Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Soortgelijke aanvallen ook in Oostenrijk en Zwitserland:

http://sputniknews.com/europe/20160108/1032826782/switzerland-austria-assaults.html

Mike

Ga deze morgen even bekijken, nu geen tijd voor, plaats hem toch alvast hier:

7 januari 2016: Alex Jones interviews David Icke on migrant wave.

Louis Farrakhan is gecontroleerde oppositie. Hij heeft de Nation of Islam een verlengstuk van Scientology gemaakt. Hij verkondigt een radicale zwarte boodschap die zich tegen blanken keert, omgekeerd racisme en 'black supremacy' dus. Het is allemaal gericht op polarisatie: dit soort zwarte leiders keert zich tegen blanken, de KKK keert zich tegen zwarten, feminisme keert zich tegen mannen, moslimextremisten keren zich tegen christenen, etc. Alle religies waarschuwen voor valse profeten!

Mike

hoi Godsgeschenk over dat vreemde geluid: in Groningen, rond Grijpskerk o.a. horen ze vaak een bromtoon: daarover is een docu. Er is daar in de buurt een gasopslagveld in de buurt van Grijpskerk: Langelo: dus dat is daar misschien wel de oorzaak. Misschien iets met die compressoren aldaar om het gas naar beneden te houden.

Ik weet dat in Zuid-Holland veel aardwarmtewinning plaatsvindt voor de glastuinbouw o.a.: dat heb ik vanuit mijn werk nog wel gevolgd. Tuinders kregen daar vrij veel subsidie en samenwerking vanuit de samenleving voor (o.a. ook dat aantakkende woonwijken gebruik maken van dezelfde aardwarmteput). In korte tijd (de afgelopen 10 jaar nog maar) heeft het slaan van aardwarmteputten in elk geval in Zuid-Holland een vlucht genomen. Zuid-Holland is een dichtbevolkt glastuinbouwgebied: het grootste aaneengesloten glastuinbouwgebied van de wereld.

http://www.debrom.nl/

In de documentaire DE BROM leggen filmmakers Margriet Westerhof en Christa Moesker uit wat laagfrequent geluid is en wat het met mensen doet. Aan de hand van vier persoonlijke verhalen van slachtoffers uit verschillende delen van Nederland schetsen ze een duidelijk beeld van de gevolgen van laagfrequent geluid op de gezondheid en op het sociale – en maatschappelijke functioneren. Het accent ligt hierbij op het gevecht dat deze mensen voeren tegen de ‘normen’. Omdat er voor laagfrequent geluid geen wettelijke normen bestaan, kan er nooit echt tegen worden opgetreden. De film duurt 52 minuten en is genomineerd voor De Gouden Decibel 2014 en voor Beste Groninger Documentaire 2014.
U kunt ons mailen via lfg-docu@hotmail.nl

Hoi Dorien,

Dank je. Het rare echter is, dat er video's zijn van die geluiden over heel de wereld. Ik heb er zo mijn twijfels bij.

Dorothé

Het komt definitief niet door gaswinning in Groningen of door dingen uit de glastuinbouw!
Ik heb het ook gehoord een paar dagen geleden! Ik werd wakker en hoorde precies datzelfde geluid! En ik woon in Deventer. Tijdje naar liggen luisteren maar ik dacht dat ik half sliep of droomde of zo. Zo vreemd.
Echt nog nooit zoiets creepy meegemaakt! Wat is dit in godsnaam?

Even een update over mijn detox.

Het gaat nog steeds goed. Alhoewel ik gisteren opeens zin kreeg in bloedworst. Nu eet ik dat niet vaak, dus ik weet niet waarom ik daar nu opeens zin in kreeg. Ik heb het natuurlijk niet gegeten en ga nog een week door met de detox.
Heel bijzonder is, dat ik 's morgens een glas rauwe melk ( met de levertraan caps.) neem en iets later een glas kefir. Hierop ga ik dan naar het werk en ben dan ( als ik vroege dienst heb) om 17:00 uur thuis. Op het werk drink ik alleen groene thee. Ik heb de gehele tijd geen honger en heb ook geen maagknorren en als ik eten zie, doet het me niets. S'avonds eet ik dan de bouillon.

Ik ben hier zeer tevreden over.
Dit is voor mij een bewijs dat het zeer voedzame voeding is.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan