Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Er komt trouwens een remake aan van Ancient Knowledge.

Hier een teaser:

En hier een prelude, met een ode aan z'n overleden mentor David Bohm:

Mark

Dorothé, dat merkte ik ook al, dat de berichten voor de laatste geplaatst worden. Het lijkt erop dat de klok is teruggezet, waardoor we terug in de tijd zijn gegaan. (edit: nu hebben we het uur weer ingehaald zie ik)

Over Ancient Knowledge: niet alles in de video is onzin, maar ik zou niet alles zomaar aannemen wat er gezegd wordt. Maar dat geldt voor alles ;-)

Mark

Ik merkte dat we een uur vooruit in de tijd zaten en heb dit veranderd in de instellingen, met alle gevolgen vandien.

Mike

Dorothe, ik ben je vragen een beetje gaan missen. Zijn er nog dingen die je altijd had willen vragen maar nooit gedurfd hebt? ;-)

Mike

Hahaha, Hoi Mike,

Nee, ik zit nu op het werk en ben meestal kapot als ik thuis kom.
Maar... de vragen zullen wel weer gaan komen.
Echter, ik ben nu ook bezig met mijn 2 nieuwe boeken te lezen en die vind ik zeer interessant.

In ieder geval bedankt voor het vragen :-)

Ik meld me wel weer.

Dorothé

Hoi
Ik ben nu thuis. Goh, wel zwaar, we zitten in de SALE en dan al die koopjes van de kerst/nieuwjaar...dus megaveel te doen.
Maar....ik ben nu de 3e dag bezig met de detox en raad eens...ik voel me ongelooflijk fit en goed. Niets moe, ik zou wel kunnen rennen, en dat gevoel heb ik nu normaal gesproken nooit. Niet dat ik dat nu ga doen, maar ik voel dat ik energie heb. Ook het hoesten als gevolg van maagzuur is veel minder. Goh mensen, die detox maak ik in ieder geval af en dan daarna geen granen, geen aardappelen, geen rijst, geen pasta, GEEN CHOCOLADE meer... Ik ben herboren.
Nu gaat de echte WAPF beginnen.

:-)
Dorothé

YES, je goed voelen is beter dan 'slecht' smikkelen. Weet je, zo kan ik gemakkelijk doorstromen naar deze manier van eten. Ik heb mijn vriend er al op voor bereid. Ik heb gezegd dat hij kan eten hoe hij wil, maar dat ik me zo goed voel, dat ik hiermee doorga.

Dorothé

De volgende scene uit de film 1984 (gebaseerd op het gelijknamige boek) doet mij denken aan Agenda 21.
De scenes waarin de in een "politiestaat (politiestad)" levende hoofdpersoon buiten de stad op het ontvolkte platteland is.

Zowel boek als film zijn aanraders.

In Spanje is dit ook aan de orde geweest: https://terrorismemonitor.nl/moslimextremisten-vernielen-kerk-in-spanje/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan