Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Heb deel 1 bekeken. Wat erg. Ik kan voelen dat hij door al die uitdagingen zijn ziekte wil uitdagen. Hij wil het leven en de dood uitdagen. Erg om te zien hoe hij lijdt en ik erger me aan de doctoren. Hoe nuchter ze alles mededelen, alsof ze zeggen dat iemand een verkoudheid heeft. Zo zonder invoelingsvermogen, zo koud. Ja, ik weet wel dat ze niet mee lijden kunnen en alleen maar meevoelen, maar dat ontbreekt ook.
En zo gaat het vele mensen. Velen maken deze weg op een andere manier mee. Schrijnend erg.

Dorothé

Ik zit nu Codes and Conspiracies te kijken op Discovery World over de absurde ancient astronauts-theorie en daarin wordt gehakt gemaakt van Von Daniken en Sitchen op basis van nuchtere en heldere argumenten. Heerlijk!

Mike

Je geeft er dan onbewust je energie aan, zonder te weten wat je werkelijk ziet. Dat is de energie van medeplichtigheid. Daarnaast nestelen zich negatieve boodschappen in je onderbewustzijn, die door jou als plezierig worden ervaren. Ook dat is medeplichtigheid.

Hoe krijg je die negatieve boodschappen er weer uit? Af en toe denk ik dingen, die ik helemaal niet wil denken. Maar ik krijg die gedachtes er maar niet uit. Jouw verhaal Mike zou wel een antwoord geven op hoe ik eraan kom. Maar nu nog eraf.

De werkelijke mind control is de controle over onze eigen geest. Controle over je geest is controle over je leven. Er zijn diverse oefeningen die je kunt doen om je geest te scherpen. Het heeft allemaal met focus te maken, je concentreren op wat belangrijk is en datgene wat er niet toe doet negeren. Als dit met informatieverwerking niet goed gaat kun je je zintuigen leren trainen of oefeningen doen om je 2 hersenhelften beter te leren samenwerken. Dit zijn FYSIEKE oefeningen die je helpen om een betere controle over je geest te krijgen en ook je denkprocessen helpen verbeteren.

Mike

Omdat ik geen topic vond, waar ik mijn nu volgende vraag in zou kunnen zetten, neem ik maar dit topic. Ik heb hier al zoveel vragen gesteld.

In een video had David Icke het over Ayahuasca en dat hij in contact kwam met moeder aarde.
In het videofilmpje van Mark Bos hoorde ik weer hierover.
Wat is dit precies...of eigenlijk meer de vraag: Is dit schadelijk - brengt dit iets - wat is jullie mening hierover...???

Dorothé

Dank je Mike.

En, ben je 2016 goed begonnen? Ik heel rustig aan, heb niets bijzonders gedaan.

Zeg, ik heb die tekst doorgelezen.
Wat denk jij zelf over dit spul. Denk je dat zoiets een goede ervaring is of vind je het een onzinnige hype of misschien zelfs wel gevaarlijk...?

Of heeft men om te ontwaken zoiets helemaal niet nodig? Heeft men meer gezonde voeding nodig en een gezonde dosis logisch verstand en goede bronnen die kennis verschaffen, zoals dit forum hier :-)

Dorothé

Natuurvolken hebben altijd gebruik gemaakt van 'hallucinerende' planten om dichter bij de goden te komen en hun geest te verruimen en hogere inzichten te verwerven. Zij deden dit echter vanuit een heilige intentie, het is heel erg belangrijk dat je dit vanuit een zuivere intentie doet. Hier in het westen zijn we spiritueel kreupel, waardoor we ofwel dergelijke middelen gebruiken om kortstandig te ontsnappen aan een werkelijkheid die we in onze neurotische staat niet aan kunnen of we denken een heilige intentie te hebben vanuit een zeverig New Age-gedachtengoed. Laatst zag ik een aflevering van Lauren! op TV, waarin ze meemaakte hoe een groep westerlingen de ayahuasca-ceremonie deed op het eiland Ibiza. Zelden zo'n stelletje mafkezen bij elkaar gezien!

Mike

Hoe zit de wereld echt in elkaar? De Corbett Report kwam deze week met deze uitstekende documentaire; "Hoe de olie industrie de wereld veroverde in al zijn facetten. - See more at: http://gedachtenvoer.nl/page/hoe-de-olie-industrie-de-wereld-veroverde.html#sthash.OY030TpB.dpuf

Zeer goed kort filmpje:

David Icke – Die geplante Zerstörung der europäischen Völker – Deutsche Untertitel

Dorothé

nou nou

http://axed.nl/waarzegster-die-911-voorspelde-heeft-slecht-nieuws-voor-europa-in-2016/#

Ik heb de documentaire Ancient Knowledge bekeken waar Paradogma eerder over berichtte.

Zeker wat mooie inzichten gekregen hierdoor, maar ik vond niet alles even geloofwaardig (of 'waar').

Een aantal dingen vielen me op:
- numerologie vond ik zeker op het gebied van verhoudingen (oppervlakte/afstanden) overtuigend uitgelegd, maar op het gebied van absolute afstanden vond ik het minder logisch. Er werd op een gegeven moment (rond 4:24:53) gesproken dat de diameter van de maan en de afstand van de maan naar de aarde en ook de snelheid van licht allemaal te herleiden zijn naar bepaalde getallen, in dit geval een code uit Openbaringen 13:18.

De afstanden in de docu worden uitgedrukt in mijlen en wel de mijl-standaard die pas in de vorige eeuw is vastgesteld. De mijl zoals die door de Romeinen voor het eerst is bedacht en gebruikt, heeft een andere afstand en er zijn nog andere mijl-standaarden.

M'n punt is: waarom zou het geheim van het universum zijn uitgedrukt in een eenheid die vorige eeuw pas is vastgesteld. Als er bijvoorbeeld van de oorspronkelijke mijlstandaard van de Romeinen was uitgegaan in de docu, dan kloppen die afstanden (en ook snelheid van het licht) niet meer.

- Niets wijst erop dat Edward Leedskalnin door middel van anti-zwaartekracht Coral Castle heeft gebouwd. Sterker nog: er zijn beelden opgedoken waarbij te zien is hoe hij de grote stenen met een takelsysteem optilt. Onder andere te zien in deze docu, waarbij ook niets overgelaten wordt van de theorieën die in Ancient Knowledge genoemd worden hierover.

Zo zijn de getallen die op de stenen staan, gewoon z'n immigration number en citizen's number.

Als je dit weet, dan moet de documentaire-maker dus een rijke fantasie hebben...

- De spreker aan het eind (wie is dat? John....) had een interessant verhaal. Begint op 4:38:00. Hij heeft het erover dat mensen makkelijk te controleren zijn. Grappig genoeg slaat dat dus ook op delen van Ancient Knowledge.

Benieuwd wat anderen van deze docu vinden.

Mark

Niets wijst erop dat Edward Leedskalnin door middel van anti-zwaartekracht Coral Castle heeft gebouwd. Sterker nog: er zijn beelden opgedoken waarbij te zien is hoe hij de grote stenen met een takelsysteem optilt. Onder andere te zien in deze docu, waarbij ook niets overgelaten wordt van de theorieën die in Ancient Knowledge genoemd worden hierover.

Dat magere mannetje moet dan wel over een immense fysieke kracht hebben beschikt! Filmmaker Chris White, die Leedskalnin 'ontmaskert', is een conservatieve christen en deze lui geloven zelf in wonderen!

Mike

Als die Edward nou eens video's had gemaakt van z'n anti-zwaartekracht machine in actie, dan was het allemaal wat geloofwaardiger. Nu vind je alleen maar video's en foto's van hem met een takel in de weer.

Mark

De beelden spreken voor zich. Dat takelsysteem werd volgens mij helemaal niet genoemd in Ancient Knowledge, wat ik ook apart vind. Als de stenen met anti-zwaartekracht verplaatst zouden zijn, waarom zou daar dan zo'n gigantische takel staan?

Mark

Goh en ik ben mijn tijd hier al aan het spenderen. Zal ik er dus liever maar niet mee doorgaan? Is het allemaal onzin?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan