboliek van verlichting in. Kijk naar kerst (de lampjes overal en aan de boom) en het opsteken van kaarsen.

Wat ik nu ga zeggen, is misschien raar. Soms denk ik wel eens bij mezelf dat ik graag de kennis van de illuminatie zou hebben, ze zijn hoog intelligent. Ik kan daar best wel jaloers op zijn. ECHTER...zij gebruiken dit op een boze manier en dat bevalt mij natuurlijk absoluut niet. Maar de kennis van alles, vandaar verlicht, is geweldig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan